Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
22.11.2024, 00:07:04 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Положение об использовании ВП  (Прочитано 6026 раз)
UR-SYRY
*

Karma: +0/-0
Offline




« : 29.10.2012, 15:52:06 pm »

Коллеги,

на сайте ДАС вывесили проект положения об использовании ВП. Имеет смысл ознакомиться и высказаться, чтобы было время вычистить.
Записан
UR-SYRY
*

Karma: +0/-0
Offline




« Ответ #1 : 29.10.2012, 15:52:38 pm »

Коллеги,

на сайте ДАС вывесили проект положения об использовании ВП. Имеет смысл ознакомиться и высказаться, чтобы было время вычистить.


ссылка http://avia.gov.ua/uploads/documents/8562.doc
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #2 : 29.10.2012, 17:10:55 pm »

В п.п 16 нужно изложить в следующей редакции:

"16. Правила надання експлуатантам дозволів на виліт з аеродромів України та приліт до аеродромів України під час виконання міжнародних, внутрішніх та транзитних польотів розробляються на підставі Чикагської Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, параграф 4, Угоди про транзит по міжнародних повітряних лініях, Повітряного кодексу України, Додатка 9 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (Спрощення формальностей), а також у відповідності до інших міжнародних угод та договорів України, Порядку повітряного сполучення через державний кордон України та вимог цього Положення."

п.п 41 нужно изложить в следующей редакции:

"41. Користувачі повітряного простору України можуть подавати заявки на виконання польотів та на використання повітряного простору, плани польотів як в паперовому вигляді, так і в електронному, та іншими засобами звязку. Порядок та терміни подачі заявок та планів польоту публікуються в документах аеронавігаційної інформації України.  "


п.п 91 нужно изложить в следующей редакции:

"91. Лінійні споруди (лінії зв'язку, електропередачі, канатні дороги тощо) заввишки 50 метрів і більше над земною поверхнею, а лінії електропередачі загальнодержавного значення незалежно від їх висоти маркуються через кожні 30 метрів макетами куль діаметром 0,6 метра, або не менш 35 метрів при діаметрі куль 0.8метра, та не більше 40 метрів при діаметрі кулі 1.3 метра білого, червоного  та оранжевого кольору з обох боків від місць перетину з лінійними орієнтирами (річками, автомобільними дорогами, залізницями) на відстані не менше ніж 500 метрів. Маркування здійснюеться за кошт власника споруди.""




* ScreenShot 30.jpg (252.11 Кб, 616x730 - просмотрено 947 раз.)
« Крайнее редактирование: 29.10.2012, 17:53:46 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #3 : 29.10.2012, 17:11:52 pm »

Это замечания в первом приближении.
« Крайнее редактирование: 29.10.2012, 17:54:16 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
controllersky
****

Karma: +75/-0
Offline



B-737,CE-525S,BE-300,RA-390,HS-125,SEL,MEL,TRI FI


« Ответ #4 : 29.10.2012, 20:56:53 pm »

 "41. Користувачі повітряного простору України можуть подавати заявки на виконання польотів та на використання повітряного простору, плани польотів як в паперовому вигляді, так і в електронному, та іншими засобами звязку. Порядок та терміни подачі заявок та планів польоту публікуються в документах аеронавігаційної інформації України.  "

А может:
Користувачі повітряного простору України можуть подавати заявки на виконання польотів та на використання повітряного простору в виде плана полете (FPL), плани польотів як в паперовому вигляді, так і в електронному, та іншими доступними засобами звязку

И добавить определение плана полета из 4444
План  полета.  Определенные  сведения  о  намеченном  полете  или  части  полета  воздушного  судна,  представляемые
органам обслуживания воздушного движения.
 
Записан

"The best safety device in an aircraft is a well-trained crew" @TM FlightSafety International Inc
"Только в полетах живут самолеты"
https://www.instagram.com/controller_sky/
https://www.facebook.com/controllerskykrv
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #5 : 29.10.2012, 21:18:00 pm »

А, что хорошая тема:

""41. Користувачі повітряного простору України можуть подавати заявки на виконання польотів та на використання повітряного простору у вигляді плану польоту (FPL), плани польотів як в паперовому вигляді, так і в електронному, та іншими доступними засобами звязку. Порядок та терміни подачі заявок та планів польоту публікуються в документах аеронавігаційної інформації України. План польоту Певні відомості про плануємий польот або частину польоту повітряного судна, що подаються органам обслуговування повітряного руху.
« Крайнее редактирование: 29.10.2012, 21:23:18 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
controllersky
****

Karma: +75/-0
Offline



B-737,CE-525S,BE-300,RA-390,HS-125,SEL,MEL,TRI FI


« Ответ #6 : 29.10.2012, 21:48:34 pm »

27. Структура повітряного простору України визначається на підставі пропозицій заінтересованих державних органів, підприємств, установ та організацій обґрунтованих потреб з використання повітряного простору, відповідно до вимог цього Положення, класифікації повітряного простору ОПР, вимог щодо проектування елементів структури повітряного простору відповідно до стандартів та рекомендованої практики ІСАО, документів Євроконтролю та з урахуванням встановлених вимог щодо охорони навколишнього природного середовища.

Вот так бы не плохо было.

Про FPL, дальше по тексту было бы неплохо заменить на "Заявка(FPL)"
Или слово заявка заменить на "FPL-План полёта" что бы избавиться от RAR and RAD
и остальных непоняток при подачи плана полета Улыбающийся
« Крайнее редактирование: 29.10.2012, 21:54:05 pm от controllersky » Записан

"The best safety device in an aircraft is a well-trained crew" @TM FlightSafety International Inc
"Только в полетах живут самолеты"
https://www.instagram.com/controller_sky/
https://www.facebook.com/controllerskykrv
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #7 : 30.10.2012, 07:45:11 am »

Руслан, Напиши правильно текст, можешь на русском, я переведу потом и вставлю в текст.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
UR-SYRY
*

Karma: +0/-0
Offline




« Ответ #8 : 30.10.2012, 10:22:17 am »

Eще появился прокет документа "Спільний наказ Міністерства оборони України і Міністерства інфраструктури України проект Правил використання повітряного простору України"
http://avia.gov.ua/uploads/documents/8561.doc

Естественно эти два документа нужно рассматривать вместе. Что касается гражданской авиации - то  в наказе как раз и предусмотрена подача заявок в виде FPL за час до уборки колодок.



Записан
controllersky
****

Karma: +75/-0
Offline



B-737,CE-525S,BE-300,RA-390,HS-125,SEL,MEL,TRI FI


« Ответ #9 : 30.10.2012, 20:12:08 pm »

Цитировать
Естественно эти два документа нужно рассматривать вместе. Что касается гражданской авиации - то  в наказе как раз и предусмотрена подача заявок в виде FPL за час до уборки колодок.

Смотри, тежи Й...а только вид с боку Смеющийся
Цитировать
3.4.5.Заявкою на використання повітряного просторудля виконання польотів за маршрутом є поданий план польоту, крім польотів, що виконуються за спеціально встановленими маршрутами визначеними інструкціями з виконання польотів.

В раздели "сокращения и определения" нет определения план полет, что для военных недопустимо!!! Улыбающийся
Так как буду разночтения. Ну как  то это надо написать что бы определено на 100%, что заявка это и есть FPL.
В принцепи тут -"Порядок подання заявок на використання повітряного простору " все предельно понятно, все что хотели добились, + появился пункт 3.4.8 что тоже не мало важно.
Это все хорошо для профессионала, а лузеру это не поможет, только даст возможность будет навредить себе и окружающим.

В пункте 3.4.15 надо поменять 3 часа на 1 час, для обхода пункта 3.4.11 Подмигивающий что если захочется полетать на Контролируемом РА и решить вопрос за час.

По FPL
Для всех заинтересованных
Цитировать
3.4.10.   Зміст, складання, зміна та закриття плану польоту здійснюється у відповідності до Додатку 2 Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, Doc. 4444 ІСАО, Doc. 7030 ІСАО
Забегая в перед, вот вводятся такие изменения
Поправки 1 к Правилам аэронавигационного обслуживания — Организация воздушного движения (PANS-ATM, Документ № 4444), Издание № 15, которая вступает в силу 15 ноября 2012 года и относится к изменениям содержимого и формату предоставленных планов полёта ИКАО (FPL)
Изучите и распишетесь как говориться Улыбающийся

А вообще это надо читать вместе, хотя бы вдвоем, втроем. Улыбающийся а то я его по диагонали читаю.., и всё тут Обеспокоенный
« Крайнее редактирование: 30.10.2012, 20:14:00 pm от controllersky » Записан

"The best safety device in an aircraft is a well-trained crew" @TM FlightSafety International Inc
"Только в полетах живут самолеты"
https://www.instagram.com/controller_sky/
https://www.facebook.com/controllerskykrv
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #10 : 30.10.2012, 20:49:52 pm »

Разреши Руслан, яприсоеденюсь завтра?)
Не смотря на свой праздник, уже успел всех обзвонить кто в этой теме, мне тоже звонили . Согласовали свои действия по этому документу.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004