Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
22.11.2024, 00:33:28 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Про виключення повітряних суден з державного реєстру ЦПС України  (Прочитано 6773 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« : 06.01.2013, 18:55:42 pm »

Відповідно до Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 398, та з метою подальшого забезпечення ведення Державного реєстру цивільних повітряних суден України, відповідно до вимог наказу Мінінфраструктури України від 25 жовтня 2012 року  № 636 «Про затвердження Авіаційних правил України, Частина 47 «Правила реєстрації цивільних повітряних суден в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 листопада 2012 року за № 1926/22238,

...

Перелік цивільних повітряних суден, що виключаються з
Державного реєстру цивільних повітряних суден України


1.   Глущенко Дмитро Михайлович, Київська обл.:
легкий літак Л-42 «Чайка», державний і реєстраційний знаки UR-DIMA, заводський № 005;

2.   Головач Олександр Миколайович, Київська обл.:
дуже легкий вертоліт АК 1-3, державний і реєстраційний знаки UR-UMSR, зав. № 0023;

3.   Громико Ольга Валеріївна, Київ:
легкий вертоліт Robinson R-44, державний і реєстраційний знаки UR-DEFI, зав. № 0483;

4.   Захарчук Володимир Миколайович, Чернівці:
надлегкий літак A-20, державний і реєстраційний знаки UR-VLAD, зав. № 025;

5.   Комарницький Ігор Анатолійович, Донецьк:
легкий вертоліт Robinson R-44, державний і реєстраційний знаки UR-IKOM, зав. № 0648;

6.   Рижий Сергій Миколайович, Донецьк:
надлегкий літак РСМ-15 «Robust», державний і реєстраційний знаки UR-RSMM, заводський № 000-01;

7.   Товариство сприяння обороні України, Київ:
   -   легкий літак Як-52, державний і реєстраційний знаки UR-KACC, зав. № 9010810;
   -   планер L-13 “Бланік’, державний і реєстраційний знаки UR-ENAC, заводський № 172623;
   -   планер L-13 “Бланік’, державний і реєстраційний знаки UR-RALG, заводський № 026741;

8.   ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Авіаційне конструкторське бюро «Скай Вінд», Київ:
   -   легкий літак Sky Wind-1УТ, державний і реєстраційний знаки UR-SWAТ, зав. № 01;
   -   легкий літак Sky Wind-1, державний і реєстраційний знаки UR-SWAR, зав. № 004;
   -   легкий літак Sky Wind-1, державний і реєстраційний знаки UR-SWAK, зав. № 005;
   -   легкий літак Sky Wind-1R, державний і реєстраційний знаки UR-SWAL, зав. № 06;
   -   легкий літак Sky Wind-2, державний і реєстраційний знаки UR-SWBA, зав. № 65;
   -   легкий літак Sky Wind-2, державний і реєстраційний знаки UR-SWBO, зав. № 68;

9.   ТОВ «Спарт-Аерос», Київ:
   -   тепловий аеростат AUS-N-83, державний і реєстраційний знаки UR-THK, заводський № 189030008;
   -   тепловий аеростат AUS-N-72, державний і реєстраційний знаки UR-TNK, заводський № 189030007;

10.   ТОВ «Техноінженірінг», Севастополь:
легкий літак Ан-2Т, державний і реєстраційний знаки UR-NONI, заводський № 1Г23550;


11.   ТОВ «Титан-Інвест», Київ:
легкий літак Ан-2, державний і реєстраційний знаки UR-CGNA, заводський № 1Г17928;

12.   ТОВ «Топ Аеро», Київ:
легкий літак Piper PA 28R-201, державний і реєстраційний знаки UR-WALD, заводський № 28R-7837870;

13.   ТОВ «Фірма «Кардинал», Донецьк:
тепловий аеростат AUS-N-7, державний і реєстраційний знаки UR-LIM, заводський № 573020001;

14.   Хмара Богдан Леонідович, Житомирська обл.:
надлегкий мотодельтаплан аматорської конструкції «Aeros-2», державний і реєстраційний знаки UR-JIFD, зав. № 02.08.145;

15.   Шашкевич Олександр Іванович, Київ:
тепловий аеростат AUS-N-7, державний і реєстраційний знаки UR-VASY, заводський № 189080492;

16.   Щитківська Тетяна Борисівна, Київ:
легкий літак Як-18Т, державний і реєстраційний знаки UR-EDLE, зав. № 10-35.


Директор департаменту
льотної придатності                                                                                                        О.В. Більчук

http://avia.gov.ua/ua/documents/Lotna-pridatn/Pidtrimanya-lotnoi-pridatnosta/Povitriani-sudna/23961.html
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1 : 06.01.2013, 19:25:38 pm »

Исключение из реестра и перерегистрация  разные вещи. Хотя может быть исключают из 4 ох буквенного кода и присваивают 3-ох буквенный
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #2 : 06.01.2013, 21:44:47 pm »

 Становится яснее,если посмотреть причины выключення:

Виключити з Державного реєстру цивільних повітряних суден України повітряні судна, на які протягом двадцяти чотирьох місяців не продовжувалась дія сертифікатів льотної придатності повітряного судна або дозволів на виконання польотів, згідно з додатком.
« Крайнее редактирование: 06.01.2013, 21:48:34 pm от alexchiz » Записан

С уважением.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #3 : 06.01.2013, 21:48:23 pm »

Если честно удивило сообщение о выводе с реестра самоделки Рыжего...
Наводит на грустные мысли, а цел ли этот самолетик....
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #4 : 06.01.2013, 21:51:13 pm »

Ну видать не очень хотелось летать...Всё больше говорить...
Записан

С уважением.
Sixe
Авиаторы

Karma: +1/-1
Offline


« Ответ #5 : 06.01.2013, 22:04:59 pm »

Я могу ошибаться, но не этот ли вертолёт UR-DEFI прошлым летом совершил посадку на воду и утонул?
Я так понял, что это список тех аппаратов, которые прекратили эксплуатацию по каким-либо причинам.
Записан
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #6 : 06.01.2013, 23:32:57 pm »

Я что то не понял, Головач лександр Николаевич на свой ак1-3 не получил продление, ведь летает же на нем. Есть довольно свежие фото в его исполнении в сети. С его же вертолета? Или великий начальник аэроклуба "забыл" что шефу нужно бы бумаги продлить?
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #7 : 07.01.2013, 01:36:44 am »

А фото можно глянуть?Интересно бы было...
Записан

С уважением.
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #8 : 07.01.2013, 02:24:10 am »

На соседнем форуме приват аэро есть раздел - площадки, а там ВПП из тротуарной плитки,  стр 15.
Ссылки на ТУДА запрещены, поэтому даю наводку в таком стиле.

Согласен, может и не криминальные фото. Но месяц назад вертолет летал. Он что стал ненужен владельцу... вот так вдруг?
« Крайнее редактирование: 07.01.2013, 02:32:15 am от КВР » Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #9 : 07.01.2013, 11:05:12 am »

Не продление летной годности, и как правило (что мы и наблюдаем)  через 24 месяца приводит к исключению из госреестра. 
А фактические полеты этих ВС - это две большие разницы как говорят в Адессе)))

ПыСы а -24 ВС и исключенных из реестра в котором было немногим более 400 ВС, это ощутимо.

« Крайнее редактирование: 07.01.2013, 11:10:35 am от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Vladimir V
****

Karma: +48/-3
Offline

PPL; Trike, SR, A24


« Ответ #10 : 16.09.2013, 15:00:26 pm »

Додаток до наказу Державіаслужби України
від 04 .03.2013 р.  №176


Перелік цивільних повітряних суден, що виключаються з
Державного реєстру цивільних повітряних суден України


1.   Тепловий аеростат AUS-N-7, зав. № 442930132, державний і реєстраційний знаки UR-BAR. Власник – Науково-дослідний інститут аеропружних систем, Феодосія;

2.   Тепловий аеростат AUS-N-7, зав. № 306950007, державний і реєстраційний знаки UR-BUP. Власник – Науково-дослідний інститут аеропружних систем, Феодосія;

3.  Тепловий аеростат AUS-N-7, зав. № 189940101, державний і реєстраційний знаки UR-JOL. Власник – Науково-дослідний інститут аеропружних систем, Феодосія;

4.   Тепловий аеростат AUS-N-72, зав. № 189970120, державний і реєстраційний знаки UR-BWJ. Власник – Науково-дослідний інститут аеропружних систем, Феодосія.



Директор департаменту
льотної придатності                                                                                              О.В. Більчук
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004