Antonio
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #216 : 18.02.2013, 14:33:01 pm » |
|
"Туман був такий, що я не бачив дороги". Пожежник розповів про катастрофу у Донецькому аеропорту Пожежники донецького аеропорту підтверджують слова членів екіпажу авіасудна, що розбився у Донецьку, про вкрай несприятливі погодні умови. Крім того, вони стверджують, що було почергове загоряння обох двигунів. І відзначають мужні дії екіпажу з порятунку пасажирів. Працівники аеропорту Cергей Кузнєцов і водій пожежної машини Олег Жиленко прибули на місце падіння АН-24 за хвилину після отримання сигналу тривоги від аеропортівського диспетчера. Причиною для тривоги стало те, що з АН-24 зник радіозв'язок. "Переді мною була біла стіна, такий туманіще, що я не бачив дороги. На віддалі ми бачили тільки білу пляму, схожу на сяйво. Але ми тоді навіть не були впевнені, що це палаючий літак. А коли поверталися після гасіння, я промазав поворот , - розповів водій пожежної машини Олег Жиленко. - О першій годині ночі, коли ми були у себе на базі, цей туман розвіявся. Ось тоді ми знову вийшли подивитися - а літак-то, виявляється всього в 300 метрах від нас, і видно його як на долоні - прямо містика". ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Літак у Донецьку міг упасти через терористів Пожежні служби аеропорту були першими, хто прибув на місце аварії літака АН-24 у Донецьку 13 лютого. Вони гасили двигуни, виносили людей живих і мертвих, і їх дивує офіційна інформація МНС про те, що "не було ніякого вогню". "Літак лежав зі зламаним правим крилом і воно горіло, з нього стікало пальне - лилося на землю і горіло, - каже командир відділення вогнеборців Сергій Кузнецов, - На зламаному крилі гасіння тривало 1,5 - 2 хвилини, потім приїхала друга машина нашої аварійно- рятувальної служби аеропорту, і разом ми загасили друге крило а потім ще 2 наші машини, але для гасіння вистачило перших двох. Люди з салону все самі вже змогли вибратися, вони стояли на бетонній дорозі осторонь. А льотчики були з обличчями у крові, всі побиті, але допомагали людей діставати. Загасивши праве крило, ми пірнули під ліве крило, почали кричати у розлом: "Є хто живий?". Тут почули дитячий голос: "Є". Хтось підсвітив ліхтариком, потім наш водій переставив машину і висвітлив пролом фарами. Більше освітлення не було, нічого не видно. Біля одного з крісел показалася дитяча ручка. Всі хто не зміг самостійно вибратися, вони були затиснуті між спинками і сидіннями зламаних крісел. Хлопчик виявився всередині складеного крісла, а поруч - в такому ж положенні його батько. "Витягніть мене", - говорить дитина. Перегородка заважала - між ним і чоловіком поруч. Коли зламали перегородку, тоді тільки показалася голова хлопчика і стажист зміг його витягнути, відніс в нашу машину. Хлопчик запитав: "Тато мертвий?" , а я кажу: "Не бійся, смерті немає". Живих людей більше у салоні не було. Один чоловік помер поки ми його несли. Крісла, які повідривалися - ось ці крісла і розчавили людей. Хтось кричав: "Витягніть документи, дуже цінні! ", і ми їх йому витягли. Вони навіть не намокли - у целофанових пакетах. В цей час я звернув увагу, що другий пропелер задимівся і загоряється друге крило, почали гасити його. Охолоджували довго двигун водою, потім ще і піною. І тільки після цього приїхали машини МНС - хто з Ясинуватої, хто з Донецька, хто з Макіївки, але вогонь уже загасили. Довго ще потім разом шукали дівчину, яка в момент аварії була у хвості літака, прочісували аеропорт. А вона вискочила у розлом, і поки гасили, непомітно пішла - чи то пішки - до будівлі аеропорту було 2,5 км. Чи то підвіз її хто. Пішла і зникла". Нагадаємо, авіакатастрофа у Донецькому аеропорту сталася під час заходу на посадку чартерного рейсу з Одеси, який доставляв ВІП-пасажирів на футбольний матч "Шахтар-Боруссія". Літак зачепив метеовишку, проорав близько 250 метрів "на пузі" і приземлився на ґрунт поруч зі злітно-посадковою смугою. При цьому судно розламалося на три частини. 5 пасажирів загинули - вони займали місця близько до місць двох розломів.
Тетяна ЗАРОВНА
|