высота полета в классе Гольф
Fram:
Вопросик здесь, что б новую ветку не плодить - высота полета в классе Гольф до 300 м. А "от" скольки ? Как определяется минимально безопасная или допустимая ? И по минимумам - у практически всех он изначально записывается 450х5000. Облачность скольки баллов ( октантов, если по новому) берется за основу ? Или отдельно висящие облака 1-2 балла на высоте 400 м. и есть та "точка отправления", которую можно взять за начало запрета на вылет? Вопросы возникли в процессе обсуждения, ответов "по бумаге" не нашли. Просьба делиться как собственными умозаключениями, так и ссылками на руководящие документы. Прошу прощения у автора ветки за оффтоп, если будет против - просьба к Админу перенести в отдельную.
Mike:
Для Fram-а
Ой, разрешите поумничать :)
Польоти в повітряному просторі класу G в зоні польотної інформації, вище дійсної висоти 300 метрів, виконуються за умов подання заявки до Укравіатрансу та до органів управління військ ППО.
3.1. Правила візуальних польотів
3.1.1. Польоти за ПВП виконуються в межах повітряного простору класів B, C, D, E, F, G при дотриманні таких умов:
- при польотах нижче висоти 3050 метрів (10 000 футів) над середнім рівнем моря, уводяться обмеження приладної швидкості не більше ніж 465 км/год, за винятком класу В;
- видимість у польоті та відстань до хмар, що дорівнює або перевищує величини, зазначені в додатку 1 до цих Правил.
До польотів за ПВП при видимості в польоті менше ніж 5 км допускаються командири повітряних суден, що пройшли підготовку за програмами, установленими Укравіатрансом або ВПС Збройних Сил України.
3.1.2. При польотах за ПВП зльоти або посадки на аеродромі, який розташований в межах диспетчерської зони, входження до зони аеродромного руху або схеми руху забороняються за умови, якщо:
- висота нижньої межі хмар менше ніж 450 м; або
- видимість на землі менше ніж 5 км.
Винятком є випадки, коли на це є диспетчерський дозвіл, отриманий від органу диспетчерського ОПР.
3.1.20. Особливості польотів повітряних суден у повітряному просторі ОПР класу G нижче дійсної висоти 300 метрів.
3.1.20.1. Польоти повітряних суден у повітряному просторі ОПР класу G нижче дійсної висоти 300 метрів передбачають самостійну навігацію за наземними орієнтирами з витримуванням безпечних інтервалів між повітряними суднами та перешкодами.
3.1.20.2. Командир повітряного судна при польотах у повітряному просторі ОПР класу G нижче дійсної висоти 300 метрів несе відповідальність за:
виконання правил польоту за ПВП;
витримування безпечних висот;
прийняття рішення про виконання зльоту чи посадки при фактичних метеорологічних умовах, стані злітно-посадкової смуги (площадки) та інших відомих йому факторах, що впливають на безпеку польотів;
обхід на безпечній відстані перешкод, заборонених зон, зон обмеження польотів, тимчасово зарезервованого повітряного простору, зон виконання спеціальних польотів, зон виконання випробувальних польотів, полігонів та інших зон, небезпечних для здійснення безпечного польоту повітряного судна;
витримування встановлених інтервалів між повітряними суднами.
Додаток 1
до п. 3.1.1 Правил польотів
повітряних суден та
обслуговування повітряного
руху в класифікованому
повітряному просторі України
----------------------------------------------------------------------------------
|Клас повітряного |Відстань від хмар |Видимість в польоті |
|простору | | |
|----------------------+-----------------------------+-------------------------|
|F, G на абсолютній |По горизонталі - |5 км, |
|висоті 900 м (3000 |відсутність хмар у |2 км - в рівнинній та |
|футів) і нижче або |напрямку польоту та |пагористій місцевості |
|на висоті 300 м |при видимості земної |при виконанні |
|(1000 футів) над |або водної поверхні. |польотів з приладною |
|місцевістю і нижче, |По вертикалі: |швидкістю 300 км/год |
|залежно від того, |50 метрів - до |та менше, |
|яка величина більша|нижньої межі хмар у |500 метрів - для |
| |рівнинній та |вертольотів, якщо |
| |пагористій місцевості |вони виконують |
| |з приладною швидкістю |зависання та |
| |300 км/год та менше; |переміщення на висоті |
| |100 метрів - до |до 10 метрів або |
| |нижньої межі хмар у |виконують маневри на |
| |гористій місцевості, |швидкості до 10 |
| |а також у рівнинній |км/год. |
| |та пагористій | |
| |місцевості з | |
| |приладною швидкістю | |
| |301 - 465 км/год. | |
| |Вище хмар польоти не | |
| |виконуються | |
------------------------------------------------------------------------------------
Fram:
Майк, все это я и сам читал :). Если я как-то неясно вопрос задал - повторюсь: разрешенный нижний край 450 метров. Край чего ? Одной висящей на небе "хмары", 7 баллов и выше, как было в серьезной авиации, 10 баллов? Можно запретить полеты по ПВП, если облачность 1-2 балла на высоте 400 м.? Высота полета по ПВП от 0 до 300 метров. "Витримування безпечних висот" - это что ? 50 м. - это безопасная высота ? Какая высота начинает считаться небезопасной ?
Mike:
Насколько я понял, безопасная высота это 100 метров.
Дима Давыдкин:
Неправильно понял.
Валера, значится так. Минимальная высота полета сейчас ограничена 150м, против 100 что было по НПП ГА-85. Ссылки давать не буду, я их не знаю, но знаю что так. Остальное пох.
ВНГО учитывается при облачности более 3х октантов.
Т.е. базар типа: " Сохраняю 600,Виктор Майк Чарли, облачность отдельная на 200-800 (имеется ввиду АМСЛ), слабый ливневой дождь, видимость порядка 5 км. КАНАЕТ.
Навигация