stapel
|
|
« Ответ #1485 : 01.07.2015, 07:55:09 am » |
|
Представник "Укроборонпрому": Техніка ламається через неправильну експлуатацію http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/1/7072983/У 95% випадках проблеми функціонування військової техніки в зоні АТО – це не питання якості збірки на "Укроборонпромі", а питання якісної експлуатації. Про це заявив перший заступник генерального директора ДК "Укроборонпром" Сергій Пінькас у інтерв'ю на "5 каналі". "Менше 5% від загальної кількості – це проблеми, що стосуються виробництва, все решта - це проблема експлуатації техніки", - сказав він. "Я не знаю, хто таких людей там відбирає і хто їх допускає до управління технікою, але вони сідають до БМП, відповідним чином не включивши там масляний насос, вони роблять так, що ця БМП більше не працює. Вони не розуміють як експлуатувати гармату, вона заїдає вона не працює, але це не питання поганої якості "Укроборонпрому", - заявив Пінькас. За його словами, "в більшості випадків, в 95% випадках, проблеми функціонування техніки – це не питання якості збірки на "Укроборонпромі", а питання якісної експлуатації". "Потрібно експлуатувати ту чи іншу одиницю техніки в тих умовах, для яких вона створена. Треба розуміти, що це є проблема. Ми пропонували 24 освітні програми, щоб за два тижні до здачі техніки приїжджали, навчалися, і забирали її вже навчені", - сказав чиновник. Також він пояснив, чому Україна продовжує виробляти бойові машини "Оплот", хоча українська армія не може їх собі дозволити. "Нам не закидають завантаження Харківського заводу виробництвом виключно "Оплотів". Бо це питання державне. Що стосується "Оплотів", то вартість однієї такої машини – це вартість 30 відремонтованих "Т-64". І коли постає питання, що важливіше для нашої армії – то всі сходяться на думці, що три десятки "Т-64" це краще, ніж один "Оплот". Чому треба продовжувати їх виробляти? Бо потрібно лишатися на експортному ринку, ми тут конкуруємо з Росією", - заявив Пінькас.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #1486 : 01.07.2015, 08:39:49 am » |
|
У 95% випадках проблеми функціонування військової техніки в зоні АТО – це не питання якості збірки на "Укроборонпромі", а питання якісної експлуатації.
Да кто бы сомневался... А почему не 98% к примеру? Все вокруг криворукие и кривоногие - один "Укроборонпром" "трижды херой совейскоеко союзу"...
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1487 : 01.07.2015, 09:51:37 am » |
|
Конечно не исключаются и случаи использования техники как в анекдоте. Мужики купили новейшую бензопилу и думают как-же ее проверить. Посоображали, залили бензина в пилу и завели ее. Подносят пилу к тонкой ветке. Пила: -"Вжик" Мужики: -"У бля" Подносят пилу к толстому бревну. Пила: -"Вж-ж-жик" Мужики: -"У-у-у бля" Подносят пилу к толстому дереву. Пила: -"Вж-ж-ж-ж-ж-жик" Мужики: -"У-у-у-у-у-у бля" Один мужик не выдержал и приволок рельс. Подносят пилу к рельсу. Пила: -"Х-р-р-р" Мужики: -"А-а-а бля"
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #1488 : 01.07.2015, 10:18:35 am » |
|
stapel
Процент долбоё_ов есть в каждом обществе. С дуру можно и х** сломать, только не стоит на зеркало пинять - коль рожа крива (эт "Укроборонпром" касается). А какую технику "Укроборонпром" передаёт лично видел в Черкаском - Гвардейском. И даже больше скажу, если бы не МУЖИКИ с руками и головами, хрена бы и 30 % ездило - возило - стреляло... Парашенко -Яйценюк - Мужленко могут только "высокие" словеса говорить и потери сепаров озвучивать... А то, что мне каждый день так ненавящево и монотонным голосом говорят: за сутки погибло - 2(3-4-9-15...) человек, ранено 3-10-20... человек, в плен попало - 1-6-7... человек, то как то в мозгах пазлы не складываются. Не хочу это слышать - не хочу привыкать к этому! А "Укроборонпром" планы нарезанные менее чем на 25% выполнил, и сказки "Венского" леса нам рассказывает...
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #1489 : 01.07.2015, 10:42:29 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1490 : 02.07.2015, 06:32:59 am » |
|
Профільний комітет Ради попросив ГПУ перевірити Державіаслужбу http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/1/7073084/Комітет Ради з питань транспорту ухвалив рішення звернутися до прем’єра Арсенія Яценюка щодо відповідності займаній посаді голови Державіаслужби Дениса Антонюка. Про це повідомляє прес-служба БПП з посиланням на заступника голови комітету Бориса Козира. "Окрім рішення звернутися до прем’єр-міністра, комітет попросив Генпрокуратуру вивчити матеріали робочої групи щодо діяльності Державіаслужби, направити ці матеріали також в парламентський Комітет з питань протидії корупції та Антикорупційне бюро", – зазначив депутат. За словами Козира, головна претензія до керівника Державіаслужби полягає у сприянні монополізації ринку авіаперевезень однією компанією. "Компанія МАУ монополізувала ринок. Державіаслужба, яка має відповідати за безпеку польотів та надання права польотів, всі рішення приймала виключно на користь компанії МАУ", – зазначив заступник голови комітету. Як відомо, Антонюка відсторонили від виконання обов'язків після скандалу на комісії Державіа, коли МАУ отримала усі частоти на польоти з Одеси в Стамбул, хоча на частину із них претендувала "АтласДжет Україна". Тоді голова Одеської ОДА Михеїл Саакашвілі грубо посварився з Антонюком і звинуватив його у лобіюванні інтересів компанії Ігоря Коломойського.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1491 : 02.07.2015, 13:30:08 pm » |
|
Кабмін відсторонив голову Державіаслужби, з яким поскандалив Саакашвілі Четвер, 02 липня 2015, 13:00 http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/2/7073156/Кабінет міністрів відсторонив Дениса Антонюка з посади голови Державної авіаційної служби до завершення службового розслідування. Про це сказано у розпорядженні Кабміну від 1 липня, опублікованому на сайті уряду в четвер. Як відомо, 26 червня голова одеської ОДА Михеїл Саакашвілі різко розкритикував Антонюка через прийняті Державіаслужбою рішення про допуск та недопуск низки авіакомпаній на ринок України і зокрема – Одеси. Наступного дня президент Петро Порошенко заявив, що Антонюк буде відсторонений, а у його відомстві проведуть службове розслідування.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1492 : 02.07.2015, 18:03:12 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1493 : 02.07.2015, 18:39:28 pm » |
|
Мінінфраструктури сподівається підписати угоду про "відкрите небо" з ЄС до кінця року http://www.eurointegration.com.ua/news/2015/07/2/7035496/Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський не втрачає надії на підписання угоди про спільний авіапростір з ЄС у 2015 році. Про це він сказав, виступаючи на засіданні колегії міністерства, передає УНІАН. "На жаль, не з нашої вини, ми не можемо на сьогодні підписати договір про спільний авіаційний простір з ЄС. Але я сподіваюся, що в цьому році ми це зробимо", - сказав Пивоварський. Він відзначив, що міністерство працює над створенням умов для лібералізації авіаційного ринку, зокрема, активно співпрацює з європейськими лоукост-авіакомпаніями для залучення пасажиропотоку в аеропорти країни. Раніше повідомлялося, підписання угоди про "відкрите небо"очікується вже в червні. Нагадаємо, що угода між Україною та Європейським союзом залишається заблокованою через неврегульоване питання Гібралтару. Довгий термін вирішення цієї проблеми був пов'язаний із політичною ситуацією у Великій Британії (референдум у Шотландії), потім аналогічні проблеми мала Іспанія (референдум у Каталонії). Міністерство інфраструктури України 2 квітня заявило про застосування принципу "відкритого неба" в аеропорту Львів. Проте можливість реалізації положень "відкритого неба" в окремо взятому аеропорту за відсутності угоди про це між Україною та ЄС залишається під питанням. Договір про "відкрите небо" з ЄС було парафовано ще в жовтні 2013 року.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1494 : 02.07.2015, 20:09:39 pm » |
|
Новости цветущего нанорая - Россоси остановила сотрудничество с Украиной по двигателю самолета МС-21Предприятие «Авиадвигатель», входящее в Объединенную двигателестроительную корпорацию (ОДК), приостановило сотрудничество с Запорожским конструкторским бюро по созданию двигателя ПД-14 для перспективного российского самолета МС-21. Об этом сообщил заместитель генконструктора завода Игорь Максимов, передает «Интерфакс». Он пояснил, что в проекте ПД-14 предусматривалось два варианта камеры сгорания, один из которых предложило Запорожское КБ. По словам Максимова, проект украинского предприятия «был очень многообещающим». «Камера сгорания показала неплохие характеристики на испытаниях. Но, к сожалению, в связи с осложнением политической ситуации на сегодняшний момент этот проект приостановлен», — добавил он. В случае потепления российско-украинских отношений сотрудничество между конструкторскими бюро, по его словам, может быть возобновлено. По утверждениям руководства Минпромторга, результаты, полученные по проекту ПД-14, позволят создать семейство двигателей для выпускаемых и планируемых к выпуску перспективных самолетов, а также обеспечат возможность перехода к новому поколению двигателей различного назначения уже в период 2015-2020 годов. Ранее сообщалось, что Украина отказалась от научных проектов с Россией. Напомню, что ранее так говорилось: Участие ГП "Ивченко-Прогресс" А.Иноземцев сообщил, что в создании ПД-14 участвуют и украинские авиадвигателестроители - запорожское госпредприятие "Ивченко-Прогресс". "Самый большой опыт в создании малоэмиссионных высокоресурсных камер сгорания имеют именно запорожцы. Поэтому наряду с пермской камерой сгорания, которая устанавливается на двигателе-демонстраторе ПД-14, примерно к концу лета (запорожцы немного не справляются со сроками) появится запорожская камера сгорания и на второй сборке двигателя-демонстратора она будет установлена. Если камера сгорания из Запорожья покажет лучшие показатели и характеристики, то пермская камера сгорания будет безжалостно выброшена и на всех двигателях будет стоять та камера сгорания, которая покажет наилучшие результаты на испытаниях", - отметил он. Кроме того, разработчик ПД-14 привлекает на условиях конкурса и другие зарубежные фирмы и компании к реализации проекта ПД-14. Так, планируется, что в организации производства мотогондолы ПД-14 из композиционных материалов может принять участие и одна из итальянских компаний, также на условиях конкурса. Однако в этой работе выразили желание участвовать и отечественные компании ОНПП "Технология" из Обнинска, ЦНИИСМ из Хотькова, крупнейший ракетный завод в Реутово и, как уже говорилось, итальянская компания, отметил генконструктор. http://www.aviaport.ru/news/2012/04/16/233024.html
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1495 : 02.07.2015, 22:32:32 pm » |
|
Украина сегодня ........
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1496 : 03.07.2015, 05:45:13 am » |
|
Реальні доходи українців скоротилися майже на чверть http://www.epravda.com.ua/news/2015/06/30/548646/У першому кварталі 2015 року реальний наявний дохід українців, визначений з урахуванням цінового фактору, зменшився на 23,5%. Про це свідчать дані Державної служби статистики. Як зазначається, у першому кварталі порівняно з відповідним періодом попереднього року номінальні доходи населення зросли на 6,2%. "Наявний дохід, який може бути використаний населенням на придбання товарів та послуг, збільшився на 4,2%, а реальний наявний, визначений з урахуванням цінового фактору, зменшився на 23,5%", - повідомляє Держстат. Згідно з даними відомства, наявний дохід у розрахунку на одну особу за перший квартал 2015 року становив 6297,6 гривень, що на 276,4 гривень більше, ніж у відповідному періоді минулого року. "Витрати населення у першому кварталі 2015 року порівняно з аналогічним періодом попереднього року збільшились на 12,4%. Приріст заощаджень становив 2104 млн гривень", - йдеться у повідомленні Держстату. Дані наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та частини зони проведення антитерористичної операції.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1497 : 03.07.2015, 07:19:50 am » |
|
...Украина отказалась от научных проектов с Россией.... ... ОДК остановила сотрудничество с Украиной по двигателю самолета МС-21.... Kagor – не вижу повода для восторга от того, что Запорожье потеряло возможность участвовать в проекте ПД-14. Несмотря на все противостояние между Россией и США, бюро Боинга как работало в Москве так и работает, как Боинг закупал титан в России , так и закупает. Это выгодно для их бизнеса. Ни GE, ни RR, ни PW, ни SNECMA не предложат Запорожью разработать для них камеру сгоранияю А контракт с Австрией по двигателю в сравнении с этим контрактом – это все равно, что разработка самоката вместо мотоцикла. В случае с ПД-14 был бы задел работ еще до годов 2015-2020.... Сохранился бы научный потенциал КБ... Если Южмаш выпускает тракторы и троллейбусы вместо ракет, то от этого научный потенциал его КБ не растет...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serge
|
|
« Ответ #1498 : 03.07.2015, 08:29:09 am » |
|
Восторга сейчас вообще мало где можно применить. Особенно после того, как кое-кто за поребриком е@анулся. Так что давайте без "ля-ля". Слишком много буков.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
stapel
|
|
« Ответ #1499 : 03.07.2015, 10:13:46 am » |
|
serge - уточните пожалуйста , что вы подразумеваете под "ля-ля"? Я написал что-то неверно? Что Боинг не закрывает свое бюро в Москве. Что он по прежнему покупает титан. Аэрбас кстати тоже самое. Bell планирует собирать вертолеты на Урале. И Bombardier собирается продавать C-Series ИФК. И МС-21 предлагается и ПД-14 и с PW1400 Политика - политикой, а бизнес - бизнесом. Котлеты от мух надо отделять
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|