Продление Летной Годности
Геннадий Хазан:
Юра , по моему убеждению это ты не вкурсе, или тебя сознательно ввели заблуждение по поводу исключительности Украинской организации.
Повторюсь в тисячасотыйраз, о том что руководством отдела АОН нужно общаться ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО языком деловой переписки, с регистрацией своей корреспонденции в секритариате ДАС
@rus:
зачем письма,если даже правила не читали
апять попердники будут виноваты))))))))))))
Morgan:
(іі) Власник, який вирішує самостійно управляти підтриманням льотної придатності ПС, без договору відповідно до вимог додатка 1 до цих Правил може, тим не менш, скласти обмежений договір з організацією з управління підтриманням льотної придатності, схваленою відповідно до вимог Підчастини G Розділу А цих Правил, щодо розробки та схвалення програми ТО відповідно до статті М.А.302. У цьому випадку згідно з обмеженим договором належне виконання за розробку та схвалення програми ТО передається договірній організації з управління підтриманням льотної придатності.
[/quote]
(b) Для будь-якого нескладного моторного ПС з максимальною злітною масою 2730 кг або менше, планера, моторного планера або аеростата, які перебувають у приватній експлуатації, пілот-власник може видавати сертифікат передачі до експлуатації після проведення пілотом-власником обмеженого ТО, як визначено у додатку 8 до цих Правил.
(g) Обмежуючи дію параграфів (е) та (і)2 статті М.А.901, для ELA1 ПС, що не використовується у комерційних повітряних перевезеннях та не підпадає під дію статті М.А.201(і), сертифікат перегляду льотної придатності може також видавати компетентний орган при задовільних результатах оцінювання на підставі надісланої разом із заявкою власника або експлуатанта рекомендації, зробленої персоналом, який засвідчує ТО, формально схвалений компетентним органом і відповідає вимогам положень Part-66, а також вимогам, викладеним у статті М.А.707(а)2(а). Ця рекомендація має базуватися на перегляді льотної придатності, виконаному відповідно до статті М.А.710, та не має видаватися на термін більше, ніж два послідовні роки.
На эти пункты я сослался в программе ТО-мол на простом и легком выполняю все сам с учетом ограничений Додатка 8. Реакция на это и так понятна. Разговаривал с немцем который работает в организации по ТО. Говорит, у них пилот на своем ВС может проводить обслуживание. Инспекцию делает организация и продляет ЛГ если все ОК.
Геннадий Хазан:
Все верно Александр!
Вернусь из отпуска , выложу интересное письмо!)))))
Ты написал это , официально, подал, теперь ждем ответа от отдела АОН)))Официального и на бумаге!
Не устану повторять, что начальника отдела АОН можно заставить выполнять свои функциональные задачи только официальным языком! ИМХО!
Все его "рассказы" произнесенные в аудио формате- не больше чем пустой звон, который " к делу не пришьешь". А к делу можно "пришить" только бумагу! Так было и 100 лет тому назад, так есть и сейчас!
А остальное, в виде боязни предвзятого отношения к себе руководством отдела АОН, это " детские страхи". Которыми искусно пользуется определенная группа людей.
Геннадий Хазан:
Вот обещанный мной документ! При возможности ознакомьте коллеги с ним начальника отдела АОН!)))
Навигация