У Києві збирають перший транспортник Ан-178 для армії
Navigator12:
Фюзеляж першого військово-транспортного літака Ан-178 зібрали у Києві. До кінця року завод Антонов планує повністю завершити будівництво новітнього транспортника. Міністерство оборони має бажання придбати щонайменше 5 таких літаків у майбутньому. Вони повинні замінити застарілі Ан-12.
Важливий момент для заводу: тягач вивозить фюзеляж зі стапелів. Тепер на новий літак чекає остаточне складання. Крила, хвіст, двигуни та авіоніку планують встановити до кінця року – якщо не підведуть партнери.
Генконструктор і президент ДП "Антонов" Дмитро Ківа обіцяє: у першому кварталі наступного року – не пізніше квітня-травня – літак уже літатиме.
Ан-178 – транспортна версія Ан-158. Він зможе перевозити 15 тонн на відстань понад 3 тисячі кілометрів. Матиме змогу брати на борт три легкі броньовики або групу десантників. Буде і модифікація для бізнесу. Наприклад, літак може перевозити морські контейнери.
На "Антонові" вважають: світовий ринок потребує 800 таких літаків. Міністерство оборони хоче придбати в майбутньому щонайменше п'ять таких Анів. Нині у співпраці з однією з німецьких компаній ведеться робота з просування українських транспортників на ринки країн НАТО. У модифікації для них буде західна авіоніка та інші складові. Натомість, із Росією нині співпрацю "Антонов" згортає.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jgxmipmAD3k
P.S. Слава Україні! Я пишаюсь своєю батьківщиною! Смерть ворогам! Дуже втішило, що ПаРашинсьеих комплектуючих не буде. ПТН ПНХ. Ви нам за Севастопіль ще відповісте. Незабаром
IDB:
На плакате, помещенном в официальном прессрелизе указано, что дальность с грузом 15 тонн составляет 2000 (две тысячи) километров, а не три.
Кто врет (или ошибается) ?
IDB:
На опубликованном плакате обнаружил еще одну потрясающую характеристику будущего военно-транспортного самолета : "Длина РАЗБЕГА - 2500 м" ! Кто потерял запятую и где она должна быть ?
UA-320:
IDB - Вы не цепляйтесь пока к этим цифрам. Какая будет реальная дальность покажут летные испытания, до их начала бывают что промахиваются и более именитые фирмы.
С длинной разбега - скорее всего указали потребную взлетную дистанцию (расчетную опять таки). Она включает в себя либо взлет и набор высоты 15 метров над торцом ВПП либо разбег до высокой скорости, отказ двигателя и остановка за этим опять таки в пределах ВПП.
Как пример из жизни: в РЛЭ Ан-32 указанна минимально потребная длинна ВПП 1800 метров (или 1600??? - давно дело было). Но на практике в большинстве случаев разбег-пробег был 600-800 метров. Кроме взлета с максимальной загрузкой и заправкой, где получалось чуть за километр.
IDB:
Я не цепляюсь к характеристикам самолета, я цепляюсь к тем, кто плохо готовит материалы для представления самолета потенциальным заказчикам и публике. Как говорил наш земляк из Одессы : "тщательнее надо".
Навигация