Подумать...
acubens:
В Канаде арестовали российский грузовой самолет Ан-124 "Руслан". Отныне он будет помогать транспортировке оборонных грузов между США, Канадой и Украиной. https://www.rbc.ua/rus/news/kanade-arestovali-gruzovoy-samolet-rossii-1647458394.html
Kagor:
https://fb.watch/bVQWyI3ocU/
mechanic:
…
Хтось запропонував це як гімн ВПС України…
https://soundcloud.com/sergij-volodymyrovyc/gmn-vps-ukrani-rem-ix
Як на мене - не дуже
Та чи ЩОСЬ не нагадує це:
https://www.youtube.com/watch?v=07PlggWJwLM
А чи не видно тут свастики,
а чи сучасні «люфтваффе» у складі NATO не обісрались (ну, трохи)
Музика, наче Лисенка, слова народні
https://www.youtube.com/watch?v=vPkVmdm7l4w
дозволив собі змінити слова (як музикант я – ніяк, тому може хтось щось підрихтує)
***
В нашому небі з’явились чорти
Небо у нас відібрати
Та збиті у пекло будуть кати!
Гей, наливайте повнії баки…
Від сусіда брудного вповзли таргани
Сіяти смерть і руїни.
Нами розчавлені будуть вони,
Геть ворогів з України.
Після польотів піднімемо чари
Будемо жити, браття пілоти -
Нашого неба крилаті «примари».
…Пом’янемо ж тих, хто у вічнім польоті.
подвашник:
Как обновили ПВО под Киевом так и обстрелов стало меньше.
mechanic:
Шановні панове
Сподіваюсь, що цей текст якимось чином потрапить до експертів – пілотів акробатичних літаків…
Спочатку деяка інформація про себе: Я авіаційний інженер-конструктор, механік, - закінчив Московський Авіаційний інститут (МАІ), факультет двигунів у 1982 році. Зараз я пенсіонер, але авіація залишається моїм хобі.
Деякі мої проекти (не тільки на тему авіації) можна переглянути тут: https://grabcad.com/serhii.taranets-1
У мене є не тривіальні ідеї щодо перспектив розвитку акробатичних літаків, але я дуже поверхово уявляю собі принципи керованості та стійкості літака в режимі виконання акробатичних фігур. Тому я хотів би поставити кілька запитань пілотам акробатичних літаків, сподіваюсь, найкращим в світі.
Питання 1: Чи доцільно було використовувати на акробатичному літаку коаксіальні пропелери протилежного обертання? – для компенсації реактивного моменту та, ймовірно, зниження гіроскопічного ефекту при виконанні різких еволюцій.
Питання 2: Чи доцільно було використовувати поворотний вал пропелера (у вертикальній та горизонтальній площині)? – для збільшення моменту на зміну тангажу та курсу (за аналогією поворотного сопла у реактивному двигуні).
Питання 3: (випливає з позитивної відповіді на питання 2) Який кут може бути оптимальним для зміни вектора тяги пропелера у вертикальній та горизонтальній площині?
Питання 4: Чи доцільно приводи таких механізмів поєднати з класичними органами управління літаком (ручка та педалі)?
Я дякую вам за відповідь, це може бути коротке «так» чи «ні» Але якщо ви дасте деякі обґрунтування, я буду вдячний вам більше.
З повагою
Сергій Таранець
М. Черкаси
Відповіді можна публічно, або в «лічку»
Навигация