подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #225 : 16.01.2016, 23:32:21 pm » |
|
Подваш, общался токо шо с вертопилотом- он подтвердил мои слова. В штатных режимах вертолета нет авторотациии. Токо в учебных целях.
Все верно... чем тяжелей вертушка тем легче эту карусель выполнять, и нужнее. Подваш... ЭТО НЕ ВАШ!
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #226 : 16.01.2016, 23:39:20 pm » |
|
Подвашник, не спорте! А если спорите- аргументируйте предмет спора! Тогла поговорим. На сколько страниц? Вообще то,шо то не то... . Общаюсь с америкосами ежедневно и на одной волне... может переводчик у меня стоит такой, или переводить то что в башке украинское на русский...? Я в русском еле еле. А лучше, без вымагательства бана, в отпуск.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #227 : 16.01.2016, 23:43:01 pm » |
|
По конструктиву. Я не сторонник словоблудия. Давайте с начала. "авторотация- аварийный режим полета вертолета, или в учебных целях" . Так?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #228 : 16.01.2016, 23:43:39 pm » |
|
А америкосы- истина?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #229 : 16.01.2016, 23:59:15 pm » |
|
Летательные аппараты после тонны полетного веса устойчивы к капризам воздушного пространства. Таково влияние принципа подобия. А після 30 тон - взагалі, шо танк! І пре без будь-яких принципів. DAMIR, не заводьтесь, він не знає, що таке кінетична енергія тіла з масою, от і розказує про якісь принципи та інерції.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #230 : 17.01.2016, 00:17:11 am » |
|
Соображайте по умолчанию.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #231 : 17.01.2016, 00:18:53 am » |
|
Та він все знає. Гонить над молокососами....
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #232 : 17.01.2016, 00:20:17 am » |
|
Будем по конструктиву, или попиздеть?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #233 : 17.01.2016, 00:39:42 am » |
|
Подвашник, я уважа Ваше мнение, но остаюсь при своем.
Возражения есть?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #235 : 24.01.2016, 20:58:32 pm » |
|
Придивившись детальніше, зрозумів- не все так погано. Багато цікавих рішень. Завтра буду розмовляти з автором. По розмові- відпишусь.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #236 : 26.01.2016, 11:44:09 am » |
|
Втулка ротору здивувала, якщо чесно. Чи це таки макет? 1. І що розказує автор? 2. Це вже майже гелікоптерна втулка. У зв'язку з цим запитання. Що буде економічніше: автожирити з тягнучим гвинтом чи летіти, як гелікоптер (несучий ротор з креном по курсу)? (Для спрощення не торкаємось питання моментів, цікавить лише тяга догори і тяга вперед.)
|
|
« Крайнее редактирование: 26.01.2016, 11:46:00 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #237 : 26.01.2016, 13:31:49 pm » |
|
1. Ну, поки що, не багато. Але з того шо знаю- апарат збірав ентузіаст, який працював на підприємстві що випускає гелікоптери.
2. Майже, да не зовсім. До гелікоптерної далеко. Починачи від відсутності автомату перекосу (циклічний "шаг"), закінчуючи потужністю яку може втулка "переварити". Але, ця втулка добре підходить для так званого прижкового злету автожира.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
entuzazisten
|
|
« Ответ #238 : 26.01.2016, 15:40:36 pm » |
|
Мабуть ... стрибкового ?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #239 : 26.01.2016, 15:56:04 pm » |
|
2. Майже, да не зовсім. До гелікоптерної далеко. Починачи від відсутності автомату перекосу (циклічний "шаг"), закінчуючи потужністю яку може втулка "переварити". Але, ця втулка добре підходить для так званого прижкового злету автожира. Мабуть, втулка, здатна реалізувати стибок, достатня для тривалого польоту по-гелікоптерному. Автомат перекосу - діло наживне. Я Robinson'а R44 вживу розглядав/мацав. Втулка несучого ротора виявилась простішою і худішою, ніж я очікував. А хвостова втулка - взагалі "дитяча". Але все ж таки, що буде економічніше: автожирити з тягнучим гвинтом чи летіти, як гелікоптер (несучий ротор з креном по курсу)? (Для спрощення не торкаємось питання моментів, цікавить лише тяга догори і тяга вперед.)
|
|
« Крайнее редактирование: 26.01.2016, 16:02:16 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|