IDB
|
|
« Ответ #2535 : 16.11.2019, 12:56:08 pm » |
|
Вельмишановний Пане Кагор ! Дякую Вам за цікавий і дуже потрібний фільм. Наша історія, історія Української Авіації, мусить бути ширше публікована для всіх, кому не байдужа Україна! Ваші публікації завжди дуже цікаві. Ще раз дякую і бажаю натхнення в Вашій корисній діяльності !
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #2536 : 22.11.2019, 22:43:47 pm » |
|
Дякую.
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #2537 : 22.11.2019, 22:45:03 pm » |
|
НАТО приняла на вооружение первый разведывательный беспилотник на базе Block 40 Global Hawk. Всего таких будет 5. Стоимость 1,3 млрд. долларов. Они способны летать на высоте до 18,3 километра, находясь в воздухе до 32 часов. Первый уже приземлился в Италии.
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #2538 : 27.11.2019, 19:39:05 pm » |
|
CeramicSpeed Driven 99%Трансмісія - бімба! Перемикання передач - бімба! :clap:
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #2539 : 27.11.2019, 20:27:37 pm » |
|
Toris+! Рулевой винт (фенестрон) - да будет так...
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #2540 : 27.11.2019, 22:05:16 pm » |
|
Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою.
І ще незрозуміло, як вони при переході на сусідню передачу синхронізують зсув зубців між сусідніми кільцями-зірочками? На один оберт кільця там буде неспівпадання щонайменше одного зуба замість впадини під підшипник. Мабуть зробили підпружинений осьовий люфт на пів-підшипника в кожну сторону на тому рухомому напівфлянцю з підшипниками?
|
|
« Крайнее редактирование: 27.11.2019, 22:14:06 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #2541 : 27.11.2019, 22:51:53 pm » |
|
Все хорошо , но только регулировочные зазоры и ихний лимит при данном устройстве передачи весьма лимитирован. Для езды по бездорожью так сомнительно. Для кича , прикола , прогулок по аcфальту, сойдет.
На цепной передаче при люфте колеса и при еще многих сопутствующих эксплуатации по бездорожью нюансах велык едет , а этот станет.
|
|
« Крайнее редактирование: 27.11.2019, 23:00:58 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #2542 : 28.11.2019, 07:50:24 am » |
|
Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою...
Пока только как рабочая идея, ес-но..
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #2544 : 01.12.2019, 06:51:00 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #2545 : 09.12.2019, 21:17:08 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #2547 : 11.12.2019, 16:33:36 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Андрей-пилот
Авиаторы
Karma: +394/-43
Offline
UR-ACAV, UR-AAS
|
|
« Ответ #2548 : 12.12.2019, 10:36:22 am » |
|
У меня такое было два раза, думаю, что больше не повториться. А все начинается как обычно: лететь не стоит, но надо.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #2549 : 12.12.2019, 17:07:13 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
|