АВТОЖИРЫ - експериментальные модели
DAMIR:
BUT 337. БЕЗОПАСНАЯ ПЕРЕГРУЗКА ПРИ ВЫРАВНИВАНИИ
Сверхлегкий АЖ должен быть рассчитан на положительную безопасную перегрузку при выравнивании до +3,0 и отрицательную
безопасную перегрузку при выравнивании до -1,0.
Це так написано в німецьких нормах міцності, для легких автожирів.
Щодо -1, то це короткочасна складова перегрузки, під час якоі ротор за інерціею не втратить оберти.
Серго:
В болтанку літать не можна? Або треба летіти в болтанку на висотах,достатніх для падіння,щоб успіть до землі розкрутить ротор після мінусового перевантаження?
Розумію,що все не так трагічно,як я тут спитав. Але дивує,на чому тільки не стараються вбитись люди,аби тільки потрапити на висоту,в повітря.
TNVD:
Інерції ротора вистачає - якраз автожир набагато комфортніший для польотів в бовтанку (коли дельти та тряпкольоти курять на землі).
Ротору бовтанка з його малою хордою 200мм та його 300 обертами якось «по барабану» (де літаком кидає дико при польотах в Альпах, автожир впевнено пре і не відчувається навіть). Особисто в Альпах на літаках легких літати не можу - а на АЖ без проблем.
Подивись фільм в яку бовтанку літають на АЖ - http://en.wikipedia.org/wiki/Weltflug.tv_%E2%80%93_The_Gyrocopter_World_Tour
TNVD:
Цитата: jonfligt от 09.01.2015, 12:49:58 pm
На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
При расчетах принято закладывать :
+3...4 G вся система с ротором
- 1...2 G шасси, фюзеляж с хвостовой балкой и хвостом
TNVD:
С Рождеством !
Навигация