3. Что-то подсказывает, что в стенограмме есть не все разговоры.
...
6. Только не понятно, почему экипаж это делал, если ближний еще не зазвенел.
Можна припустити, що БПРМ таки звучав, але раніше, ніж то подається на стенограмі. Тобто, доводиться припускати фальсифікацію стенограми. Окрім того, доводиться припускати ще й фальшивий БПРМ. Силувано, але...
В такому разі, сигнал від БПРМ має надійти десь за 3-6 сек. після повідомлення диспетчера "2 на курсе глиссаде", відстань приблизно 2-2,3км. від ЗПС (злітно-посадної смуги).
Можливо, також, це якось пояснює відхилення літака вліво.
Дивно також, що сигнал БПРМ, той, що на стенограмі, взагалі був. Справжній БПРМ пролітали на висоті 11м і приблизно 50м (?) ліворуч. Чи можна було прийняти його сигнал за таких обставин? Адже не лише антена маяка, й антена приймача (?) мають бути спрямованими...
Навпаки, якщо припускати, що є фальшивий БПРМ, то видхилення літака вліво може бути пояснене також і тим, що сам цей фальшивий БПРМ також зміщений вліво.
Убога версія, погоджуюсь... Але уявіть тепер, що на стенограмі ми почули би звук БПРМ за 2км від ЗПС: чи залишалися б тоді якісь сумніви в підлаштованости аварії?