Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #765 : 20.03.2017, 15:05:29 pm » |
|
Чого б йому відриватись? По суті - то трубка з соплом. Його намертво "заделать" в закінцівку й проблеми нема. Лопать крутить куди хоче, творить флаттер і вообщє - беспредєл. А що там керувати? Ввімкнув - вимкнув. (цей, навіть, сам вимикається.) Твердопаливний - вимкнути? Я чомусь думав, що вони лише запускаються...
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #766 : 20.03.2017, 15:16:17 pm » |
|
Лопать крутить куди хоче, творить флаттер і вообщє - беспредєл. На то є грамотне конструювання вузла. Не проблема. Твердопаливний - вимкнути? Я чомусь думав, що вони лише запускаються... Його не треба вимикати. Нагадаю - це для попередньої розкрутки ротору автожира. Запустив на місці. По ходу росту обертів, починаєш рух. Ротор розкрутився до потрібної величини, а потім він бідхватує набігаючий потік. Порох закінчився - двигун вимкнувся. Просто, експериментально вирахувати величину заряду треба. І ще - при такій розкрутці можна спокійно рухатись. Реактивного моменту немає.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #767 : 20.03.2017, 15:31:01 pm » |
|
Його не треба вимикати. Нагадаю - це для попередньої розкрутки ротору автожира. Запустив на місці. По ходу росту обертів, починаєш рух. Ротор розкрутився до потрібної величини, а потім він бідхватує набігаючий потік. Порох закінчився - двигун вимкнувся. Тепер моделюємо аварійну ситуацію: один двигун чомусь відірвався і самостійно полетів за пригодами. Залишається УВІМКНЕНИЙ другий двигун, який продовжує розкрутку. В тебе зверху набирає обертів РОЗБАЛАНСОВАНИЙ ротор з додатковою масою на самому кінці лопаті. Незбалансована маса у точці найбільшого важелю. Обороти ростуть, амплітуда вібрації зростає. І тут два варіанти: або двигун заглохне і можна пробувати потихеньку гальмувати ротор (с великою інертною масою і, відповідно, моментом), або неприборкана стихія набере сили і ще щось поламається. А якщо в польоті таке трапиться? Як запобігатимеш такій ситуації? Запобігання необхідно проектувати ДО настання такої аварійної ситуації. Додам, що від'ємну крутку на гелікоптерах роблять для зменшення моментів лопаті і запобігання флаттеру. З двигунами ж все йде шкереберть: як і куди розтягнеться лопать, як її крутитиме - невідомо. А при автожирній позитивній крутці - взагалі...
|
|
« Крайнее редактирование: 20.03.2017, 15:37:34 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #768 : 20.03.2017, 16:14:16 pm » |
|
Тепер моделюємо аварійну ситуацію:...
Повторюю - відльот одного з двигунів можливо ПОВНІСТЮ виключити. Просто, грамотно спроектувати вузол. Я говорю про твердопаливний РД. З турбінами й зв*язуватись не варто.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #769 : 20.03.2017, 16:38:15 pm » |
|
Повторюю - відльот одного з двигунів можливо ПОВНІСТЮ виключити. Просто, грамотно спроектувати вузол. Я говорю про твердопаливний РД. Грамотно - це не ліпити масу на кінці лопатей. А як будеш гарантувати гарантоване і рівномірне вигорання палива? А охолодження?
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #770 : 20.03.2017, 18:48:22 pm » |
|
Грамотно - це не ліпити масу на кінці лопатей.
Я б поспорив. Давай до мене в тему перемістимось -"з авіацією в сердці"- бо оффтопим тут не подєтцкі.)))
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #771 : 20.03.2017, 20:09:11 pm » |
|
Посетил 87 и 91. На этого года не поеду. Це ж 26 років минуло, зовсім нова епоха. Треба їхать. В Чернигое тогда полетал на ЯК-12 и т-2. Ротаксы были и тогда но не валом, особого креатива пока не вижу и хуже .. позабыли старые надежные например сварные фермы с тонкостенных стальных трубок.... Чемпион мира по МДП 89-90 итальянец взял первенство на тележке сваренной с трубок 12 на 1 и мотором оппозит который механик запускал за лопасть. Он на ней и на ралли в 90ом выступал взял призовое.Знаком потому. Бачиш, за 26 лет только отлизали некоторые технологии и появились улучшенные материалы например для самолета с пенопласта ткани и смолы. С винтами разобрались так что они на вес золота и это в задницу... Прикладное применение СЛА убило множество пилотов, а пополнение подумает...
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #772 : 20.03.2017, 20:16:31 pm » |
|
Але поїхати, таки, варто.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #774 : 26.03.2017, 07:04:28 am » |
|
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #775 : 26.03.2017, 18:42:42 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #776 : 27.03.2017, 09:25:10 am » |
|
Я не знав. Дякую, Дамір! +2
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #777 : 27.03.2017, 23:34:02 pm » |
|
Нэ знав- нэ знав, та й забув.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #778 : 28.03.2017, 17:01:08 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #779 : 28.03.2017, 20:28:23 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
|