Извиняюсь, что издалека заходил... Но, я это к тому, что ПО-МОЕМУ этот пункт (12.3.9.) прямо говорит о том, что для продления свидетельства PPL достаточно ЭТИХ требований и КПК не нужен. ОПРЕДЕЛЕННЫЕ лица при этом ссылаются на пункт:
12.3.3. Для продовження терміну дії свідоцтва потрібно:
12.3.3.1. Власникам свідоцтва члена екіпажу ПС:
подати заяву про продовження строку дії свідоцтва (додаток 19
до цих Правил) з результатами сертифікаційної льотної та
кваліфікаційної (професійної) перевірок;
представити діючий медичний сертифікат, відповідний даному
свідоцтву;
скласти іспити або відповідний комплексний іспит з
теоретичних дисциплін, представити свідоцтво та стару тимчасову
додаткову частину.
...здесь тоже про КПК ничего не сказано, кроме как про "іспит", но цей "іспит" можно как условие выполнить при сдаче летной проверки??!! как это и делается ПО-МОЕМУ в почти всем остальном мире...
Здравый смысл подсказывает, что ЭТИ требования писались с забугорных правил. А КПК нужен в том, случае, если не выполнены ЭТИ требования, то есть Вы не регулярно летали, потеряли навыки и КПК предпологает восполнить в какой-то мере "потерю". Какой смысл обозначять ЭТИ требования, если в любом случае (выполняются или не выполняются ЭТИ требования) предполагаются ОДИНАКОВЫЕ дальнейшие шаги???
Для продления свидетельств существует ещё один приказ где более подробно описаны усвловия проведения КПК: Приказ №236 Укравіатрансу від 06.12.2000
13.2. Підвищення кваліфікації має повторюватися з певною періодичністю:
13.2.1. для членів екіпажу, що не мають перерви в льотній роботі більше одного року або перерви в польотах на даному типі ПС більше двох років:
13.2.1.1. не рідше одного разу на три роки (не більше як три роки і три місяці) в обсязі не менше 72 учбових годин, або
13.2.1.2. щорічно (не більше як один рік і один місяць) в обсязі не менше 24 учбових годин за умови, що за трирічний цикл програма, яка зазначена в пункті 13.2.1.1, буде виконана в повному обсязі.
13.2.2. для членів екіпажу, при перерві в льотній роботі більше одного року але не більше як 5 років (6 років для бортпровідників) або при перерві в польотах на даному типі ПС більше двох років але не більше як 5 років - в обсязі не менше 72 учбових годин.
При перерві в польотах на даному типі ПС більше 5 років член екіпажу повинен пройти повний курс підготовки для поновлення відповідної кваліфікаційної відмітки.
При перерві в льотній роботі більше 5 років (6 років для бортпровідників) член екіпажу повинен пройти повний курс підготовки для видачі відповідного свідоцтва.
13.2.3. При підготовці для отримання свідоцтв особами, які одержали авіаційну підготовку поза системою цивільної авіації, – за спеціальною програмою.
13.2.4. Для командно-льотного, інспекторського та інструкторського складу авіаційних навчальних закладів, учбово-тренувальних, сертифікаційних центрів (відділів) та експлуатантів ЦА – одного разу на п’ять років за програмами, зазначеними в пункті 13.2.1.1 або згідно пункту 13.2.1.2.