А.Ф. Можайский был первым?

<< < (2/2)

Zulu:
Под Винницей есть музей Мажайского, я там был, и памятник стоит в поле  (незнаючи не найдешь), говорят он там испытывал первый самолет, я верю, что именно его самолет был первым! :)

RSM:
Цитата: Tango от 03.02.2011, 23:56:49 pm

Цитата: Andreas от 03.02.2011, 22:29:12 pm

Добавлю - по расчетам Юрьева осуществлять горизонтальный полет самолет Можайского не мог.

А первый ПОЛЕТ совершил Отто Лилиенталь...

А еще: паровоз придумали братья Черепановы, а радио - Попов :) :) :)

К Черепанову и Попову можно добавить ещё Яблочкова.
Но с Можайским ситуация чуть другая. Летающие модельки в ту пору делали многие и Можайский в том числе. Но полноразмерный самолёт Можайский построил первым. У аппарата были практически все атрибуты самолёта:
- крыло (площадью соответствующей весу)
- двигатели, достаточной для сегодняшнего конструктора мощности
- винты с КПД=50%
- управление по двум осям
- шасси.
Не было управления по крену и ещё одного СУЩЕСТВЕННОГО ньюанса для полноценного полёта.
Если учесть , что сегодня Вам для подлёта на своём самолёте на высоту спичечного коробка потребуется МИНИМУМ разрешение руководителя полётов, то от земли самолёт Можайского отрывался на экранном эффекте. Если бы у аппарата Можайского было управление по крену, то получился ПОЛНОЦЕННЫЙ ЭКРАНОЛЁТ.
А Юрьев пусть учит таблицу умножения и делает не летающие модельки вертолётиков.

RSM:
Цитата: Zulu от 04.02.2011, 00:08:33 am

Под Винницей есть музей Мажайского, я там был, и памятник стоит в поле  (незнаючи не найдешь), говорят он там испытывал первый самолет, я верю, что именно его самолет был первым! :)


http://ru.wikipedia.org/wiki/Вороновица_(Винницкая_область)
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вороновицький_музей_історії_авіації_та_космонавтики_України

RSM:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вороновиця_(смт) :
Експерименти Можайського

За період життя у Вороновиці Олександр Федорович крім того, що обіймав посаду Брацлавського мирового судді, він виконав значну роботу, яка передувала побудові повітроплавального снаряду. Він проводив досліди з птахами, вивчаючи умови горизонтального польоту, моделює велетенські повітряні змії. Саме, проживаючи у Вороновиці, Можайський виготовляє свою першу модель. Вона складалась з невеличкого човника, в середині якого вміщена годинникова пружина. Човник встановлений на чотирьох коліщатах, які слугують для розбігу і приземлення. До бортів човника прикріплено крильце, застосовано невеликий пропелер, вертикальне та горизонтальне оперіння. Для випробовування своєї моделі Олександр Федорович вибрав високий пагорб на березі р.Південний Буг біля с.Потуш, що в урочищі "Дубина", де знаходилась дача Можайських. Планер прив'язували довгим мотузком до трійки коней. Коли коні швидко тягли воза, особливо з гори, планер злітав у повітря і рухався за возом, при зменшенні швидкості апарат знижувався і котився на своєму візку. Польоти на повітряному змії дали можливість О.Ф.Можайському правильно визначити розміри підйомної поверхні, здатної тримати літальний апарат, важчий за повітря, з людиною. Олександр Федорович з новою енергією береться за свої літаючі моделі і значно удосконалює їх.

В 1876 році О.Ф.Можайський вирішує переїхати до Петербурга, щоб там, як він писав "Подальшими дослідами над моделями перевірити свій проект повітроплавання".

Повітряний змій Можайського зберігався досить довго. Виявлено, що у 90-х роках молодий Можайський (Микола Миколайович) відремонтував змія і демонстрував його польоти на дачі "Дубини". Дача Можайських "Дубина" згоріла в 1918 р., на жаль згоріла і модель планера. Сьогодні на місці випробовування апарату встановлено пам'ятний знак, збереглись залишки парку, який був біля дачі.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница