preacher
|
|
« Ответ #1680 : 20.07.2015, 11:07:29 am » |
|
свежак
То вони ж не припинили. Улыбаюсь по поводу целесообразности осмотра границы с Черниговской Житомирской и Волынской областью. Там стояли разве танки, или заходили ДРГ?
Нещодавно росіяни затримали групу українців за незаконний перетин російського кордону через Білорусь. Та і окрім ДРГ що одинаків не ловили з вибухівкою? А якщо уважніше подивитись на карту, то дуже доцільним є патрулювання у Волинській, Рівненьській, Чернігівській, Сумській, та туди ж Житомирська і Київська. А з іншого боку Вінницька та Одеська, та всі прилеглі до Чорного моря. Патрулювання штука така, - якщо патрулюють, то можуть щось і помітити, а можуть і запобігти чомусь масштабному. Тому - патрулювання штука корисна і потрібна. Можна навіть кінозймку ширококутною камерою робить, з подальшим переглядом; бо політ штука швидкоплинна, все розгледіти неможливо.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1681 : 20.07.2015, 12:06:37 pm » |
|
preacher
"Тому - патрулювання штука корисна і потрібна. " (с) Сложно Не согласиться, только на каких ВС и с каким оборудованием? С Биноклем в руках? А какая частота пролета самолета? 1 раз в неделю, 3 раза в неделю или каждые 15 минут? Вы понимаете о чем я? Не нужно заниматься профанацией, и самообманом! ИМХО! Собственно о этом Дима и написал!
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #1682 : 20.07.2015, 13:42:10 pm » |
|
ПІДПРИЄМСТВО «УКРОБОРОНПРОМУ» ОТРИМАЛО СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ СТАНДАРТАМ НАТО Державному підприємству «410 заводу Цивільної авіації», що входить до складу ДК «УКРОБОРОНПРОМ», вручили сертифікат на здійснення ремонту авіаційної техніки у відповідності до стандартів НАТО. Знакова подія відбулась на зустрічі з військовими аташе на території «410 заводу ЦА». «Це є підтвердженням високого професійного рівня підприємства, а також прикладом розширення нашої співпраці з європейськими партнерами», – прокоментував отримання сертифіката Генеральний директор «УКРОБОРОНПРОМу» Роман Романов. За його словами, ДП «Завод 410 ЦА» зарекомендував себе ефективно працюючим підприємством, яке займає чільні позиції в сфері авіаремонту. «Потужна виробнича база, сучасне обладнання, професіоналізм, високий інтелектуальний потенціал та висока якість наданих послуг – саме це сьогодні характеризує підприємство», – підсумував керівник «УКРОБОРОНПРОМу» ДП «410 завод цивільної авіації» надає широкий спектр послуг з ремонту та сервісного обслуговування літаків Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32 і двигунів Д-36 . Нагадаємо, що за результатами ефективної діяльності підприємств ДК «УКРОБОРОНПРОМ» Уряд прийняв рішення передати в управління Концерну ще 2 підприємства. Згідно з постановою Уряду № 393 від 15 червня Харківське державне авіаційне виробниче підприємство та ДП «Завод 410 ЦА» передаються в управління «УКРОБОРОНПРОМу». http://www.ukroboronprom.com.ua/newsview/1/731
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
Днепр
|
|
« Ответ #1683 : 20.07.2015, 13:45:06 pm » |
|
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №443/2015 Про призначення С.Дроздова командувачем Повітряних Сил Збройних Сил України Призначити генерал-лейтенанта ДРОЗДОВА Сергія Семеновича командувачем Повітряних Сил Збройних Сил України. Президент України Петро ПОРОШЕНКО 20 липня 2015 року http://www.president.gov.ua/documents/4432015-19269
|
|
|
Записан
|
Ще не вмерла України і слава, і воля, Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Запануєм i ми, браття, у своїй сторонці.
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1684 : 20.07.2015, 14:07:48 pm » |
|
preacher "Тому - патрулювання штука корисна і потрібна. " (с) Сложно Не согласиться, только на каких ВС и с каким оборудованием? С Биноклем в руках?
Взагалі як сказано "все вже вкрадено до вас". В розумних країнах використовують скриті камери з сенсором руху і автономні беспілотники з можливістю зависання над об'єктом спостереження, і таке інше. Проте ми маемо волонтерів з ЛА, і поки що треба використовувати це. А какая частота пролета самолета? 1 раз в неделю, 3 раза в неделю или каждые 15 минут? Вы понимаете о чем я?
Для відповіді на це питання, треба володіти інформацією про всі наявні ЛА та засоби спостереження, а також про можливі об'єкти спостереження. Хоча можно просто виконувати патрульні польоти по домовленністю з прикордонниками, там де їм потрібно, і коли їм потрібно. Ви вважаєте таку співпрацю волонтерів авіаторів з прикордонниками - профанацією?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1685 : 20.07.2015, 14:19:44 pm » |
|
preacher Для відповіді на це питання, треба володіти інформацією про всі наявні ЛА та засоби спостереження, а також про можливі об'єкти спостереження. Где летали и "чем смотрели" парни, никто из них не скрывал. КПД достаточно низкий. Летали, - молодцы. Мне не нравится шумиха вокруг этого вопроса, потому мы не экзальтированные барышни, а реальные пилоты и понимаем, что можно увидеть с высоты даже в 2000 метров, и при этом понимаем как глубоко можем мы "ТУДА" заглянуть. В связи с чем и высказался о банальной профанации общественности авторов этой "новости".
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1686 : 20.07.2015, 14:43:41 pm » |
|
Банальний приклад: хтось з місцевих жителів побачив групу чужинців, наявність літака або гвинтокрила (які у волонтерів теж є) у цьому квадраті суттєво ускладнює пересування цієї групи. І це в свою чергу дає час прикордонникам розгорнути пошуки. Далі можна оснастити ЛА спостережною апаратурою, і якість таких потрульних польотв значно збільшиться.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
alexchiz
Авиаторы
Karma: +103/-11
Offline
PPL
|
|
« Ответ #1687 : 20.07.2015, 14:55:35 pm » |
|
Вы это серьезно про группу чужаков,которых случайно увидели жители? Вы думаете,что ДРГ,зашедшая на территорию в глубоком тылу,будет идти вдоль села или по диагонали через 4-х километровое поле,покуривая,днем и так чтоб их было видно...? если их не засекли на границе или не выявил секрет или наблюдатель вблизи неё,то через 30-40 мин будет остановлен бус,водитель связан и уколот морфином,отключен на 10-12 час.А группа будет уже заэто время далеко...Но это если совсем в лоб идти..Но так к нам уже давно никто не ходит..а летят поодиночке самолётом рейсовым,а всё остальное ждёт их здесь. Контрабанду возят в фурах прямо через пост...Мы это все уже хорошо знаем...А из-за пары канистр бензина или десятка блоков сигарет есть ли смысл гонять авиацию? не важно какую,малую или большую...
|
|
|
Записан
|
С уважением.
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1688 : 20.07.2015, 16:02:40 pm » |
|
Проте я навів лише приклад. В реалі випадків коли місцеві жителі бачать підозрілих людей, - дуже багато. Таке се-ля-ві. Скільки їх не навчають, скільки вони не тринуються, а все одно "паребрики" і "высокоэтажки" ріжуть слух. - Це може бути кілька блоків сигарет, а може і вибухівка або зброя. Давайте згадаємо коли в Крим влітали російські гвинтокрили, а на паромі переправляли Тигри. Комусь в голову приходила думка, що треба робити хоч якісь запобіжні дії? Пам'ятаю як якійсь дипутат прийшов на телебачення, та криком кричав о переміщенні російських військ в Криму. Тоді ще нічого не почалося, і багатьом речам можно було запобігти. Проте дипутату сказали що росіяни в Криму як у себе вдома і завжди переміщуються. Давайте не ставати на ті самі граблі, люди роблять хоч щось - велике їм за це спасибі.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1689 : 20.07.2015, 16:07:05 pm » |
|
preacher Пам'ятаю як якійсь дипутат прийшов на телебачення, та криком кричав о переміщенні російських військ в Криму. А эту информацию этот конкретный депутат получил от пилотов патрулирующих границу с Белоруссией?)
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1690 : 20.07.2015, 17:43:36 pm » |
|
А эту информацию этот конкретный депутат получил от пилотов патрулирующих границу с Белоруссией?)
Цього не знаю, проте його не схотіли слухати ті пілоти, що не хотіли патрулювати кордон с Білорусью. :-( Наскільки пам'ятаю протягом 1,5 року у Білорусі посилилась присутність російських винищувачів, та зайшли підрозділи САУ.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1691 : 20.07.2015, 17:45:00 pm » |
|
"Наскільки пам'ятаю протягом 1,5 року у Білорусі посилилась присутність російських винищувачів, та зайшли підрозділи САУ." (с) И это увидели с патрульных самолетов?)))) Ок, ВСЕ! тему закрыли ))))))))))))
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1692 : 20.07.2015, 18:18:17 pm » |
|
"Наскільки пам'ятаю протягом 1,5 року у Білорусі посилилась присутність російських винищувачів, та зайшли підрозділи САУ." (с) И это увидели с патрульных самолетов?))))
Споряджені приладами літаки фіксують будьякий рух поблизу кордону, і з тієї сторони також. Ок, ВСЕ! тему закрыли ))))))))))))
Добре.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1693 : 20.07.2015, 18:36:17 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #1694 : 20.07.2015, 19:35:24 pm » |
|
Раза три слушал))))) Ржал!))))
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
|