preacher
|
|
« : 11.06.2012, 17:12:57 pm » |
|
Что Украине светит в качастве УТС? То ли, модернизированный L-39, то ли наполовину украинский L-15, то ли какой-нибудь Ан-2015УТ ? Україна готує передачу Китайській Народній Республіці першої партії серійних двигунів АІ-222-25F для нового китайського учбово-бойового літака L-15. 250 українських двигунів замовив Китай. Сума угоди не розголошується. Як очікується, китайське авіабудівне підприємство Hongdu буде використовувати українські двигуни під час складання навчальних літаків L-15 Falcon і навчально-бойових L-15 LIFT. Двигуни будуть вироблятися на підприємстві Запорізького машинобудівного конструкторського бюро "Прогрес" ім. академіка Івченка. АІ-222-25Ф на режимі повного форсажу має тягу 4200 кг. Очікується, що два двигуни, встановлені на китайському літаку, можуть забезпечити L-15 (9800 кг максимальної злітньої маси) надзвукову швидкість до 1,6 М. Маючи вартість 10 млн дол США, китайський УТС може мати непогані перспективи на світовому ринку. Літак потенційно може стати носієм сучасної зброї класів "повітря-повітря" і "повітря-земля". Двигуни будуть вироблятися в на заводі "Мотор-Січ". 250 українських двигунів замовив Китай. Генеральний конструктор ДП "Івченко-Прогрес" Ігор Кравченко розповів, що АІ-222-25Ф є першим українським двигуном з форсажною камерою. "З його розробкою" Івченко-Прогрес "освоїв технології, які ми в даний час прагнемо використовувати для створення" винищувального "двигуна з тягою на форсажі до 44000 фунтів (20 т)" розповів він. У своїй основній версії з тягою 10 т цей двигун може замінити російський РД-93, встановлений на китайсько-пакистанських винищувачах FC-1/JF-17 Thunder. Як повідомляється, у рамках виконання контракту на виготовлення та поставку в КНР АІ-222-25F для літака L-15 наприкінці березня - початку квітня поточного року в Україну прибудуть китайські фахівці для прийомки першої партії серійних двигунів, зібраних в Україні. За матеріалами www.mil.in.ua
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #1 : 11.06.2012, 17:14:53 pm » |
|
Як повідомляє «Українська технічна газета», вітчизняні моторобудівники оголосили про завершення випробувань і початок серійного виробництва турбореактивного двигуна із форсажною камерою АІ-222-25F, призначеного для установки на навчально-військові літаки. Розробники стверджують, що це перший форсажний двигун, виготовлення якого повністю належить Україні.
«Know-how» фактично вводить нашу країну в коло елітного клубу виробників авіадвигунів для бойової техніки, в тому числі і для винищувачів (для двигунів пасажирських та транспортних літаків форсажну камеру не використовують; є лише декілька винятків: надзвукові лайнери Ту-144 та «Конкорд», проте їх уже знято з виробництва). За словами конструкторів, досі подібні агрегати могли виробляти лише в чотирьох країнах світу: Росії, США, Франції та Швеції, - тепер до них приєдналася й Україна.
|
|
|
|
Ульяныч
...будем жить, ребята...
Авиаторы
Karma: +26/-0
Offline
|
|
« Ответ #2 : 11.06.2012, 19:44:56 pm » |
|
Что Украине светит в качастве УТС? То ли, модернизированный L-39, то ли наполовину украинский L-15, то ли какой-нибудь Ан-2015УТ ? "Борменталь, не читайте советских газет перед обедом"...(с)... :-)))) Вопрос вообще-то нужно задать только один - Нужен ли вообще УТС Украине??? :-)))) И очень интересно, где та "половина Украины" в китайском самолете?.... причем Украина к выпуску L-15? ?? Двигатель, всего лишь "комплектующая часть"...)))))
|
|
|
Записан
|
"Рожденный "дятлом" ввысь стремится, к орлам, под облака несется! Не знаю как другие птицы... Но "дятел" - точно наебнется!!!" (с)...
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #3 : 11.06.2012, 22:39:57 pm » |
|
Вопрос вообще-то нужно задать только один - Нужен ли вообще УТС Украине :-)))) Ну........вообще-то, возможно спорить - нужен ли Украине УБС? А вот УТС, точно нужен. И очень интересно, где та "половина Украины" в китайском самолете?.... причем Украина к выпуску L-15? ?? Двигатель, всего лишь "комплектующая часть"...))))) Учитывая сколько трудов, потратил Китай, на разработку планера, и всех остальных комплектующих частей, то я бы сказал, что и больше чем наполовину.
|
|
« Крайнее редактирование: 11.06.2012, 22:44:39 pm от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
Ульяныч
...будем жить, ребята...
Авиаторы
Karma: +26/-0
Offline
|
|
« Ответ #4 : 11.06.2012, 23:14:17 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
"Рожденный "дятлом" ввысь стремится, к орлам, под облака несется! Не знаю как другие птицы... Но "дятел" - точно наебнется!!!" (с)...
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #5 : 12.06.2012, 12:09:50 pm » |
|
|
|
« Крайнее редактирование: 13.06.2012, 10:57:15 am от preacher »
|
Записан
|
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #7 : 12.06.2012, 19:22:42 pm » |
|
Возможно имелось ввиду вот это чудо?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Валентин Миколенко
Авиаторы
Karma: +2/-5
Offline
|
|
« Ответ #8 : 12.06.2012, 20:08:13 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serge
|
|
« Ответ #9 : 12.06.2012, 20:28:05 pm » |
|
Польское чудо может и ничего, но "Тукано" старых поколений помню еще из "Зарубежного военного обозрения" лохматых 1980-х годов. Давно производится, доведено до высокого уровня, "Эмбраер", как ни крути, более динамичная и рАзвитая контора. Может ошибаюсь, но про "поляка" такого не скажешь.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serge
|
|
« Ответ #10 : 12.06.2012, 20:36:42 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serge
|
|
« Ответ #11 : 12.06.2012, 20:48:00 pm » |
|
Красивое видео со странички о "Тукано" в русской Википедии. Разрешение, правда, не очень. Но летают бразильцы очень похоже на то как в футбол играют :-) Монтажеру видео тоже респект :-) !
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serge
|
|
« Ответ #12 : 12.06.2012, 20:50:15 pm » |
|
Извините, что никак не угомонюсь, но впечатлило грамотное использование кадров со счастливыми женскими и детскими лицами (разбивочка пилотажа и суровых бразильских парней) и то, что зрители брали у пилотов автографы, как у футболистов или кинозвезд!!!!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #13 : 13.06.2012, 11:13:01 am » |
|
В качестве самолета первоначального обучения, можно использовать обе эти машины, впрочем как и многие другие, тут только вопрос цена-качество. Да и в Украине, произвести подобную машину не сложно, в том числе и на частной фирме. Ну а в качастве УБС, - то Орлик на это и не претендует, а Тукано не пригоден для использования против регулярных сил, - он просто проектировался не для этого. В Украине, его возможно использовать, только для контроля прилегающих к границам территорий, особенно на море, однако для этих целей, есть и более приспособленные самолеты.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Валентин Миколенко
Авиаторы
Karma: +2/-5
Offline
|
|
« Ответ #14 : 13.06.2012, 18:06:14 pm » |
|
Польское чудо может и ничего, но "Тукано" старых поколений помню еще из "Зарубежного военного обозрения" лохматых 1980-х годов. Давно производится, доведено до высокого уровня, "Эмбраер", как ни крути, более динамичная и рАзвитая контора. Может ошибаюсь, но про "поляка" такого не скажешь.
Так где та Бразилия и где Польша,по моему с поляками проще договорится,вплоть до лицензионного производства. Тем более производственных мощностей хватает. Хотя правильный вопрос "Вопрос вообще-то нужно задать только один - Нужен ли вообще УТС Украине???"
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|