Про стан безпеки польотів з цивільними ПС України у листопаді

(1/1)

Andreas:
1.1. 30.11.2011 о 11:40 (тут та далі час UTC) прн виконанні польоту за маршрутом н.п. Олішевка (м. Чернігів) - н.п. Гриценкове (м. Суми), під час польоту* в районі села Жовтневе. Конотопського району. Сумської області на вертольоті Мі-2 UR-14322 авіакомпанії «АС». ПС потрапило в зону туману з видимістю менше 800 метрів внаслідок чого пілот втратив візуальний контакт з наземними орієнтирами, допустив зниження та зіткнення із земною поверхнею. Внаслідок зіткнення виникла пожежа, якою ПС було знищене. Екіпаж вертольота був доставлений у лікарню, де бортмеханік вертольота помер від отриманих травм.

Згідно з попередніми даними, після потрапляння вертольота в умови туману, командир ПС витримував висоту польоту по радіовисотоміру. На барометричному висотомірі був встановлений тиск 745 мм. рт. ст. та показував висоту 170 м.

Командир ПС пройшов навчання на даному типі ПС у МАЦП (сертифікат від 21.04.2010). Після проходження навчання, до серпня місяця польоти на ПС типу Мі-2 не виконував.
Розслідування події проводить комісія Державіаслужби.

Рекомендації:

- керівникам авіакомпаній та льотних навчальних закладів в частині, шо стосується організувати позачергові заняття з льотним складом за правилами виконання візуальних польотів по маршруту* в частині додержання безпечної висоти та порядку дій екіпажу під час польоту в умовах погіршення видимості, які нижчі мінімуму командира ПС. Звернути увагу на вміння екіпажу аналізувати погоду в польоті.

http://avia.gov.ua/uploads/documents/8150.pdf

Навигация

[0] Главная страница сообщений