АВТОЖИРЫ - експериментальные модели
Серго:
Все правильно.
При падінні обертів ротора на виході з горки,або в добренну болтанку при підкиданні апарата вверх, ще при нисхідному потоку,пілот збільшує оберти штовхаючого гвинта,щоб набрать швидкість,яка по ідеї розкрутить лопаті ротора. Вектор дії гвинта вище центра мас,гоп - переворот вперед.
Розрахунки і практика показує,що повністю уникнути проблеми перевороту (кувирок вперед) може тільки тягнучий гвинт,встановлений попереду.Але,тоді конструкция більша,важча і т.д.
Стрьомна техніка.
DAMIR:
Важча, але ненабагато. Зато виглядає як! По-авіаційному! Табуреткою не назвеш. Це Питбуль. Доречі, в категоріі 115кг.
TNVD:
Не лякайте людей, «силовий кувирок» це з минулого - коли на табуретках (образно кажучи) літали без горизонтального стабілізатора, на коротких моделях без обтікача
Натомість, в сучасних схемах автожирів (які ми будуємо) розвинутий горизонтальний стабілізатор («хвіст» в народі) і розрахунок геометрії автожира (з врахуванням кабіни чи обтікача) зроблений таким чином, що на будь якому режимі роботи баланс сил не порушується
Серго:
Ну - ну.
Дай Бог.
jonfligt:
На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
Навигация