Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #330 : 22.05.2016, 14:21:56 pm » |
|
На початкових стадіях проектування та розуміння взаємозалежності геометричної конфігурації , проходящих процесів при польоті , вплив на параметри і безпеку вибраної схеми автожира , підставляв різні значення в програмі "Автоматичний калькулятор " Люка Термовяки , можна приблизно прорахувати параметри свого автожира .
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #331 : 22.05.2016, 15:19:25 pm » |
|
Так якже з гідро ?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
BOBER228
|
|
« Ответ #332 : 22.05.2016, 15:48:06 pm » |
|
Простий аеродинамічний розрахунок автожира по А.Г.Сатарову буде представлений у моїй новій книзі. Бажаючі зможуть ознайомитись із книгою на зльоті в Житомирі цьогоріч. Будуть також інші книги про автожири.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #333 : 22.05.2016, 20:36:22 pm » |
|
Потроху готуюсь до подорожі в Житомир. Де можна прочитати про деталі майбутнього дійства? Явки, паролі?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
BOBER228
|
|
« Ответ #334 : 22.05.2016, 21:05:20 pm » |
|
Короткі дані: АОН №4 за 2016 р. - стор.17
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #335 : 22.05.2016, 21:42:03 pm » |
|
Валерій цікавить гідро. Дуже мало інформації. Давайте трохи пофантазуєм. Внаслідок меншої посадкової швидкості (більш беспечної ) і попередньої розкрутки ротора можна використовувати менші поплавки(легші і аєродинамічніші). На поплавки можна поставить і заднє оперення. Якби ще й використати горизонтальний стабілізатор як захист гвинта.... Внаслідок можна наблизитись до ККД амфібійного літака. [/qu Поплавки чи колісне шассі це вібір географічного розміщення. Любий тип літаючого апарату можна поставити на поплавки при необхідності , як правило є свої конструктивні особливості , поведінки на зліт посадці ,вплив поплавкової площі на загальну аеродинаміку Л.А. , обмеження ходу хвостової балки відносно водяної поверхні при посадці , проекція Ц.М. на поплавки для забезпеченняя гліссування на розбігу , і ще десятки невідомих нюансів з якими прийдеться зіштовхнутись , При необхідності все можна вивчити , і збалансувати всі виникаючі сили та моменти на воді та в повітрі . Гідролітанням не переймався , достатньо аєродромів .
|
|
« Крайнее редактирование: 22.05.2016, 21:43:39 pm от Valeriy Kulpinskiy »
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #336 : 22.05.2016, 22:13:22 pm » |
|
Так зрозумів що гідро не цікаво...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #337 : 22.05.2016, 22:26:14 pm » |
|
Серийных не видел, но за рубежем у любителй есть опробованный вариант амфибийной посадочной системы с использованием на МДП , у автожиров не наблюдал . В гидроварианте поплавки на месте, а колеса тут же, но провернуты в бок под 90 градусов. В сухопутном поплавки под 90 вверх, а колеса на место . И все перестановки выполняются легко одним рычагом.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #338 : 22.05.2016, 22:40:07 pm » |
|
Да, у нас і звичайних не густо... А тут- амфібія.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #339 : 23.05.2016, 18:50:05 pm » |
|
Да, у нас і звичайних не густо...
Может ли кто-то поделиться информацией: автожирные британские PPL(G) могут быть приняты в Украине (обучение, теория, летная подготовка, экзаменационные требования и экзамены в соответствие с силабусом Британской САА) или только на автожире с британским бортовым номером?
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #340 : 17.06.2016, 14:39:32 pm » |
|
Все же попытался разобраться, почему на таких прекрасных аппратах как автожир летает так мало народу (во всяком случае в Британии- ну наверное на всю страну штук 70). Первопричина (IMHO) кроется в ужасной дороговизне обучения. Мало того что £150 фунтов за час (40 часов минимум для получения PPL(G)) , так еще во всю вовлечены такие поборы как полная страховка и.... депозит в размере £7000 фунтов (возвращаемый после успешного обучения.... когда-то....) на случай поломки автожира, используемого для обучения. То есть фактически, в первый день подписав бумаги на обучение, обучающийся должен выкатить 50% стоимости обучения- £3000 + £7000 депозита на случай поломки). Кроме этого деньги вперед должны быть уплачены за будущие 8 экзаменационных дисциплин... Результат, выражаемый в низком количестве летающих автожиров- следствие такой политики автожирных школ
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #341 : 27.09.2016, 20:59:26 pm » |
|
На стапеле тандем аля МТО спорт "турбо"
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|
dimaautogyro
Karma: +35/-1
Offline
|
|
« Ответ #343 : 14.11.2016, 19:30:31 pm » |
|
в ноябре месяце завершил строительство автожира silver и облетал его 11.11.2016г -гляньте что и как получилось
|
|
|
Записан
|
|
|
|
dimaautogyro
Karma: +35/-1
Offline
|
|
« Ответ #344 : 14.11.2016, 19:35:16 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|