Roman R.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« : 29.05.2011, 19:17:44 pm » |
|
Кілька цікавих питань. 1) Цей тип літальних апаратів зареєстрований в Україні? Стаття 16. Сертифікація типу цивільного повітряного судна Цивільне повітряне судно нової конструкції (нового типу) повинно бути сертифіковано на відповідність його діючим в Україні нормам льотної придатності і мати сертифікат типу.
2) Як дізнатися, що дирижабль буде допущено до експлуатації? Стаття 18. Сертифікація цивільних повітряних суден, що імпортуються в Україну Цивільне повітряне судно, що імпортується в Україну, може бути допущено до експлуатації, якщо буде встановлено, що воно відповідає національним вимогам держави-виготовлювача та додатковим технічним умовам України в частині льотної придатності і тим самим забезпечує відповідність типу повітряного судна, що імпортується в Україну, діючим в Україні нормам льотної придатності.
3) Існують радіокеровані дирижаблі на аккумуляторах розміром до 5 метрів. На них розповсюджується ПКУ? Де дізнатися про дозвіл на їхні польоти над містом, наприклад? Вони є цивільними повітряними суднами?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Andreas
Администратор
Karma: +457/-40
Offline
Это украинский форум!
WWW
|
|
« Ответ #1 : 30.05.2011, 00:52:24 am » |
|
"Стаття 19. Сертифікація планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів та допоміжних пристроїв, що впливають на безпеку польотів
Сертифікація планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів та допоміжних пристроїв, що впливають на безпеку польотів, здійснюється органом чи установою, яким це право делеговано державним органом з питань сертифікації і реєстрації, за участю розробника зазначених повітряних суден і відповідних федерацій та асоціацій. Видача посвідчень (сертифікатів) з метою засвідчення льотної придатності, а також контроль за підтриманням льотної придатності в процесі експлуатації здійснюються у порядку, передбаченому правилами сертифікації зазначених у цій статті повітряних суден, що вводяться в дію державним органом з питань сертифікації і реєстрації повітряних суден."
Насчет моделей не подскажу - там, кажется, начиная с какого-то веса.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Гном
|
|
« Ответ #2 : 29.10.2011, 11:44:50 am » |
|
Я преобрел мотодельтоплан,хотел научиться летать,но только начал делать пробежки как начались проблемы с властями.Документов на аппарат никаких нет,хочу зарегистрировать-не знаю где.Подскажите пожалуста как можна его зарегистрировать?Где можна научиться летать?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Mike
Авиаторы
Karma: +389/-16
Offline
PPL; BE35; FAA A&P
|
|
« Ответ #3 : 29.10.2011, 11:56:24 am » |
|
Капец Вам Гном, одна дорога теперь - в пещеры Мордора... Шучу Ща вам тут кто-то подскажет.
|
|
|
Записан
|
Beechcraft Bonanza V-Tail ------------------------------ Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
|
|
|
ПАРТИЗАН
|
|
« Ответ #4 : 29.10.2011, 12:09:55 pm » |
|
Уже горю желанием подсказать,а пока пойду изучать что за пещеры Мордора такие...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Валентин Миколенко
Авиаторы
Karma: +2/-5
Offline
|
|
« Ответ #5 : 29.10.2011, 12:18:42 pm » |
|
Простите, Вы пробежки сами начали делать или с инструктором? Не дай Бог на соседней ветке еще одно сообщение появится
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Гном
|
|
« Ответ #6 : 29.10.2011, 12:42:00 pm » |
|
Пробежки делал сам.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Гном
|
|
« Ответ #7 : 29.10.2011, 12:44:02 pm » |
|
0677826946
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Ветеран
Авиаторы
Karma: +8/-0
Offline
|
|
« Ответ #8 : 29.10.2011, 13:07:35 pm » |
|
Готовся Гном и телефон дал...ну приколист, будешь теперь доказывать что не летал и не нарушал ВП.
|
|
|
Записан
|
Профессионализм пилота не зависит от взлётной массы, он зависит от отношения к любимому делу!
|
|
|
Mike
Авиаторы
Karma: +389/-16
Offline
PPL; BE35; FAA A&P
|
|
« Ответ #9 : 29.10.2011, 13:54:59 pm » |
|
Нам что главное? Нам главное человека, на путь истины направить, оградить от опасности самообучения, поддержать и на крыло поставить...
|
|
|
Записан
|
Beechcraft Bonanza V-Tail ------------------------------ Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
|
|
|
Ветеран
Авиаторы
Karma: +8/-0
Offline
|
|
« Ответ #10 : 29.10.2011, 16:54:18 pm » |
|
Ну дак научи без стопов и поворотов, без регистрации и прочего бороздить просторы. А главное покажи чем это заканчивается. Прежде чем покупать ЛА нужно было бы подумать, поговорить со спецами этого ЛА, а уж потом....
|
|
« Крайнее редактирование: 29.10.2011, 16:57:42 pm от Ветеран »
|
Записан
|
Профессионализм пилота не зависит от взлётной массы, он зависит от отношения к любимому делу!
|
|
|
Гном
|
|
« Ответ #11 : 29.10.2011, 17:33:11 pm » |
|
Во-первых,всем большое спасибо за нормальные советы.Во-вторых,пугать меня не надо,я уже пуган жизню.А что касается ЛА,то я немножко пообщался с людьми имеющими дельтолеты,кое о чем имею понятие.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Валентин Миколенко
Авиаторы
Karma: +2/-5
Offline
|
|
« Ответ #12 : 29.10.2011, 18:25:24 pm » |
|
Гном какая у Вас телега, с каким движком и какое крыло?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Гном
|
|
« Ответ #13 : 29.10.2011, 18:35:30 pm » |
|
Телега Харьковская,клепаная балка на ресоре,двигатель РОТАКС-912 80л.с.крыло Маверлик-2.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Валентин Миколенко
Авиаторы
Karma: +2/-5
Offline
|
|
« Ответ #14 : 29.10.2011, 20:47:10 pm » |
|
Жалко такую телегу в дрова разложить, нужно с кем то договариваться насчет вывозных.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|