АВТОЖИРЫ - експериментальные модели

<< < (17/24) > >>

Серго:
Все правильно.
При падінні обертів ротора на виході з горки,або в добренну болтанку при підкиданні апарата вверх, ще при нисхідному потоку,пілот збільшує оберти штовхаючого гвинта,щоб набрать швидкість,яка по ідеї розкрутить лопаті ротора. Вектор дії гвинта вище центра мас,гоп -  переворот вперед.
Розрахунки і практика показує,що повністю уникнути проблеми перевороту (кувирок вперед) може тільки тягнучий гвинт,встановлений попереду.Але,тоді конструкция більша,важча і т.д.

Стрьомна техніка.

DAMIR:
Важча, але ненабагато. Зато виглядає як! По-авіаційному! Табуреткою не назвеш. Це Питбуль. Доречі, в категоріі 115кг.

TNVD:
Не лякайте людей, «силовий кувирок» це з минулого - коли на табуретках (образно кажучи) літали без горизонтального стабілізатора, на коротких моделях без обтікача

Натомість, в сучасних схемах автожирів (які ми будуємо) розвинутий горизонтальний стабілізатор («хвіст» в народі) і розрахунок геометрії автожира (з врахуванням кабіни чи обтікача) зроблений таким чином, що на будь якому режимі роботи баланс сил не порушується

Серго:
Ну - ну.
Дай Бог.

jonfligt:
На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница