Иван
Авиаторы
Karma: +2/-1
Offline
|
|
« Ответ #15 : 10.07.2014, 20:54:07 pm » |
|
В конце 80-х начало 90-х у Николая Ларина "Пегас" налетал 500 часов на "Вихрь-30" потом замена коленвала.колец и опять как новый
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Карпуха
|
|
« Ответ #16 : 01.09.2016, 13:02:57 pm » |
|
Доброго всім. Ну шо ж пройшло десь два роки. Два роки підлітував , а на другий вже трохи і літаю на параплані. За цей чам по троху ,,шкрябали,, Т-шку. І на цей рік нашкрябали два движка з мотопомпи. Зробили клиноремьонку. Винти самв зообили вірніше Валерка Наянзін. Движки двух цвліндрові. Ну й результат . Вірніше вердикт нех ставить совковв мотори. Перший політ 19-го при посадці клин і рука дружби. Порахували що накосячили. Потім переборка другого мотора. Тага порівняно з Віхром класс. Потім другий політ і вже ситуєвіна хуже. Планер сам по собі летить норм. Але на висоті десь біля 10м тей же самий клин. Погода штильова планіровка мінімальна. В підсумку переднє шасі знесене ,задні поломані стойки. Пілот і планер цілі слава Богу. Отакі справи. Не ставте свкові мотори.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
петро нестеров
|
|
« Ответ #17 : 01.09.2016, 22:07:21 pm » |
|
значит вам не повезло, хотя сходство отказвов может говорить о одинаковой ошибке при переделке или эксплуатации. помпы на заре самодеятельной авиации до 300 мото часов, может даже больше, кто его считал. слабое место коленвал- соединение коленвала, насыпные игольчатые подшипники в шейке шатуна(масла не жалеть в бензин, лучше МС-20, никаких современных масел и не дай бог 1:50), хорошо организовать обдув цилиндров, обязательно термопара на обоих цилиндрах.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #18 : 01.09.2016, 23:27:56 pm » |
|
Ну понятно когда из говна пулю лепят. Ну не понятно зачем из старого говна лепить новое -самоубийство.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #19 : 01.09.2016, 23:36:33 pm » |
|
+ 100500!
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Карпуха
|
|
« Ответ #20 : 02.09.2016, 08:33:22 am » |
|
Доброго всім. То. Нестеров саме шатун і не витримує. Чесно кажучи не питав яку суміш масла бенза робили. Обороти були десь біля 5000 об/мин. Може це забагато для цього мотора. Може треба трьох лопасний винт робить. То Вершок звичайно можна поставити Ротакса або Хірта. Та можливості немає. На жаль.
|
|
« Крайнее редактирование: 02.09.2016, 08:35:24 am от Карпуха »
|
Записан
|
|
|
|
zloy
Авиаторы
Karma: +33/-25
Offline
|
|
« Ответ #21 : 02.09.2016, 09:19:07 am » |
|
Много лет назад уже проходили.Летал на ИЖах, были отказы нов целом летал более менее.... получил рейтинг двухмоторного самолета Потом поставили Ротакс и самолет как подменили... стал великолепно летать... Летал на химии, и для души. Все было окей. Парни наступили на те же грабли с еще сболее худшими вариантами по моторам... хорошо что все кончилось только поломкой шасси.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
zloy
Авиаторы
Karma: +33/-25
Offline
|
|
« Ответ #22 : 02.09.2016, 09:20:43 am » |
|
Еще
|
|
|
Записан
|
|
|
|
zloy
Авиаторы
Karma: +33/-25
Offline
|
|
« Ответ #23 : 02.09.2016, 09:22:39 am » |
|
еще
|
|
|
Записан
|
|
|
|
zloy
Авиаторы
Karma: +33/-25
Offline
|
|
« Ответ #24 : 02.09.2016, 09:23:32 am » |
|
еще
|
|
|
Записан
|
|
|
|
zloy
Авиаторы
Karma: +33/-25
Offline
|
|
« Ответ #25 : 02.09.2016, 09:26:28 am » |
|
Первые полеты.. Если поставить вместо ижей два хиртасил по 20 будет летать лучше чем с одним Ротаксом ...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Карпуха
|
|
« Ответ #26 : 02.09.2016, 16:15:34 pm » |
|
Дуже дякую зафіото. Схожий проект. У Валери це вже мабуть 5 самоль. Іжи він уже також пользував. Просто коли робив крила не розраховував конструктивно на движки на крилах або кокструкції для редукторів.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #27 : 02.09.2016, 20:41:10 pm » |
|
Доброго всім. То. Нестеров саме шатун і не витримує. Чесно кажучи не питав яку суміш масла бенза робили. Обороти були десь біля 5000 об/мин. Може це забагато для цього мотора. Може треба трьох лопасний винт робить. То Вершок звичайно можна поставити Ротакса або Хірта. Та можливості немає. На жаль.
Хірт крім оппозитників не раджу. Чому крайності. Або біле-ротакс , або чорне -совок. Зараз є величезний вибір нормальних моторів бу . Самі коли шукали знаходили по 50 - 500 доларів. Треба робити авіаконверсію , а для совка не треба?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #28 : 03.09.2016, 08:49:05 am » |
|
Місяць назад бачив Чешьку помпу ,купили рік назад на цьому форумі 50дол. Пісня!!! Попадався ще по такій ціні з кроссового Кавасакі .Там ще й реуктор не потрібний. Загальна мастильна система , лишили одну пепедачу. З максі скутера взагалі краса: потужність,вага,надійність ,економічність,можливість зміщувати вісь тяги. Трохи жуки с трабантами розбавляють , а так совок,совок,совок. Навіть нові китайські екс судзукі дешевші і набагато кращі за тіж рмз. В піднебесьній зараз нові водномотори огого. Подивіться на великі модельні движки, навіть на електричні блдс.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Карпуха
|
|
« Ответ #29 : 06.09.2016, 19:45:08 pm » |
|
Ну шо ж з великим сумом проект закритий. Сьогодні в ніч десь так Валеру Наянзіна збила машина з летальним сходом. Сім по пам'яті самольотов скільки падінь було. Начав проект А-20 Яковлева він колись в нього робив. І тут таке. Блін ну як так може бути я не розумію. На скільки і як тяжко це все давалось. А ДТП все перекреслило. Сумно просто.
|
|
« Крайнее редактирование: 06.09.2016, 19:48:53 pm от Карпуха »
|
Записан
|
|
|
|
|