Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.12.2024, 09:30:09 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Новый Воздушный кодекс  (Прочитано 7193 раз)
Андреас
Гость
« : 03.02.2007, 15:21:42 pm »

В этой теме можно обсудить проект нового Воздушного Кодекса.
Записан
Антарес
Гость
« Ответ #1 : 03.02.2007, 23:08:24 pm »

Ну, начнем с самого начала

Цитировать
Стаття 2. Сфера дії Повітряного кодексу України

Авіація поділяється на цивільну та державну.

Цивільна авіація задовольняє потреби держави і громадян в повітряних перевезеннях і авіаційних роботах.


То есть понятие General и recreational - спортивная авиация, авиация для отдыха - даже не рассматривается.

Статья 8

Цитировать
Стаття 8. Сертифікація розробника, виробника, організації з технічного обслуговування і експлуатанта цивільної авіаційної техніки

Будь-яка юридична чи фізична особа, що проводить діяльність, пов’язану з розробленням, виробництвом, технічним обслуговуванням і експлуатацією цивільної авіаційної техніки повинна бути сертифікована урядовим органом державного управління в галузі авіаційного транспорту на відповідність вимогам авіаційних правил України.

Розроблення, виробництво, технічне обслуговування і експлуатація цивільної авіаційної техніки регулюються відповідними нормативно-правовими актами України.
Розробник - юридична або фізична особа, що здійснює розроблення авіаційної техніки, змін схваленої типової конструкції, несе відповідальність за конструкцію типу авіаційної техніки, та сертифікована відповідно до авіаційних правил України.


То есть АОН - это не "цивільної авіаційної техніки".
Какими актами регулируется, если любитель разрабатывает себе самолет?
Откуда взялось "цивільної авіаційної техніки", где определение?

Это все на первый взляд.
Надо изучать внимательно, желательно с юристами. Но пока...
Господа из Аэроклуба и АОПА! Не проспите!
Записан
Анторес
Гость
« Ответ #2 : 03.02.2007, 23:42:28 pm »

Смотрим дальше.

Цитировать
Цивільне повітряне судно, що використовується на безоплатній основі, належить до авіації загального призначення.


Очень странная формулировка. Опять велосипед изобретаем? А где же европейская практика?

The term general aviation describes any flight other than a military or scheduled airline flight, ranging from gliders and powered parachutes to large, non-scheduled cargo jet flights. As a result, the majority of the world\'s air traffic falls into this category, and the vast majority of the world\'s airports serve general aviation exclusively.

Цитировать
Повітряне судно є експериментальним, якщо воно призначене для проведення випробувань, дослідно-конструкторських і науково-дослідних робіт та зареєстроване у відповідному реєстрі.


А вот это интересно. Будет ли это означать создание категории подобной Experimental?

Не могли бы авторы этого документа тут ответить - ЗАЧЕМ???
Записан
Друг
Гость
« Ответ #3 : 12.03.2007, 15:48:06 pm »

А ты дальше посмотри, там про фонд написано, и поймёшь сразу зачем этот проект кодекса нужен. А так безтолковее документа ещё небыло если не брать во внимание Положение об ИВП.
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004