Убийца Екстр и Сухих.
Aviaalex3:
Ну ти друже і закрутив! Бажанням немає меж, стремлінню немає кордонів, досконалість під знаком безкінечності. Те що досягнуто людством на сьогоднішній день - це тільки пташинний політ в порівнянні з тим задумом, який був в началі творіння. Але в цій системі речей ми в багатьох можливостях обмежені. Пока. Але не завжди так буде.
Так що наші мрії гріють наші серця і по можливості матеріалізуються.
Тоже хотілось би мати такого "вбивцю сухих і всяких там супер", але ...
Всім гарного настрою і польоту.
И нежности к ревущему зверю!!!
Проглотив полосу бетона,
и свечей завершая взлет,
в небе исчез бездонном
застоявшийся самолет. ( із раннього ).
LhiMiG:
Aviaalex3, благодарю и взаимно крепко пожимаю руку. Люблю я этот ВСЕМИРНЫЙ РАЗУМ.
Andriy:
кого цікавить пілотаж http://secret-service.com.ua/pages/katalog/malaya_aviatciya/pilotazhniy_biplan_quotgorobetcquot
Andriy:
Я відразу, як побачив тему хотів написати, що не потрібно нікого вбивати. Для всіх літаків є місце в небі. Не можна говорити що "цей літак кращий" . В чомусь кращий, а в чомусь відстає. "Сучок" чи "Екстра", це літаки , що витримають перевантаження +/- 9-10 Ж. А скільки пілотів, які можуть собі їх дозволити витримають таке перевантаження, хоча б 20 секунд? А ціна таких літаків 500-800 тисяч доларів... Для видовищного пілотажу з головою хватає мого "Горобця", а ціна в 10 раз менща. А в польоті виглядає , вибачте за нескромність, "Горобець" краце.
Це найкращий варіант літака, для пітримки кваліфікації військових пілотів. Прототипом його є американський "Піттс". А американці кажуть: "Хто еавчиться літати на "Піттсі" - буде літати на будь якому літаку".
flybas:
https://youtu.be/N8NRYQH5FF0
Навигация