Найбільший авіаційний двигун проходить сертифікацію.Компанія GE Aviation (США) почала сертифікаційні випробування найбільшого в світі авіаційного двигуна GE9X. Він, як очікується, буде встановлюватися на перспективні пасажирські літаки Boeing 777X.
Відзначимо, що сертифікаційні випробування – один з етапів перевірки авіаційної техніки. П результатами техніка отримує документ про відповідність різними нормам, в тому числі безпеки і екологічності. Без цього етапу двигуни не будуть допущені до експлуатації. У нинішніх випробуваннях тестується другий прототип двигуна.Перший прототип GE9X пройшов серію заводських випробувань, включаючи закид сміття і пилу і обмерзання, а також перевірку стабільності роботи на різних режимах. Розробка GE9X ведеться GE Aviation з 2012 року. Діаметр вентилятора найбільшого турбореактивного двигуна становить 3,4 метра, а діаметр його повітрозабірника – 4,5 метра. Для порівняння, діаметр GE9X всього на 20 см менше діаметра фюзеляжу лайнера Boeing 767 і на 76 см більше діаметру фюзеляжу лайнера Boeing 737.
Новий двигун забезпечить тягу до 470 кілоньютон. GE9X має вкрай високу ступінь двоконтурного – 10: 1. Цей показник дозволяє двигуну підтримувати високу потужність, споживаючи значно менше палива в порівнянні з іншими двигунами сімейства GE90, до якого він належить. GE9X буде економічніше авіаційних двигунів GE попереднього покоління на 10-15%.
Як зазначається, пасажирські лайнери Boeing 777X будуть найбільшими в світі дводвигуновому літаками пасажирського призначення. Довжина лайнерів в залежності від версії складе 69,8 або 76,7 метра, а розмах крила – 71,8 метра. Літак отримає складне крило, завдяки якому зможе поміщатися в стандартному авіаційному ангарі. У складеному вигляді розмір крила складе 64,8 метра. Максимальна злітна маса лайнера складе 351,5 тонни. Як очікується, літак зможе виконувати польоти на відстань до 16,1 тисячі кілометрів.
http://technews.com.ua/tech/551