Новый Воздушный кодекс
(1/1)
Андреас:
В этой теме можно обсудить проект нового Воздушного Кодекса.
Антарес:
Ну, начнем с самого начала
Цитировать
Стаття 2. Сфера дії Повітряного кодексу України
Авіація поділяється на цивільну та державну.
Цивільна авіація задовольняє потреби держави і громадян в повітряних перевезеннях і авіаційних роботах.
То есть понятие General и recreational - спортивная авиация, авиация для отдыха - даже не рассматривается.
Статья 8
Цитировать
Стаття 8. Сертифікація розробника, виробника, організації з технічного обслуговування і експлуатанта цивільної авіаційної техніки
Будь-яка юридична чи фізична особа, що проводить діяльність, пов’язану з розробленням, виробництвом, технічним обслуговуванням і експлуатацією цивільної авіаційної техніки повинна бути сертифікована урядовим органом державного управління в галузі авіаційного транспорту на відповідність вимогам авіаційних правил України.
Розроблення, виробництво, технічне обслуговування і експлуатація цивільної авіаційної техніки регулюються відповідними нормативно-правовими актами України.
Розробник - юридична або фізична особа, що здійснює розроблення авіаційної техніки, змін схваленої типової конструкції, несе відповідальність за конструкцію типу авіаційної техніки, та сертифікована відповідно до авіаційних правил України.
То есть АОН - это не "цивільної авіаційної техніки".
Какими актами регулируется, если любитель разрабатывает себе самолет?
Откуда взялось "цивільної авіаційної техніки", где определение?
Это все на первый взляд.
Надо изучать внимательно, желательно с юристами. Но пока...
Господа из Аэроклуба и АОПА! Не проспите!
Анторес:
Смотрим дальше.
Цитировать
Цивільне повітряне судно, що використовується на безоплатній основі, належить до авіації загального призначення.
Очень странная формулировка. Опять велосипед изобретаем? А где же европейская практика?
The term general aviation describes any flight other than a military or scheduled airline flight, ranging from gliders and powered parachutes to large, non-scheduled cargo jet flights. As a result, the majority of the world\'s air traffic falls into this category, and the vast majority of the world\'s airports serve general aviation exclusively.
Цитировать
Повітряне судно є експериментальним, якщо воно призначене для проведення випробувань, дослідно-конструкторських і науково-дослідних робіт та зареєстроване у відповідному реєстрі.
А вот это интересно. Будет ли это означать создание категории подобной Experimental?
Не могли бы авторы этого документа тут ответить - ЗАЧЕМ???
Друг:
А ты дальше посмотри, там про фонд написано, и поймёшь сразу зачем этот проект кодекса нужен. А так безтолковее документа ещё небыло если не брать во внимание Положение об ИВП.
Навигация