DAMIR
|
|
« Ответ #240 : 26.01.2016, 17:07:42 pm » |
|
Мабуть ... стрибкового ? Та не мабуть, а точно!
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #241 : 26.01.2016, 19:25:57 pm » |
|
Торіс, авіація- це свято компромісу. Так що дивлячись від чого танцювати ту економію. Вага, швидкість, ціна, вантажопідйомність, і т.д.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
dimaautogyro
Karma: +35/-1
Offline
|
|
« Ответ #242 : 04.05.2016, 20:36:52 pm » |
|
Приглашаю всех интересующихся темой автожиры на слет С.П.Королева ,который будет в г.Житомир с 2 по 5 июня 2016г. Там и я смогу показать все, что касается темы автожиро строения в Украине. Добро пожаловать.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #243 : 04.05.2016, 21:01:33 pm » |
|
Ого! Дякую за інформацію! Планую на суботу, 4 червня. Прошу більш детальну інформацію про зліт: що за зліт, де проходитиме, чим зручно добратись з кожного вокзалу, готель, знижки і т.д.
|
|
« Крайнее редактирование: 04.05.2016, 21:04:01 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #244 : 04.05.2016, 21:40:21 pm » |
|
Якщо я не потраплю і в Житомир, то я не знаю... То мені корів пасти, а не цікавитись авіацією!:)
|
|
« Крайнее редактирование: 04.05.2016, 21:52:34 pm от DAMIR »
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #245 : 15.05.2016, 12:15:48 pm » |
|
Мої вітання Автожиролюбителям . Переглянув вітку не побачив ніякого конструктива лиш теоретичний спір опонентів , недаючий ніякого резуьтату. Хочу розкрити тематику " гіросповідання" глибше , і зробити доступніший даний вид літання для широких мас . Практичні кроки як пілота - конструктора , притягнули ентузіастів ГІРОПЛАНА , обєднавши зусилля получили колективний різноплановий результат. Побували багато гостей з багатьох куточків України , від студентів до пенсіонерів будівників Автожирів . Можна вже сміло об'єднатись в " ГІРОКЛУБ УКРАЇНИ " Далі про життя і діяльність клуба .
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #246 : 15.05.2016, 12:28:12 pm » |
|
Автожир " Кристал" Автор Андрій Усенко м. Броди. Назва появилась сама по собі , за чистоту та добротність конструкції .
|
|
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 13:01:01 pm от Valeriy Kulpinskiy »
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #247 : 15.05.2016, 13:14:06 pm » |
|
Мої вітання, Валерій! Радий чути хороші новини! А як там Мінік? Не запустили ще виробництво на конвеєр? Взагалі, інформуйте будь-ласка, нас про всі новинки автожирного життя України. Громада буде дуже вам вдячна.
Ви збираєтесь на зліт в Житомир? Я планую відвідати для зустрічі з Дмитром.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #248 : 15.05.2016, 15:17:52 pm » |
|
Мої вітання, Валерій! Радий чути хороші новини! А як там Мінік? Не запустили ще виробництво на конвеєр? Взагалі, інформуйте будь-ласка, нас про всі новинки автожирного життя України. Громада буде дуже вам вдячна.
Ви збираєтесь на зліт в Житомир? Я планую відвідати для зустрічі з Дмитром.
Так будемо в Житомирі. Постараемось привезти одномісний Автожир , назвав б його "Соло" Найкращі враження від всього на чому літав . Вибух емоцій після польоту , відчуття свободи дій , а також всепогідність Автожира надіюсь поповнить ряди прихильників даного напрямку літання . https://www.youtube.com/watch?v=xmCvl2XYb0c
|
|
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 15:25:36 pm от Valeriy Kulpinskiy »
|
Записан
|
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #249 : 15.05.2016, 15:37:56 pm » |
|
Автожир Івана Сіверського м. Стрий , Домашній КАЛІДУС . Пройшов три модифікації . Виликий ентузіазм і напористість дали свої результати .Початкова версія .
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #250 : 15.05.2016, 15:50:17 pm » |
|
Обліт проводився без фонаря .Все було чудово , після установки фонаря поведінка вже на розбігу почав юзати зі сторони в сторону , а в польоті появилось некероване ковзання носа , з великими трудностями безаварійно посадив . Кілеватість корпуса , а також затінення хвоста привело до непередбачуваної поведінки Л,А. На фото політ без фонаря.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #251 : 15.05.2016, 17:00:19 pm » |
|
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна.
|
|
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 17:01:56 pm от вершок »
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #252 : 15.05.2016, 18:00:17 pm » |
|
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. Ні, ну так не можна... Яка саме статистика? Де цифри? Та й статистика статистиці, різниця не мала. Статистика відносно чого? Годин нальоту? Кількістю жертв? Коротше, факти в студію!;)
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #253 : 15.05.2016, 18:57:23 pm » |
|
Обліт проводився без фонаря .Все було чудово , після установки фонаря поведінка вже на розбігу почав юзати зі сторони в сторону , а в польоті появилось некероване ковзання носа , з великими трудностями безаварійно посадив . Кілеватість корпуса , а також затінення хвоста привело до непередбачуваної поведінки Л,А. На фото політ без фонаря.
А ты поэкспериментируй... поставь над стеклом фонаря турболизатор, для логичности пусть это будет антенна изогнутая или трубка капроновая омывателя. . Просто аэродинамический эффект уменьшится. Так для спускаемых аппаратов с космоса было проблемой его качество аэродинамическое и с ним боролись. Или в старину, сейчас такого не делают, вдоль гребешка крыши ложили бревнышко, как турболизатор и тормоз, и крышу не подсасывало, и не подымало разрежение при сильном ветре. Мне в ЗШ-1, на быстреньком МДП, как то чуть в полете башку не оттянуло. Сзади движек, поток прет, а защелка забрала на положении самый верх была снята и потоком , раз, и стекло ЗШ в горизонтальном положении, а в зазоре поток, и такая подьемная сила что лямки впились в яблочко . Разобрался и еще в полете , проблему устранил, но вспоминать жутковато. Вообще то эти ЗШ штука козырная, но тяжеловат , это раз, расстояние до стекла нормальное только после пятой модели , а самое лучшее, то летные очки и при открытой кабине обязательно, и комфортней и безопасней. Успехов.
|
|
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 19:23:54 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Valeriy Kulpinskiy
|
|
« Ответ #254 : 15.05.2016, 22:21:09 pm » |
|
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. Тема дуже об'ємна . Скоріш за все потрібно розглядати технічні параметри автожира , правила та умови виконання польоту , пройти кваліфіковану підготовку , знати критичні режими і непорушувати правила , вибрати літаючий засіб який правильно збалансований кінематично та аеродинамічно. Що до французької статистики , все відносне , порівнювались які Л.А. аматорські чи серійні , категорія пілотів . відказ техніки чи атмосферні умови , кількість випадків на 10000 год. наліту. Високопрофільні чи низькопрофільні автожири і ще 101 запитання ? На моїй льотній практиці було три вимушених посадки. В Дніпропетровську - пробій прокладки гол. циліндра "Хірта " з 50 м висоти розвернувся на 180 градусів посадка на точку в оране поле без проблем при поривчатому вітрі 8-10 м.с. Прогар поршня на своему автожирі , посадка зі 100м взагалі як обична посадка , и сама небезпечна , це з 350 м висоти почав робити зниження з обертанням кругом осі ротора "штопор " автожирний , при виході на 50 м холостий хід двигуна обірвався , варіометр показав -12м.с. на борту був 110кг. оператор який все відзняв на камеру , посадка жостковата но безаварійна можете побачити самі. Емоції пілота не беріть до уваги . Резюме " Нема чого випендрюватись " , літак такого не прощає https://www.youtube.com/watch?v=CP3DoLITwMw
|
|
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 22:32:36 pm от Valeriy Kulpinskiy »
|
Записан
|
|
|
|
|