Иногда бывает и так ....
DAMIR:
http://www.youtube.com/watch?v=RBkH6pPMUGw
Геннадий Хазан:
5.2.1. 26.04.2017 о 14:15 при
виконанні приватного рейсу за
маршрутом Люблін – Львів – ПЗПМ
Дівички, на літаку Beechcraft 36
Bonanza D-EVIK (Німеччина),
(пілот громадянин України), під час
виконання посадки на аеродромі
«Львів», літак торкнувся правим
консольним паливним баком
поверхні ШЗПС за подальшим
грубим приземленням на передню
стійку шасі. При огляді літака після
посадки було виявлено течу
пального з правого консольного
паливного бака та деформацію обшивки фюзеляжу з правої та лівої сторони ніши
прибирання передньої стійки шасі.
Під час проведення розслідування пілот ПС B36T D-EVIK, перешкоджав
членам комісії з розслідування серйозного інциденту в огляді внутрішніх
пошкоджень літака, а також відмовився надати бортову документацію на ПС, чим
повторно порушив п.8 ст.120 Повітряного кодексу України.
8
Вивчивши всю зібрану інформацію, пошкодження отримані ПС під час
посадки та проаналізувавши еволюції ПС під час приземлення, згідно з
Доповненням С, Додатку 13 ІКАО і п.14 додатку 1 до глави 5 Керівництва з
розслідування авіаційних подій та інцидентів від 28 січня 2013 року, комісія
класифікувала дану подію як серйозний інцидент.
Згідно з висновком комісії з розслідування причиною серйозного інциденту
(груба посадка на колесо передньої стійки шасі і удар крилом ПС об поверхню
ШЗПС при посадці), стали помилкові дії пілота при вірогідному потраплянні ПС в
процесі вирівнювання в зону турбулентності (зсув вітру).
Фактор: Людський, пілот
Категорія: ARC, WSTRW
*Більш детально з обставинами та причинами
Рекомендації:
Державіаслужбі України:
- За протиправні дії, пілота ПС B36T D-EVIK, громадянина України,
на підставі ст. 126 Повітряного кодексу України, притягнути до
відповідальності згідно чинного законодавства
http://www.nbaai.gov.ua/uploads/pdf/B36T.pdf
ТИП:
И смех и грех.
Кацо:
Цитата: ТИП от 28.10.2017, 21:06:02 pm
И смех и грех.
купол похоже ДУБ, оранжевый чулок похоже принудительное раскрытие или ШВП - а кусок ботинка в нем намекает что если бы ботинок не порвался - то полюбому было бы ойойой. Вывод - прыгать нужно в старой рваной обуви - нужно в правила подготовки парашютистов добавить :)
kozak77:
Схожа історія описана в книзі Олега Антонова "Десять разів спочатку" (оповідання "Нова фігура"). Це трапилася з самим Антоновим в польоті на двомісному планері. Черевик застряг між педалею та стінкою кабіни, внаслідок чого планер став некерованим. Виручив інструктор.
Почитати можна тут http://sailorgalaxy.de/phpbb/viewtopic.php?t=268. Цікава та повчальна книга.
Навигация