Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
26.12.2024, 22:07:21 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Проект наказу Міністерства інфрастуктури "Про затвердження АПУ 21 (Part 21)"  (Прочитано 3042 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« : 20.04.2012, 01:41:04 am »

Про затвердження Правил сертифікації
повітряних суден, пов’язаних з ними виробів,
компонентів та обладнання, а також організацій
розробника та виробника, АПУ 21(Part 21)

Відповідно до частин 3 та 7 Статті 11 Повітряного кодексу України, Закону України "Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу" від 18 березня 2004 р. № 1629 IV та з метою впровадження в Україні європейських правил та вимог

http://avia.gov.ua/documents/Regulyatorna-diyalnist/Proekti-regulyatornih-aktiv/23798.html

21А.14 Доведення здатності
(a) Будь-яка організація, що подає заявку на отримання сертифікату типу або обмеженого сертифікату типу, повинна продемонструвати свою здатність шляхом отримання схвалення організації розробника, яке видається компетентним органом згідно з Главою J.

(b) Шляхом відступу від пункту (а), заявник може запропонувати компетентному органу, як альтернативну процедуру демонстрації своєї здатності, угоду про застосування процедур, що встановлюють особливу практику проектування, використання ресурсів та послідовності дій, які необхідні для відповідності цим Правилам, якщо виробом є одне з наведеного нижче:
1. дуже легкий літак чи гвинтокрил, планер або мотопланер, аеростат, дирижабль з гарячим повітрям; або
2. легкий літак, котрий задовольняє усім таким умовам:
(i) наявність одного поршневого двигуна з вільним всмоктуванням та максимальною злітною потужністю (Maximum Take-Off Power - MTOP) не більше 250 кінських сил;
(ii) традиційна конфігурація;
(iii) традиційні матеріали та конструкція;
(iv) експлуатація за правилами візуальних польотів (VFR), поза умовами обледеніння;
(v) максимальна кількість місць становить 4 місця, включаючи місце пілоту, та злітна маса не більше 3 000 фунтів (1 361 кг);
(vi) негерметична кабіна;
(vii) система управління без підсилювачів;
(viii) основний акробатичний пілотаж обмежений прискоренням +6/-3 g; або
3. поршневий двигун; або
4. двигун чи повітряний гвинт, який сертифікований за відповідними нормами льотної придатності для мотопланерів; або
5. повітряний гвинт фіксованого або переставного на землі кроку.
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004