Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
17.11.2024, 01:41:20 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Як стати пілотом ЦА? Підсумок.  (Прочитано 14529 раз)
Cryzer4
*

Karma: +0/-0
Offline


« : 05.12.2012, 21:24:09 pm »

Всім доброго вечора!

 Перечитав форум, переглянув багато сайтів ітд., цікавлюсь цією темою досить давно вже, і виріши підвести тут певний підсумок, заради того, щоб узагальнити свою уяву про навчання на пілота. І якщо десь буду не правий, камінь вже дуже великий не кидайте)

Загальна частина
[/size]
1) Щоб стати пілотом ЦА треба мати хороше здоров1я.
2) Треба мати бажання.
3) Романтика швидко згасає.
4) Мати можливості.


Особливо частина
[/size]

1) Гроші - вони потрібні всюди. наші ціни наводити не буду, так як дуже не цікавився, ібо маю на меті навчатись за кордоном, отже, для навчання в США потібно  порядка 70,000 - 80,000 $
2) Знання англійської мови.
3) Реальне усвідомлення усієї важкості цієї роботи.
4) Розуміння того, що навіть пройшовши усе навчання, маючи години нальоту, не факт, що отримаєте роботу.
5) в АК не отримують З/П 5000$ (принаймі в нас). і тому треба поряхувати, й яку к-ксть бабла ви влітаєте.



Прикінцеві положення  Смеющийся Смеющийся Смеющийся
[/size]

Якщо ж вирішив стати пілотом, треба йти до кінці, але з розумом.

Все вище сказане досить загальне, є багато питань які виникають, але це таке...

Я зробив для себе такий висновок.
ІМХО


На форумі ніколи не зустрічав щоб новачки писали хочу стати пілотом "Тому що".
Думаю більшість напише гроші, романтика ітд...

Не знаю, як для кого, для мене літаки, це щось таке, що не можна передати словами, можна годинами дивитись, і захоплюватись ними. А чого варті самі почуття польоту? Почуття свободи, свободи  в середині тебе, особливо обожнюю момент злету, коли літак набирає швидкість, все легенько вібрує,  і через декілька секунд тишина, все завмерло....

 Не знаю, можливо більшість скажуть, що це максималістська фігня, але я так думаю.

Для себе вирішив, якщо  з  юриспруденцією не вийде пов1язати своє життя,  буду "перекваліфіковуватись"  Смеющийся

Зараз маю рівень анг. апер, вдосконалюю до едвенсд.
 Скоро планую підтягувати знання фізики та математики, так як рівень бажає кращого...


З повагою Володимир.
19 років.


ЗІ: особливо тішить той факт, що тут є люди яким по 30 років. і вони бажають стати пілотами ЦА, але переживають чи не запізно, і їм відповідають: "Да какие твои годи!" ітд...;
Записан
Izaro
**

Karma: +0/-1
Offline




« Ответ #1 : 05.12.2012, 22:14:34 pm »

+ обов'язкове знання россiйськоi мови.
Записан
Cryzer4
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #2 : 05.12.2012, 22:29:42 pm »

Російською володію, але з граматикою досить проблем, ібо в школі не вчив, вчив сам.
  Ще таке, маючи право на прожиття і роботу в європі, буде великим + при прийнятті на роботу?
Записан
Izaro
**

Karma: +0/-1
Offline




« Ответ #3 : 05.12.2012, 23:57:23 pm »

Если есть такие бумажки, то однозначно надо учиться в европе. Народ валит из этой страны (пилоты). Все большие компании сейчас в жопе, кроме бизнесавиации.
Записан
Cryzer4
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #4 : 06.12.2012, 10:25:56 am »

Если есть такие бумажки, то однозначно надо учиться в европе. Народ валит из этой страны (пилоты). Все большие компании сейчас в жопе, кроме бизнесавиации.
Чому в європі?
Я думав за ЮС...
 Як на мене, в США краще з таких причин:
1) дешевше
2) все вчиш англійською
3) робота ( хоча не варіант, але всетаки).
Записан
Serega
****

Karma: +4/-0
Offline




« Ответ #5 : 06.12.2012, 11:23:08 am »

Все большие компании сейчас в жопе, кроме бизнесавиации.
что , и МАУ?!  Непонимающий Шокированный
Записан
Cryzer4
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #6 : 06.12.2012, 15:02:00 pm »



что , и МАУ?!  Непонимающий Шокированный
[/quote]

Як мене МАУ має всіх в жопі, тому і сама не дуже прогресує.
Записан
yatsevsky
Адепт
*****

Karma: +46/-6
Offline



EASA PPL/LVL5


« Ответ #7 : 06.12.2012, 21:40:06 pm »

Менше слів, більше справ. Українську теж заодно раджу підучити.
Володимир.
30 років.

Подмигивающий
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #8 : 06.12.2012, 22:47:53 pm »

В украинском языке слово " заодно" отсутствует))))))

Тому даю щиру пораду, вчити рідну мову Смеющийся

Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Cryzer4
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #9 : 06.12.2012, 22:51:54 pm »

Тю, так з граматикою є проблеми)
 Як в англійській, так і німецькій, а за рідну так взагалі мовчу)
Записан
yatsevsky
Адепт
*****

Karma: +46/-6
Offline



EASA PPL/LVL5


« Ответ #10 : 07.12.2012, 21:51:51 pm »

В украинском языке слово " заодно" отсутствует))))))

Тому даю щиру пораду, вчити рідну мову Смеющийся




Раджу також заглядати у словник перед бажанням самоствердитись.
http://sum.in.ua/s/zaodno
Записан
Balu
PPL / UPL / CPL
Авиаторы

Karma: +27/-0
Offline




« Ответ #11 : 08.12.2012, 18:24:38 pm »

Ну что за занудство !? Подмигивающий yatsevsky со стёбом написал, но все же.... не судите строго парня, мыслит то в верном направлении. грамотно писать нужно, но учи лучше англиЦкий Строит глазки
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #12 : 08.12.2012, 18:34:58 pm »

Balu Та то стьоб, не более того ))))
Улыбают меня некоторые темы, вот и не сдержался )))
Как впрочем и сейчас терминология " самоствердитись" в контексте очередного упоминания про меня.)))  Смеющийся
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #13 : 08.12.2012, 18:59:56 pm »

Что то не пойму, хочу стать пилотом, но сначала отучусь на юриста. А ес о и бабло косить по специальности не получится... пойду в авиацию. Там еще наслежу, так что ли?
И про романтику о полетах. Романтики на пол года, ну год максимум. А потом что пойдете еще на когото ?

Короче копите деньги. Мир Вам.
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
yatsevsky
Адепт
*****

Karma: +46/-6
Offline



EASA PPL/LVL5


« Ответ #14 : 08.12.2012, 20:53:10 pm »

KBP прав), Геннадию пожимаю руку за отменное чувство юмора). И всем искренне желаю удачи.
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004