И если бы в ГА КВС выполнял команды Диспетчера, а не принимал самостоятельных решений, катастроф былобы на порядок меньше , и он бы не боялся что при уходе на запасной его завтра не выгонять с авиации.
Да так было при СССР НПП ГА-85. Мой Папа по нему работал
)
А сейчас
.2.10. При виконанні польоту за ППП командир повітряного
судна відповідає за:
витримування схеми виходу з району аеродрому, заданого
ешелону (висоти) і маршруту польоту, схеми зниження і заходження
на посадку, заданих траєкторій і параметрів польоту;
точність і своєчасність надання інформації про фактичне
місцезнаходження повітряного судна, висоту і умови польоту;
точне і своєчасне виконання диспетчерських дозволів при
польотах у повітряному просторі класів A, B, C, D і E;
своєчасне надання FPL органам ОПР;
наявність відповідного навігаційного та іншого обладнання ПС,
необхідного для виконання польоту в контрольованому повітряному
просторі;
прийняте рішення про виконання зльоту чи посадки при
фактичних метеоумовах, стані злітно-посадкової смуги та інших
відомих йому факторах, що впливають на безпеку польотів; урахування температурної та барометричної поправок відповідно
до розділу 3 частини 6 тому 1 документа Doc 8168 ICAO.
Про затвердження Правил польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому Мінтранс України; Наказ, Правила від 16.04.2003 № 293
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0346-03/page2 by the way, сегодня видел своими глазами документ. Погода на момент катастрофы, там VV70 and RVR 1700m