Лес2, я тоже задавался путевой скоростью.Предлагаю к рассмотрению такую версию. Допустим, Д. сообщает истинное удаление. Тогда наложение траектории на график глиссад (красная, зеленая прямые) не верно. Тот, кто накладывал траекторию, исходил из горизонтальной составляющей скорости 74м/с.
Це, загалом кажучи, дещо замала швидкість. У мене по сигналах ПРМ виходить:
При вістані між ДПРМ і БПРМ - 5100м і часові польоту між ними 65,8сек. швидкість 77,5м/с.
Якщо ж припускати відстань між ДПРМ і БПРМ дещо більшою - за моїми замірами й декотрими повідомленнями, наприклад:
по карте немного отличается от справочника:
- от торца ВПП до БПРМ - 1100 м.
- от БПРМ до ДПРМ - 5200 м. Итого от торца ВПП до ДПРМ - 6300 м.
http://www.waronline.org/forum/viewtopic.php?p=544966&sid=92bcce499d928d889bc15c06310aa9d7 відстань становить 5200м. В такому разі середня швидкість між ДПРМ і БПРМ - 79,0м/с.
Если же принять эту составляющую 82,5 км/с, то самолет достигает удалений «4», «3», «2» там, где сообщает «Д». Обоснование.
Время сигнала ДПРМ – 39:50,2;
время сообщения Д. «2на курсе глиссаде» - 40:38,7.
Тогда временной нтервал составит: 38,7 + 9,8 = 48,5с.
Коректніше, на мій погляд, порівнювати час сигналів одного роду - тобто, одне повідомлення Д з иншим, а не різного роду, сигнал ДПРМ з повідомленням Д, як це робите ви. (Нічого персонального, звісно).
Длинна горизонтальной проекции пути: 6000 – 2000 = 4000м.
Тогда горизонтальная составляющая скорости: 4000/48,5 = 82,5м/с = 297км/ч.
Якщо припускати, що відстань, що повідомляє Д, справжня, а відлік часу повідомлень відстані вести від початку вимовляння числа відстані, то вийде щось таке: інтервал часу 46,8сек, відстань по Д 4000м, отже швидкість 85,5м/с.
Если аудитория с этим соглашается, то построим свой график траектории движения.
Вы увидите, что самолет идет параллельно красной прямой, затем снижается до зеленой прямой. Но где? В точке пересечения зеленой и черной прямых. Это и есть высота 100м, высота принятия решения. Второй говорит: «норма».А дальше происходит резкое снижение. Потому слышим: уходим, пул ап, 101 горизонт, контроль высоты горизонт. Может я механически ошибся или не совсем точно считаю, спешу. Но прошу проверить эту версию.
Вчора дивився саме це. От використані уривки стенограми:
10.39.08,7 10.39.10,6 Д 101-ый, удаление 10, вход в глиссаду.
...
10.39.30,1 10.39.31,4 Д 8 на курсе, глиссаде
...
10.39.49,9 10.39.52,3 Д Подходите к дальнему, на курсе, глиссаде, удаление 6
10.39.50,2 10.39.58,0 Звуковой сигнал F=845Гц, Дальний радиомаяк, удаление от ВПП 6 км
10.39.52,2 10.39.53,7 А Дальний
...
10.40.13,5 10.40.14,6 Д 4 на курсе, глиссаде
10.40.16,7 10.40.17,6 КВС На курсе, глиссаде
...
10.40.26,6 10.40.27,8 Д 3 на курсе, глиссаде
...
10.40.38,7 10.40.39,9 Д 2 на курсе, глиссаде
...
10.40.56 10.40.58,1 Звуковой сигнал F=800Гц Ближний радиомаяк — находится на расстоянии 1 км от ВПП
За ними, виходить приблизно така картина:
По диспетчеру відстань від 10000м до 8000м літак здолав за 20,4сек, це відстань 2000м, на швидкости 98,0м/с. Далі такі ж дані в "таблиці":
від 10000м до 8000м за 20,4сек, 2000м, 98,0м/с=353км/г
від 8000м до 6000м за 21,8сек, 2000м, 91,7м/с=330км/г
від 6000м до 4000м за 21,6сек, 2000м, 92,6м/с=333км/г
від 4000м до 3000м за 13,1сек, 1000м, 76,3м/с=275км/г
від 3000м до 2000м за 12,1сек, 1000м, 82,6м/с=297км/г
Середня швидкість:
від 6000м до 2000м за 46,8сек 4000м = 85,5м/с
від 10000м до 2000м за 89,0сек 8000м = 89,9м/с
Це за повідомленнями Д. А тепер не "по Д":
від 2000м до 1100м за 17,3с, 900м, 52,0м/с=187км/г
від 1100м до 850м за 3,3с, 250м, 75,8м/с=272км/г
52,0м/с - це вражає. Причому на попередньому відрізку швідкість була 82,6м/с, а на виході з відрізку від 2000м до 1100м швидкість 75,8м/с, а на самому відрізку _середня_ швидкість 52,0м/с. Чи може таке бути фізично? Адже середня швидкість 52,0м/с означає, що десь на цьому відтинку швидкість падала не на 25м/с, а на всі 50м/c. І як це пояснити? І слова 2П "В норме"? Їх же мало з 2g "гальманути", а потім так точно "розігнати", і це "в нормі"?
Можливо, мені бракує уяви, але на мою думку присуд однозначний - це неможливо або - на борту щось фантастичне коїться.
Тому я припускав би, що швидкість на проміжку між ДПРМ і БПРМ була 79,0м/с в середньому, поволі спадаючи не менше 70,0м/с перед БПРМ, а Д передає неправильні дані по відстані. А якщо хтось хоче захищати версію про правильні дані Д - слід пояснити таку швидкість між 2000м і 1100м.