Разбился самолет Президента Польши.

<< < (106/233) > >>

preacher:
Машины, это правдоподобная версия. А насчет Илов, вы представьте, там кругом люди, строения, дорога. Если бы Ил, там пылил, его бы такое количество людей видело бы, а вернее не его, а распыленный след. Там бы столько слухов было, что над городом химикаты распыляли.

les2:
Цитата: ded от 07.06.2010, 07:36:09 am

Цитата. "52,0м/с - це вражає. Причому на попередньому відрізку швідкість була 82,6м/с, а на виході з відрізку від 2000м до 1100м швидкість 75,8м/с, а на самому відрізку _середня_ швидкість 52,0м/с. Чи може таке бути фізично? Адже середня швидкість 52,0м/с означає, що десь на цьому відтинку швидкість падала не на 25м/с, а на всі 50м/c. І як це пояснити? Кінець цитати.
 Я також хочу, щоб це коли небудь пояснили.
Пояснить можно так. Абстрактно. Задача. В трехмерном пространстве расположены точки А и Б. Горизонтальная проекция на ось абсцисс имеет длинну  900м.  Тело находилось в пути 17,3с.  и имело путевую скорость  75м/с. Тогда телом пройден путь  75х17,3=1297м.
В нашем случае. Самолет мог двигаться во всех трех плоскостях. Требуется определить, какие маневры мог осуществлял самолет (с участием или без участия пилота), если в конце пути полет стабилизировался?

У вертикальній площині можливости маневру немає - нам відомі покази висотоміра. Отже задачу слід доповнити або, якщо хочете, спростити до двумірної. Таким чином все, що ми можемо змінювати, це припускати якісь рухи в площині глісади, якщо так можна висловитись, тобто, перпендикулярно курсу на ЗПС і паралельно землі. Тут я можу собі уявити 2 можливі траєкторії (обидві божевільні, як на мене), які відповідають доповненим умовам задачі:

1) за 900м до БПРС літак звертає, скажімо, вліво на 45 град. від курсу, потім повертає вправо на 90 грд., і врешті решт знову повертає вліво на 45 град, опиняюсь таким чином знову на курсі до ЗПС перед БПРМ.

2) літак відразу, ще на відстані за 900м до БПРС, летить паралельно курсу на відстані по перпендикуляру до курсу 900м. А потім, начебто, літак довертають вправо (якщо летіли ліворуч курсу), а потім знову вліво...

(Чому такі числа? Бо довжина гіпотенузи 1272м)

Маю сумнів, що такі тректорії польоту взагалі здійснені (физично), але навіть якщо так, вони потребують ще й божевільного пілота, а друга ще й змушує недовіряти Д, адже він повідомляв що літак "на курсі". А це руйнує всю версію.

Але є й ще божевільніша версія: Д навчився уповільнювати плин часу. Угу? Вибірково - так що на літак то діє, а на самописці - ні. Не смішно, правда?

Отже, залишається варіянт 1. Потреба в ньому незрозуміла. Здійсненість сумнівна. Можна ще додатково припускати декотре зменшення швидкості протягом всіх цих маневрів. Найбільше це нагадує некерований літак. Але він після прольоту БПРМ виявляється керованим. Більше того, відхилення від курсу однаково дуже велике - як то міг не помітити Д? А реякція пілотів? хіба вона була б такою в такому разі?

Даруйте, ded, але це не та версія, яку слід пробувати розвивати. Принаймні, не зараз.

До речі, підрахував ще й швидкість після зіткнення з деревом. Виходить так:

10:40:59,3   10:41:04,6   Шум от столкновения в лесным массивом.
...
10:41:05,4      Окончание записи.

6,1сек   440м   72,1м/с
5,3сек   410м   77,4м/с

що добре узгоджується з попередніми оцінками швидкости після БПРМ.

les2:
Цитата: preacher от 07.06.2010, 19:26:54 pm

Цитата: les2 от 07.06.2010, 19:13:32 pm

Тобто, ймовірно той графік - "підгонка" під версію.

Убрать слово вероятно (ймовiрно), и вполне адекватная реплика.


Ну, я "воробей стреляний", тому стверджувати не буду. Але той графік був опублікований, здається, вперше на смоленському форумі, й я той уривок обговорення читав. То було обговорення в стилі: "да, наверно, по радиовисотомеру шли, ой-йой-йой, вот идиоти! какой непрофесионалізм" і т.д.

Цитировать

Не ципляйтесь вы к этому Илу, если бы он пылил над северным, у вас бы была такая куча свидетелей, что ой-йой-йой. Через сутки, весь Смоленск бы знал. Возможно этот борт выполнял другие задачи.

Які там можуть бути свідки? "Йожик" же ж - в тумані - не видко. Чути хіба що, а не видко.

Відомо (і то - не напевно, а начебто), що той Іл зробив два заходи на посадку - отже пару разів пройшовся по траєкторії, по якій через хвилин 10-20 почне зниження й Ту. Десь читав, що Іл також зносило вліво. Чи відлетів він - також неясно. (Пілот польського Як-40 каже: "Ил два раза уходил и, _кажеться_, куда то улетел.") Посадку той Ил здійснив начебто у Внуково. Ще б дізнатись коли саме.

командор:
Цитата: Геннадий Хазан от 07.06.2010, 09:03:29 am

Не будет никакого трибунала

Ещё одна "новость" , правда не про экипаж , а про наземных " спасателей"....
[url]http://www.mignews.co.il/news/disasters/world/060610_175232_58664.html[/url]



И это не последние.Наверняка личные вещи на местной барахолке  продают.

les2:
Цитата: mishel21 от 07.06.2010, 11:06:21 am

Войдя в этот дым(туман используемый при пожаротушении) тяга двигателей упала, скорость на глиссаде стала снижаться и угроза штопора заставила пилотов пикировать к земле чтобы сохранить управляемость самолетом.


Свого часу був випадок, коли Ту-204 сідав із двигунами, що не працювали - закінчилось пальне. Ха! Пошукав ув Інтернеті - це, виявляється сталося з тим таки Ту-204, про який уже тут згадувалось:

Цитировать

Интересно, что за самолетом, который рухнул возле московского аэропорта, давно ходит недобрая слава. Так еще восемь лет назад этот же лайнер только уже с десятками пассажиров на борту чуть не попал в авиакатастрофу. Тогда самолет принадлежал авиакомпании «Сибирь».   Дело было в 2002 году, Ту-204 выполнял рейс Франкфурт-на-Майне – Толмачёво (Новосибирск). Когда самолет уже подлетел к столице Сибири, стало понятно, что сесть там не удастся из-за метеоусловий (дул сильный ветер – Прим.авт.). На запасных аэропортах в Барнауле и Кемерово погода была не лучше, поэтому было решено лететь в Омск. Только вот запас топлива в воздушном судне оставлял желать лучшего.

Буквально за 20 километров до Омска горючее закончилось, двигатели остановились… Только благодаря чуду лайнер смог спланировать с высоты 2000 метров и приземлится. Причем, из-за того, что не работали двигатели и не было реверсной тяги, ТУ-204 выкатился за пределы взлетно-посадочной полосы. В тот раз ни пассажиры, ни экипаж самолета не пострадали.

http://nsk.kp.ru/daily/24459.5/621677/

Також http://ru.wikipedia.org/wiki/Ту-204 .

А ви кажете - "тяга двигателей упала"...

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница