Из госреестра исключен ряд бортов
(1/1)
Andreas:
в том числе много страдальный КТ-112...
Наказ Державіаслужби України від 10.01.2012 № 19 "Про виключення повітряних суден з державного реєстру ЦПС України "
НАКАЗ
10.01.2012 № 19
Про виключення повітряних суден
з державного реєстру ЦПС України
Відповідно до Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 398/2011, та з метою подальшого забезпечення ведення державного реєстру цивільних повітряних суден України, відповідно до вимог Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Державіаслужби від 31.01.2006 № 67 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 17.02.2006 за № 146/12020,
НАКАЗУЮ:
1. Директору департаменту льотної придатності (Більчук О.В.):
1.1. Виключити з державного реєстру цивільних повітряних суден України повітряні судна, на які протягом двадцяти чотирьох місяців не видавались сертифікати льотної придатності, згідно з додатком.
1.2. Повідомити власників (експлуатантів) повітряних суден, що виключені з державного реєстру цивільних повітряних суден України згідно з додатком до цього наказу, про необхідність усунення з зовнішніх поверхонь повітряних суден державних і реєстраційних знаків України та повернення реєстраційних посвідчень, що втратили чинність, до Державіаслужби.
2. Державним інспекторам департаменту льотної придатності та департаменту льотної експлуатації при виконанні інспектування експлуатантів перевіряти усунення з зовнішніх поверхонь повітряних суден, що вказані в додатку до цього наказу, державних і реєстраційних знаків України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Гречка О.В.
Голова А.А. Колісник
Додаток до наказу
Державіаслужби
від 10.01.2012 № 19
Перелік цивільних повітряних суден, що виключаються
з державного реєстру цивільних повітряних суден України
Компанія A.P. Financing (DE) Co.Ltd, США:
DC-9-51 UR-CBV заводський номер 47772
ДП «Українська авіаційна транспортна компанія», Київ:
Іл-76ТД UR-UCC заводський номер 0083489647
ТОВ «Укрмашекспорт», Іллічевськ:
X-32-912 UR-GIC заводський номер 03117
ДП «Антонов», Київ:
Ан-12БП UR-11315 заводський номер 4342307
АТ – лізингова компанія «Укртранслізинг», Київ:
Ан-140 UR-14004 заводський номер 36525302008
Ан-140 UR-14006 заводський номер 36525305025
АТ «Авіакомпанія спецпризначення «Миколаїв-Аеро», Миколаїв:
Ан-2 UR-54872 заводський номер 1Г18532
Кузьминич В.І., Харків:
Ан-2 UR-06198 заводський номер 1Г8527
Поплінський А.М., Одеса:
Ан-2 UR-81630 заводський номер 1Г20924
АТ «Луганські авіалінії», Луганськ:
Ан-24РВ UR-46677 заводський номер 47309609
Ан-24РВ UR-47312 заводський номер 57310403
ДАП «Україна», Київ:
Ту-134А-3 UR-65782 заводський номер 62672
АТ «АС», Бородянка:
Ка-26 UR-19650 заводський номер 7605405
ТОВ КБ "Вертикаль", Київ:
КТ-112 UR-VRT заводський номер 0101
Федосєєв В.Л., Київ:
Мі-2 UR-BWB заводський номер 547926112
ТОВ "Веріса", Дніпропетровськ:
Як-40 UR-BWF заводський номер 9711352
ТОВ «Авіакомпанія «Донбасаеро», Донецьк:
Як-42Д UR-42366 заводський номер 4520424814047
Директор департаменту
льотної придатності О.В. Більчук
Kamikadze:
По-моему, логика в данном приказе есть.
Два года (+ дополнительное время, данное авиаслужбой по заявлению) -
срок достаточный для определения цели: "Буду-Небуду" летать...
А теперь, после снятия номеров и исключения из реестра,- случись что нибудь
(пожар, авария, тайфун...) на борту - госорган будет ни при делах! Всё верно!
Геннадий Хазан:
Это мировая практика. Даже комментировать что либо сложно.
Andreas:
Мне просто было интересно по "Кадету" - означает ли это, что проект прекращен?
Lexa_SWS:
Вероятно - отмыли и распилили все что могли..
Больше отмывать нечего - проект закрыт...
Навигация