Mike
Авиаторы
Karma: +389/-16
Offline
PPL; BE35; FAA A&P
|
|
« Ответ #75 : 04.01.2015, 17:10:56 pm » |
|
да.. Sci-Fi!
|
|
|
Записан
|
Beechcraft Bonanza V-Tail ------------------------------ Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #76 : 04.01.2015, 21:15:20 pm » |
|
немного красной краски и летать стал быстро ... https://www.youtube.com/watch?v=v3LTk7VaEOc
|
|
« Крайнее редактирование: 04.01.2015, 21:19:46 pm от TNVD »
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
Сергей Романенко
Эльф 80-го уровня
Karma: +59/-10
Offline
|
|
« Ответ #77 : 07.01.2015, 23:10:49 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #78 : 08.01.2015, 10:52:14 am » |
|
Ти знайомий з схильністю автожира з штовхаючим гвинтом убивать? Кувирок вперед при розгрузці ротора.Один з прикладів може бути на виході з горки. Враження,що на тих відео хлопці колись долітаються.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #79 : 08.01.2015, 14:09:53 pm » |
|
Ця схильність закладаеться конструктором. Якщо проектувальник закладе в апараті співпадіння вектору тяги та центру мас, то й кувирок не станеться. А гірку, на таких ЛА, робити не рекомендують, бо розгрузка ротора приводить до падіння оборотів- а це вже серйозно.
Чомусь наразі, виробники автожирів сконцентрувались на апаратах вище середньоі ціновоі ланки. Про мухобойки забули.(правда не всі) А жалко що так...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #80 : 08.01.2015, 14:48:22 pm » |
|
Все правильно. При падінні обертів ротора на виході з горки,або в добренну болтанку при підкиданні апарата вверх, ще при нисхідному потоку,пілот збільшує оберти штовхаючого гвинта,щоб набрать швидкість,яка по ідеї розкрутить лопаті ротора. Вектор дії гвинта вище центра мас,гоп - переворот вперед. Розрахунки і практика показує,що повністю уникнути проблеми перевороту (кувирок вперед) може тільки тягнучий гвинт,встановлений попереду.Але,тоді конструкция більша,важча і т.д.
Стрьомна техніка.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #81 : 08.01.2015, 15:20:22 pm » |
|
Важча, але ненабагато. Зато виглядає як! По-авіаційному! Табуреткою не назвеш. Це Питбуль. Доречі, в категоріі 115кг.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #82 : 08.01.2015, 16:30:22 pm » |
|
Не лякайте людей, «силовий кувирок» це з минулого - коли на табуретках (образно кажучи) літали без горизонтального стабілізатора, на коротких моделях без обтікача
Натомість, в сучасних схемах автожирів (які ми будуємо) розвинутий горизонтальний стабілізатор («хвіст» в народі) і розрахунок геометрії автожира (з врахуванням кабіни чи обтікача) зроблений таким чином, що на будь якому режимі роботи баланс сил не порушується
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #83 : 08.01.2015, 17:13:55 pm » |
|
Ну - ну. Дай Бог.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
jonfligt
|
|
« Ответ #84 : 09.01.2015, 12:49:58 pm » |
|
На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #85 : 09.01.2015, 17:07:48 pm » |
|
BUT 337. БЕЗОПАСНАЯ ПЕРЕГРУЗКА ПРИ ВЫРАВНИВАНИИ Сверхлегкий АЖ должен быть рассчитан на положительную безопасную перегрузку при выравнивании до +3,0 и отрицательную безопасную перегрузку при выравнивании до -1,0.
Це так написано в німецьких нормах міцності, для легких автожирів.
Щодо -1, то це короткочасна складова перегрузки, під час якоі ротор за інерціею не втратить оберти.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.01.2015, 17:10:10 pm от DAMIR »
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #86 : 09.01.2015, 17:32:54 pm » |
|
В болтанку літать не можна? Або треба летіти в болтанку на висотах,достатніх для падіння,щоб успіть до землі розкрутить ротор після мінусового перевантаження?
Розумію,що все не так трагічно,як я тут спитав. Але дивує,на чому тільки не стараються вбитись люди,аби тільки потрапити на висоту,в повітря.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #87 : 09.01.2015, 18:27:53 pm » |
|
Інерції ротора вистачає - якраз автожир набагато комфортніший для польотів в бовтанку (коли дельти та тряпкольоти курять на землі). Ротору бовтанка з його малою хордою 200мм та його 300 обертами якось «по барабану» (де літаком кидає дико при польотах в Альпах, автожир впевнено пре і не відчувається навіть). Особисто в Альпах на літаках легких літати не можу - а на АЖ без проблем. Подивись фільм в яку бовтанку літають на АЖ - http://en.wikipedia.org/wiki/Weltflug.tv_%E2%80%93_The_Gyrocopter_World_Tour
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #88 : 09.01.2015, 23:06:24 pm » |
|
На какую максимальную и минимальную положительную (про отрицательную конечно речи быть не может) перегрузку рассчитаны аппараты?
При расчетах принято закладывать : +3...4 G вся система с ротором - 1...2 G шасси, фюзеляж с хвостовой балкой и хвостом
|
|
« Крайнее редактирование: 12.01.2015, 11:16:30 am от TNVD »
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #89 : 12.01.2015, 01:48:22 am » |
|
С Рождеством !
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
|