Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.11.2024, 00:25:16 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Автожиры в Украине.  (Прочитано 298071 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #240 : 26.01.2016, 17:07:42 pm »

Мабуть ... стрибкового ?   Подмигивающий
Та не мабуть, а точно! Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #241 : 26.01.2016, 19:25:57 pm »

Торіс, авіація- це свято компромісу.
Так що дивлячись від чого танцювати ту економію. Вага, швидкість,
ціна, вантажопідйомність, і т.д.
Записан

Поза межею реальностi...
dimaautogyro
**

Karma: +35/-1
Offline


« Ответ #242 : 04.05.2016, 20:36:52 pm »

Приглашаю всех интересующихся темой автожиры на слет С.П.Королева ,который будет в г.Житомир с 2 по 5 июня 2016г. Там и я смогу показать все, что касается темы автожиро строения в Украине. Добро пожаловать.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #243 : 04.05.2016, 21:01:33 pm »

Ого! Дякую за інформацію!
Планую на суботу, 4 червня.
Прошу більш детальну інформацію про зліт: що за зліт, де проходитиме, чим зручно добратись з кожного вокзалу, готель, знижки і т.д.
« Крайнее редактирование: 04.05.2016, 21:04:01 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #244 : 04.05.2016, 21:40:21 pm »

Якщо я не потраплю і в Житомир, то я не знаю...
То мені корів пасти, а не цікавитись авіацією!:)
« Крайнее редактирование: 04.05.2016, 21:52:34 pm от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #245 : 15.05.2016, 12:15:48 pm »

Мої  вітання  Автожиролюбителям . Переглянув   вітку   не  побачив  ніякого  конструктива  лиш  теоретичний  спір  опонентів , недаючий  ніякого  резуьтату. Хочу  розкрити  тематику " гіросповідання"  глибше  ,  і  зробити  доступніший  даний  вид  літання  для  широких  мас . Практичні   кроки  як  пілота - конструктора , притягнули  ентузіастів   ГІРОПЛАНА ,  обєднавши  зусилля  получили колективний  різноплановий  результат.  Побували     багато  гостей  з  багатьох   куточків  України , від  студентів  до пенсіонерів   будівників  Автожирів .  Можна   вже  сміло  об'єднатись  в " ГІРОКЛУБ УКРАЇНИ "  Далі  про  життя  і  діяльність  клуба .


* DSC02655.JPG (866.66 Кб, 1632x1224 - просмотрено 620 раз.)

* DSC02676.JPG (793.77 Кб, 1632x1224 - просмотрено 691 раз.)

* DSC02633.JPG (819.99 Кб, 1632x1224 - просмотрено 609 раз.)
Записан
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #246 : 15.05.2016, 12:28:12 pm »

Автожир  " Кристал" Автор  Андрій  Усенко  м. Броди. Назва  появилась   сама  по  собі , за  чистоту   та  добротність  конструкції .


* DSC02664.JPG (840.1 Кб, 1632x1224 - просмотрено 838 раз.)

* DSC02661.JPG (876.89 Кб, 1632x1224 - просмотрено 671 раз.)

* DSC02671.JPG (863.4 Кб, 1632x1224 - просмотрено 836 раз.)
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 13:01:01 pm от Valeriy Kulpinskiy » Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #247 : 15.05.2016, 13:14:06 pm »

Мої вітання, Валерій!
Радий чути хороші новини!
А як там Мінік? Не запустили ще
виробництво на конвеєр?
Взагалі, інформуйте будь-ласка, нас
про всі новинки автожирного життя України.
Громада буде дуже вам вдячна.

Ви збираєтесь на зліт в Житомир?
Я планую відвідати для зустрічі з Дмитром.
Записан

Поза межею реальностi...
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #248 : 15.05.2016, 15:17:52 pm »

Мої вітання, Валерій!
Радий чути хороші новини!
А як там Мінік? Не запустили ще
виробництво на конвеєр?
Взагалі, інформуйте будь-ласка, нас
про всі новинки автожирного життя України.
Громада буде дуже вам вдячна.

Ви збираєтесь на зліт в Житомир?
Я планую відвідати для зустрічі з Дмитром.
Так  будемо  в  Житомирі. Постараемось  привезти  одномісний  Автожир , назвав  б  його "Соло"  Найкращі  враження  від  всього  на  чому  літав . Вибух   емоцій  після  польоту ,    відчуття   свободи  дій  ,  а  також   всепогідність  Автожира   надіюсь  поповнить  ряди  прихильників  даного  напрямку  літання . https://www.youtube.com/watch?v=xmCvl2XYb0c


* DSC02319.jpg (25.85 Кб, 448x336 - просмотрено 585 раз.)
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 15:25:36 pm от Valeriy Kulpinskiy » Записан
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #249 : 15.05.2016, 15:37:56 pm »

Автожир  Івана  Сіверського  м. Стрий , Домашній  КАЛІДУС .  Пройшов   три   модифікації . Виликий  ентузіазм  і  напористість  дали   свої  результати .Початкова  версія .


* DSC02390.JPG (26.84 Кб, 448x336 - просмотрено 528 раз.)
Записан
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #250 : 15.05.2016, 15:50:17 pm »

Обліт  проводився  без  фонаря .Все  було  чудово ,  після  установки  фонаря   поведінка  вже  на  розбігу  почав  юзати  зі  сторони  в  сторону ,  а  в  польоті  появилось  некероване  ковзання  носа  ,  з  великими  трудностями  безаварійно  посадив .  Кілеватість  корпуса  ,  а  також   затінення  хвоста  привело  до  непередбачуваної  поведінки  Л,А. На  фото  політ    без  фонаря.


* DSC00247.jpg (15.39 Кб, 448x252 - просмотрено 565 раз.)
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #251 : 15.05.2016, 17:00:19 pm »

Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Шокированный
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. Непонимающий
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 17:01:56 pm от вершок » Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #252 : 15.05.2016, 18:00:17 pm »

Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Шокированный
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. Непонимающий
Ні, ну так не можна...
Яка саме статистика? Де цифри?
Та й статистика статистиці, різниця не мала.
Статистика відносно чого? Годин нальоту?
Кількістю жертв?
Коротше, факти в студію!;)
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #253 : 15.05.2016, 18:57:23 pm »

Обліт  проводився  без  фонаря .Все  було  чудово ,  після  установки  фонаря   поведінка  вже  на  розбігу  почав  юзати  зі  сторони  в  сторону ,  а  в  польоті  появилось  некероване  ковзання  носа  ,  з  великими  трудностями  безаварійно  посадив .  Кілеватість  корпуса  ,  а  також   затінення  хвоста  привело  до  непередбачуваної  поведінки  Л,А. На  фото  політ    без  фонаря.
  А  ты поэкспериментируй... поставь  над стеклом фонаря турболизатор,  для
логичности  пусть это будет антенна изогнутая или  трубка капроновая омывателя. . Просто аэродинамический эффект уменьшится. Так для спускаемых  аппаратов с космоса  было проблемой  его качество аэродинамическое   и с ним боролись. Или  в старину,  сейчас такого не делают, вдоль гребешка  крыши ложили  бревнышко, как  турболизатор  и тормоз, и крышу не  подсасывало, и не подымало  разрежение  при сильном ветре.
  Мне в ЗШ-1, на быстреньком МДП, как  то чуть в  полете башку  не оттянуло.
Сзади движек,  поток прет, а  защелка забрала на положении самый верх была снята и потоком , раз, и стекло ЗШ  в горизонтальном положении,  а в зазоре поток, и  такая подьемная сила  что  лямки впились в яблочко . Разобрался и  еще в полете , проблему устранил, но вспоминать жутковато. 

 Вообще то эти ЗШ штука козырная,  но тяжеловат ,  это раз, расстояние  до стекла
нормальное только после  пятой модели , а самое лучшее,  то летные очки и при открытой  кабине обязательно, и комфортней и безопасней.
 Успехов.
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 19:23:54 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +28/-1
Offline


« Ответ #254 : 15.05.2016, 22:21:09 pm »

Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) Шокированный
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. Непонимающий
Тема  дуже  об'ємна . Скоріш за все  потрібно  розглядати  технічні параметри    автожира ,   правила  та  умови   виконання  польоту , пройти  кваліфіковану  підготовку , знати  критичні  режими  і  непорушувати  правила ,   вибрати  літаючий  засіб  який   правильно   збалансований  кінематично  та  аеродинамічно. Що  до  французької  статистики , все  відносне , порівнювались  які  Л.А.  аматорські  чи  серійні , категорія  пілотів . відказ   техніки  чи  атмосферні  умови  , кількість  випадків на 10000 год. наліту. Високопрофільні   чи  низькопрофільні    автожири   і  ще  101 запитання ?  На  моїй  льотній  практиці  було  три  вимушених  посадки. В  Дніпропетровську  -  пробій  прокладки  гол. циліндра  "Хірта "  з  50 м висоти   розвернувся  на  180 градусів  посадка  на  точку  в  оране  поле   без  проблем   при  поривчатому  вітрі  8-10 м.с.  Прогар  поршня  на  своему  автожирі , посадка  зі  100м  взагалі  як  обична  посадка ,  и  сама  небезпечна , це  з  350 м висоти  почав   робити  зниження  з  обертанням  кругом  осі  ротора  "штопор " автожирний  ,  при  виході  на  50 м   холостий  хід  двигуна обірвався  , варіометр  показав  -12м.с.  на  борту  був 110кг. оператор  який  все  відзняв  на камеру , посадка   жостковата  но безаварійна  можете  побачити самі. Емоції  пілота  не  беріть  до  уваги . Резюме " Нема  чого  випендрюватись "  , літак  такого  не  прощає https://www.youtube.com/watch?v=CP3DoLITwMw
« Крайнее редактирование: 15.05.2016, 22:32:36 pm от Valeriy Kulpinskiy » Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вверх
Тэги: автожир autogiro girocopter 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004