Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
24.11.2024, 23:16:40 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: АВТОЖИРЫ - експериментальные модели  (Прочитано 83815 раз)
Mike
Авиаторы

Karma: +389/-16
Offline



PPL; BE35; FAA A&P


« Ответ #75 : 04.01.2015, 17:10:56 pm »

да.. Sci-Fi!
Записан

Beechcraft Bonanza V-Tail
------------------------------
Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #76 : 04.01.2015, 21:15:20 pm »

немного красной краски и летать стал быстро ... Смеющийся https://www.youtube.com/watch?v=v3LTk7VaEOc
« Крайнее редактирование: 04.01.2015, 21:19:46 pm от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
Сергей Романенко
Эльф 80-го уровня
****

Karma: +59/-10
Offline




« Ответ #77 : 07.01.2015, 23:10:49 pm »

Вот бы кто наладил выпуск китов или готовых GyroBee - я бы себе купил. Иногда тянет полетать низко и медленно.
https://www.youtube.com/watch?v=YXrKtw1bIzY
https://www.youtube.com/watch?v=kr-hZVUJrf8
Вот это супер https://www.youtube.com/watch?v=9kxu543VwlA
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #78 : 08.01.2015, 10:52:14 am »

Ти знайомий з схильністю автожира з штовхаючим гвинтом убивать? Кувирок вперед при розгрузці ротора.Один з прикладів може бути на виході з горки.
Враження,що на тих відео хлопці колись долітаються.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #79 : 08.01.2015, 14:09:53 pm »

Ця схильність закладаеться конструктором. Якщо проектувальник закладе в апараті співпадіння вектору тяги та центру мас, то й кувирок не станеться. А гірку, на таких ЛА, робити не рекомендують, бо розгрузка ротора приводить до падіння оборотів- а це вже серйозно.

Чомусь наразі, виробники автожирів сконцентрувались на апаратах вище середньоі ціновоі ланки. Про мухобойки забули.(правда не всі) А жалко що так...
Записан

Поза межею реальностi...
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #80 : 08.01.2015, 14:48:22 pm »

Все правильно.
При падінні обертів ротора на виході з горки,або в добренну болтанку при підкиданні апарата вверх, ще при нисхідному потоку,пілот збільшує оберти штовхаючого гвинта,щоб набрать швидкість,яка по ідеї розкрутить лопаті ротора. Вектор дії гвинта вище центра мас,гоп -  переворот вперед.
Розрахунки і практика показує,що повністю уникнути проблеми перевороту (кувирок вперед) може тільки тягнучий гвинт,встановлений попереду.Але,тоді конструкция більша,важча і т.д.

Стрьомна техніка.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #81 : 08.01.2015, 15:20:22 pm »

Важча, але ненабагато. Зато виглядає як! По-авіаційному! Табуреткою не назвеш. Це Питбуль. Доречі, в категоріі 115кг.


* pitbull.jpg (2.76 Кб, 135x90 - просмотрено 787 раз.)
Записан

Поза межею реальностi...
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #82 : 08.01.2015, 16:30:22 pm »

Не лякайте людей, «силовий кувирок» це з минулого - коли на табуретках (образно кажучи) літали без горизонтального стабілізатора, на коротких моделях без обтікача

Натомість, в сучасних схемах автожирів (які ми будуємо) розвинутий горизонтальний стабілізатор («хвіст» в народі) і розрахунок геометрії автожира (з врахуванням кабіни чи обтікача) зроблений таким чином, що на будь якому режимі роботи баланс сил не порушується
Записан

самое интересное скрывается в деталях
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #83 : 08.01.2015, 17:13:55 pm »

Ну - ну.
Дай Бог.
Записан
jonfligt
***

Karma: +16/-4
Offline




« Ответ #84 : 09.01.2015, 12:49:58 pm »

На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #85 : 09.01.2015, 17:07:48 pm »

BUT 337. БЕЗОПАСНАЯ ПЕРЕГРУЗКА ПРИ ВЫРАВНИВАНИИ
Сверхлегкий АЖ должен быть рассчитан на положительную безопасную перегрузку при выравнивании до +3,0 и отрицательную
безопасную перегрузку при выравнивании до -1,0.

Це так написано в німецьких нормах міцності, для легких автожирів.

Щодо -1, то це короткочасна складова перегрузки, під час якоі ротор за інерціею не втратить оберти.
« Крайнее редактирование: 09.01.2015, 17:10:10 pm от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #86 : 09.01.2015, 17:32:54 pm »

В болтанку літать не можна? Або треба летіти в болтанку на висотах,достатніх для падіння,щоб успіть до землі розкрутить ротор після мінусового перевантаження?

Розумію,що все не так трагічно,як я тут спитав. Але дивує,на чому тільки не стараються вбитись люди,аби тільки потрапити на висоту,в повітря.
Записан
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #87 : 09.01.2015, 18:27:53 pm »

Інерції ротора вистачає - якраз автожир набагато комфортніший для польотів в бовтанку (коли дельти та тряпкольоти курять на землі).

Ротору бовтанка з його малою хордою 200мм та його 300 обертами якось «по барабану» (де літаком кидає дико при польотах в Альпах, автожир впевнено пре і не відчувається навіть). Особисто в Альпах на літаках легких літати не можу - а на АЖ без проблем.

Подивись фільм в яку бовтанку літають на АЖ - http://en.wikipedia.org/wiki/Weltflug.tv_%E2%80%93_The_Gyrocopter_World_Tour
Записан

самое интересное скрывается в деталях
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #88 : 09.01.2015, 23:06:24 pm »

На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
При расчетах принято закладывать :
+3...4 G вся система с ротором
- 1...2 G шасси, фюзеляж с хвостовой балкой и хвостом
« Крайнее редактирование: 12.01.2015, 11:16:30 am от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #89 : 12.01.2015, 01:48:22 am »

С Рождеством !
Записан

самое интересное скрывается в деталях
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004