Обстановка в Украине.
stapel:
Профільний комітет Ради попросив ГПУ перевірити Державіаслужбу
http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/1/7073084/
Комітет Ради з питань транспорту ухвалив рішення звернутися до прем’єра Арсенія Яценюка щодо відповідності займаній посаді голови Державіаслужби Дениса Антонюка.
Про це повідомляє прес-служба БПП з посиланням на заступника голови комітету Бориса Козира.
"Окрім рішення звернутися до прем’єр-міністра, комітет попросив Генпрокуратуру вивчити матеріали робочої групи щодо діяльності Державіаслужби, направити ці матеріали також в парламентський Комітет з питань протидії корупції та Антикорупційне бюро", – зазначив депутат.
За словами Козира, головна претензія до керівника Державіаслужби полягає у сприянні монополізації ринку авіаперевезень однією компанією.
"Компанія МАУ монополізувала ринок. Державіаслужба, яка має відповідати за безпеку польотів та надання права польотів, всі рішення приймала виключно на користь компанії МАУ", – зазначив заступник голови комітету.
Як відомо, Антонюка відсторонили від виконання обов'язків після скандалу на комісії Державіа, коли МАУ отримала усі частоти на польоти з Одеси в Стамбул, хоча на частину із них претендувала "АтласДжет Україна".
Тоді голова Одеської ОДА Михеїл Саакашвілі грубо посварився з Антонюком і звинуватив його у лобіюванні інтересів компанії Ігоря Коломойського.
stapel:
Кабмін відсторонив голову Державіаслужби, з яким поскандалив Саакашвілі
Четвер, 02 липня 2015, 13:00
http://www.pravda.com.ua/news/2015/07/2/7073156/
Кабінет міністрів відсторонив Дениса Антонюка з посади голови Державної авіаційної служби до завершення службового розслідування.
Про це сказано у розпорядженні Кабміну від 1 липня, опублікованому на сайті уряду в четвер.
Як відомо, 26 червня голова одеської ОДА Михеїл Саакашвілі різко розкритикував Антонюка через прийняті Державіаслужбою рішення про допуск та недопуск низки авіакомпаній на ринок України і зокрема – Одеси.
Наступного дня президент Петро Порошенко заявив, що Антонюк буде відсторонений, а у його відомстві проведуть службове розслідування.
Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=LuYOivWiZ00
stapel:
Мінінфраструктури сподівається підписати угоду про "відкрите небо" з ЄС до кінця року
http://www.eurointegration.com.ua/news/2015/07/2/7035496/
Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський не втрачає надії на підписання угоди про спільний авіапростір з ЄС у 2015 році.
Про це він сказав, виступаючи на засіданні колегії міністерства, передає УНІАН.
"На жаль, не з нашої вини, ми не можемо на сьогодні підписати договір про спільний авіаційний простір з ЄС. Але я сподіваюся, що в цьому році ми це зробимо", - сказав Пивоварський.
Він відзначив, що міністерство працює над створенням умов для лібералізації авіаційного ринку, зокрема, активно співпрацює з європейськими лоукост-авіакомпаніями для залучення пасажиропотоку в аеропорти країни.
Раніше повідомлялося, підписання угоди про "відкрите небо"очікується вже в червні.
Нагадаємо, що угода між Україною та Європейським союзом залишається заблокованою через неврегульоване питання Гібралтару.
Довгий термін вирішення цієї проблеми був пов'язаний із політичною ситуацією у Великій Британії (референдум у Шотландії), потім аналогічні проблеми мала Іспанія (референдум у Каталонії).
Міністерство інфраструктури України 2 квітня заявило про застосування принципу "відкритого неба" в аеропорту Львів.
Проте можливість реалізації положень "відкритого неба" в окремо взятому аеропорту за відсутності угоди про це між Україною та ЄС залишається під питанням.
Договір про "відкрите небо" з ЄС було парафовано ще в жовтні 2013 року.
Kagor:
Новости цветущего нанорая - Россоси остановила сотрудничество с Украиной по двигателю самолета МС-21
Предприятие «Авиадвигатель», входящее в Объединенную двигателестроительную корпорацию (ОДК), приостановило сотрудничество с Запорожским конструкторским бюро по созданию двигателя ПД-14 для перспективного российского самолета МС-21.
Об этом сообщил заместитель генконструктора завода Игорь Максимов, передает «Интерфакс».
Он пояснил, что в проекте ПД-14 предусматривалось два варианта камеры сгорания, один из которых предложило Запорожское КБ. По словам Максимова, проект украинского предприятия «был очень многообещающим».
«Камера сгорания показала неплохие характеристики на испытаниях. Но, к сожалению, в связи с осложнением политической ситуации на сегодняшний момент этот проект приостановлен», — добавил он.
В случае потепления российско-украинских отношений сотрудничество между конструкторскими бюро, по его словам, может быть возобновлено.
По утверждениям руководства Минпромторга, результаты, полученные по проекту ПД-14, позволят создать семейство двигателей для выпускаемых и планируемых к выпуску перспективных самолетов, а также обеспечат возможность перехода к новому поколению двигателей различного назначения уже в период 2015-2020 годов.
Ранее сообщалось, что Украина отказалась от научных проектов с Россией.
Напомню, что ранее так говорилось:
Участие ГП "Ивченко-Прогресс"
А.Иноземцев сообщил, что в создании ПД-14 участвуют и украинские авиадвигателестроители - запорожское госпредприятие "Ивченко-Прогресс". "Самый большой опыт в создании малоэмиссионных высокоресурсных камер сгорания имеют именно запорожцы. Поэтому наряду с пермской камерой сгорания, которая устанавливается на двигателе-демонстраторе ПД-14, примерно к концу лета (запорожцы немного не справляются со сроками) появится запорожская камера сгорания и на второй сборке двигателя-демонстратора она будет установлена. Если камера сгорания из Запорожья покажет лучшие показатели и характеристики, то пермская камера сгорания будет безжалостно выброшена и на всех двигателях будет стоять та камера сгорания, которая покажет наилучшие результаты на испытаниях", - отметил он.
Кроме того, разработчик ПД-14 привлекает на условиях конкурса и другие зарубежные фирмы и компании к реализации проекта ПД-14. Так, планируется, что в организации производства мотогондолы ПД-14 из композиционных материалов может принять участие и одна из итальянских компаний, также на условиях конкурса. Однако в этой работе выразили желание участвовать и отечественные компании ОНПП "Технология" из Обнинска, ЦНИИСМ из Хотькова, крупнейший ракетный завод в Реутово и, как уже говорилось, итальянская компания, отметил генконструктор.
http://www.aviaport.ru/news/2012/04/16/233024.html
Навигация