http://blogs.pravda.com.ua/authors/lutsenko/5502dba4586c1/"Перші "мирні" сто днів мого депутатства закінчилися.
Буду вимагати посадок, інакше для чого все це було?
Нижче – текст документа, поданого мною особисто в руки прокурорам ГПУ.
Генеральному прокуророві України
ШОКІНУ В.М.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ,
передбачене ч.2 ст. 367 КК України
(в порядку ст.55 КПК України та ч.5 ст. 17 Закону України
"Про статус народного депутата України")
Повідомляю про кримінальне правопорушення, що було вчинене прокурором м.Києва Юлдашевим С.О., відповідальність за яке встановлена ч.2 ст. 367 КК України (службова недбалість, що потягнула тяжкі наслідки).
Юлдашев С.О., попри неодноразові критичні повідомлення в засобах масової інформації, не вживає заходів для організації досудового слідства в кримінальному провадженні N42014100000001273, яке відкрито прокуратурою м.Києва, та не здійснює процесуальне керівництво в кримінальному провадженні N12014100100005419, повідомлення про яке внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань на підставі постанови про порушення прокуратурою м.Києва кримінальної справи N50-5753, яке зараз розслідується Слідчим управління ГУ МВС України в м.Києві. Допущена Юлдашевим С.О. службова недбалість потягнула тяжкі наслідки, оскільки своїми діями та бездіяльністю Юлдашев С.О. завдав державному та місцевим бюджетам шкоду, яка більше, ніж у 250 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Вказане кримінальне правопорушення було скоєне Юлдашевим С.О. за таких обставин:
У жовтні 2014 року з Генеральної прокуратури України до прокуратури м.Києва надійшли матеріали, які свідчили про те, що в службовими особами центрального органу виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту (на сьогодні ним є Міністерство молоді та спорту України) та керівниками громадської організації "Товариством сприяння обороні України" (надалі – ТСОУ) було утворено стійке злочинне угруповання, яке впродовж тривалого часу розкрадало кошти державного бюджету. Зокрема, шляхом підроблення службові особи Мінсім'ямолодьспорт і Держмолодьспорт двічі вносили в проекти постанов Кабінету Міністрів України неправдиву інформацію про те, що на аеродромах ТСОУ, начебто, проводяться міжнародні та всеукраїнські змагання, тренуються збірні команди України з видів спорту, готується спортивний резерв, на підставі чого значні земельні ділянки були безпідставно звільнені від сплати земельного податку. При цьому частина цих земельних ділянок взагалі не є аеродромами, а призначена для котеджної забудови, а ті ділянки, які мають сертифікат злітно-посадкового майданчика, насправді використовуються виключно як стоянка приватних літаків та місце проведення розважальних платних заходів.
Окрім того, впродовж тривалого часу центральний орган виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту переказував значні суми (до 5млн. грн. щороку) на рахунки підрозділів ТСОУ без будь-яких законних підстав та укладання договорів, якими б визначалась мета фінансування. Скориставшись повною безконтрольністю, керівники ТСОУ відкрили фіктивну фірму "Центральний аероклуб ТСОУ", назва якої імітувала назву реально діючого підприємства "Центральний аероклуб ТСОУ ім. О.Антонова", та отримували на її рахунок кошти, що були призначені для фінансової підтримки авіаційних видів спорту.
З метою розкрадання коштів державного бюджету керівники ТСОУ також використовували печатки та банківські рахунки колишніх авіаційно-спортивних клубів ТСОУ, які давно припинили будь-яку діяльність і перебували в стадії ліквідації. На ці рахунки фактично непрацюючих закладів центральний орган виконавчої влади у сфері фізичної культури та спорту переказував кошти державного бюджету, що призначались для розвитку авіаційних видів спорту, військово-патріотичного виховання молоді та підготовку мобілізаційного резерву.