Alexchiz, дякуємо за інтерес.
Я - програміст, системний адміністратор підприємства «Здолбунівський механічний завод»
www.zmz.com.ua (
сайт розробляв не я), отримав завдання розмістити це оголошення.
Повністю з Вами згоден стосовно снігу. Мій коментар "
сніг не затримується" написаний зі слів нашого замовника, який експлуатує ангар третій рік (в т.ч. дві зими). Я з ним спілкувався вчора. Дослівно він сказав наступне: «
Дивно, чому в кінці зими, коли поруч з ангаром на пероні лежить більше півметра старого спресованого снігу, зверху, на ангарі, - його вполовину менше.»
І ще сказав - «
Конденсату на даху всередині ангару не буває, і снігу вітер всередину не замітає.»
Безумовно, ангар розрахований на снігове навантаження
згідно ГОСТів СРСР.
Розрахункове навантаження на одну ферму, як ми наводили вище, 4200 кг.
Особливості конструкції, як і всю конструкторську документацію на каркас, викладати прямо тут, на форумі, я повноважень не маю.
Зауважу тільки, що конструкторську документацію на каркас розробляв особисто Головний конструктор нашого підприємства у вільний від основної роботи час на прохання свого друга, замовника та експлуатанта ангару та власника літака.
Головний конструктор працює на нашому підприємстві (починаючи з конструктора-механіка) з моменту заснування заводу
(див.розділ «Історія» на www.zmz.com.ua)Я висловлю лише глибоку впевненість, що він спроектував каркас професійно і заклав у конструкцію, як і в усі інші вироби нашого підприємства "соціаліститчний" запас міцності.
Вести дискусії тут на сайті, а, тим більше, комусь щось доводити він однозначно не буде.
Якщо Ви,
alexchiz, реальний замовник, а також
звертаємося до всіх реальних замовників, - будь ласка контактуйте з нами за телефоном, вказаним вище, або за контактами, вказаними на сайті підприємства.
Також запрошуємо Вас приїхати чи прилетіти у аеропорт міста Рівне.За нашими даними, там приліт-відліт близько 100 грн.Поговорите з конструктором на тему "сопромату", з головним виконавцем робіт - про ціни, з експлуатантом ангару - про досвід експлуатації.
Самі побачите та "пощупаєте" ангар та отримаєте вичерпні відповіді, якими саме ГОСТам, СНиПами, ДБНами та т.п. іншими нормами ми керувалися при проектуванні та виготовленні каркасу, подивитесь креслення, відразу отримаєте вичерпні відповіді про матеріали, при бажанні внесете свої зміни, побачите як це вплине на вартість.
І, якщо домовимось, - зробите замовлення.
Експлуатанта Ви можете знайти за своїми каналами, якщо Ви пілот чи власник літака.
В ангарі, зображеному на фото в аеропорту м.Рівне, "живе"
UR-YETI.
Це оголошення було опубліковане на пораду експлуатанта. Він запевнив нас, що конструкція вийшла вдалою, набагато кращою і в підсумку дешевшою від подібних ангарів такого розміру, котрі він бачив на інших аеродромах.
Наприклад, такий (за 78 тис.грн., але разом з тентом):
Ще додам кілька фото нашого каркасу і ангару (для порівняння ).