Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.12.2024, 16:54:50 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Валидация пилотского  (Прочитано 14910 раз)
shamanzc
Юрий Кривошеев
Авиаторы

Karma: +4/-0
Offline



Начинающий пилот


WWW
« : 25.08.2010, 17:07:30 pm »

Вынес вопрос в отдельный топик из темы "Обучение".
Покопавшись в архивах, вроде подобной темы не нашел.
Хочется прояснить некоторое свое непонимание.

Дано: PPL(a) выданый в Чешской Республике (EU) JAR-EASA.
Вопросы:
  1. Что требуется для полетов на территории Украины?
  2. Что есть валидация пилотского, в каких случаях требуются?
  3. Какие возможные требования к пилоту и другим документам? (пример: медицина, использование радиостанции, страховка).
  4. Это требуется даже при полете на судне с иностранной регистрацией?

Ссылки на первоисточники приветствуются.
Зарание спасибо за разъяснения.
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #1 : 25.08.2010, 17:21:51 pm »

4.15. Свідоцтво   члена   екіпажу   видається  для  виконання польотів на ПС,  зареєстрованих в Україні.  На ПС  України  можуть виконувати  польоти  пілоти  та  інші  члени  екіпажу,  які  мають свідоцтва,   видані   іншою   державою,   у   разі   визнання   їх Державіаадміністрацією.
« Крайнее редактирование: 25.08.2010, 17:29:56 pm от Курченко С » Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #2 : 25.08.2010, 17:24:13 pm »

4.16. Визнання свідоцтва авіаційного фахівця, що видане іншою державою,   здійснюється   Державіаадміністрацією   шляхом  видачі відповідного  сертифіката.  Сертифікат  визнання (додаток 1 до цих Правил)   додається  до  свідоцтва,  виданого  іншою  державою,  і свідчить,  що  воно  діє нарівні із свідоцтвом, виданим в Україні. Термін  дії  сертифіката  визнання не перевищує терміну дії самого свідоцтва,  а у випадку свідоцтва "постійного" типу  - терміну дії медичного  сертифіката,  але  у  всіх  випадках  не  більше  шести місяців.  Порядок визнання свідоцтв авіаційного персоналу, виданих іншими державами, наведений у пункті 12.6 цих Правил. ( Пункт 4.16 розділу  4  із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 893 ( z0024-02 ) від 26.12.2001 )
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #3 : 25.08.2010, 17:26:06 pm »

12.6.  Порядок  визнання  свідоцтв  авіаційного персоналу або видачі  свідоцтв та рейтингів на підставі свідоцтв, виданих іншими державами.
     12.6.1. Порядок  визнання  свідоцтв  авіаційного   персоналу, виданих іншими державами
     12.6.1.1. Для визнання дійсності  свідоцтва,  виданого  іншою державою, потрібно:
     12.6.1.1.1. Подати до  відповідного  структурного  підрозділу Державіаадміністрації  з  видачі свідоцтв заяву власника свідоцтва або авіакомпанії про визнання свідоцтва.
     12.6.1.1.2. Пред'явити   особисто   оригінал   свідоцтва   та представити його копію.
     12.6.1.1.3. Пред'явити  особисто  льотну  книжку  (для  члена екіпажу ПС) та/або інші документи, що підтверджують освіту, досвід роботи   та   відповідні   перевірки  практичної  роботи  власника свідоцтва.
     12.6.1.1.4. Пред'явити     особисто     оригінал    медичного сертифіката та представити  його  копію  (для  членів  екіпажу  та диспетчерів служби руху).
     12.6.1.2.       Відповідний       структурний       підрозділ Державіаадміністрації   з   видачі   свідоцтв   проводить   аналіз представлених  власником  свідоцтва,  виданого  в  іншій  державі, документів  на  їх  відповідність  вимогам  цих Правил та здійснює запити  до авіаційної влади держави, що видала свідоцтво, з питань достовірності інформації та відповідних вимог щодо видачі свідоцтв у цій державі.
     12.6.1.3. Якщо між Україною та державою, що видала свідоцтво, немає відповідної міждержавної угоди про взаємне визнання свідоцтв авіаційного персоналу,  то заявнику потрібно представити документи про:
     12.6.1.3.1. Підтвердження   медичного   сертифіката  власника свідоцтва ЦЛЛСК України (для членів екіпажу та диспетчерів  служби руху).
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #4 : 25.08.2010, 17:26:42 pm »

12.6.1.3.2. Складання іспиту власником  свідоцтва  дисципліни "Повітряне право" з таких питань:
     а) правила польотів;
     б) керівництво    з    виконання   польотів   (з   технічного обслуговування).
     12.6.1.4. У   залежності   від   місця  базування  та  району виконання польотів (авіаційних  робіт)  на  ПС,  зареєстрованих  в Україні,  а  також  на  підставі  аналізу  представлених власником свідоцтва  та   документів   відповідний   структурний   підрозділ Державіаадміністрації  з видачі свідоцтв визначає додаткові вимоги для  визнання  дійсності  свідоцтв  авіаційного персоналу, виданих іншою державою.
     12.6.2.  Порядок  видачі  свідоцтв  та  рейтингів на підставі свідоцтв, виданих іншими державами
     12.6.2.1. Для отримання  свідоцтва  авіаційного  персоналу  в Україні на підставі свідоцтва, виданого в іншій державі, потрібно:
     12.6.2.1.1. Подати до  відповідного  структурного  підрозділу Державіаадміністрації  з видачі свідоцтв заяву власника свідоцтва, виданого  в  іншій  державі,  про  видачу  відповідного  свідоцтва авіаційного фахівця України.
     12.6.2.1.2. Пред'явити особисто оригінал свідоцтва,  виданого в іншій державі, та представити його копію.
     12.6.2.1.3. Пред'явити  особисто  льотну  книжку  (для  члена екіпажу ПС) та/або інші документи, що підтверджують освіту, досвід роботи  та  відповідні  перевірки   практичної   роботи   власника свідоцтва, виданого в іншій державі.
     12.6.2.1.4. Пред'явити  особисто  до  ЦЛЛСК  України  медичну книжку,  оригінал  медичного сертифіката та представити його копію (для членів екіпажу та диспетчерів служби руху).
     12.6.2.2.       Відповідний       структурний       підрозділ Державіаадміністрації з видачі свідоцтв:
     12.6.2.2.1. Проводить    аналіз    представлених    власником свідоцтва,  виданого   в   іншій   державі,   документів   на   їх відповідність  вимогам цих Правил та взаємодіє з авіаційною владою держави, що видала свідоцтво, з питань достовірності представленої інформації  та  відповідних  вимог  щодо  видачі  свідоцтв  в  цій державі.
     12.6.2.2.2. На    підставі   проведеного   аналізу   визначає необхідність щодо проведення додаткової підготовки або відповідної перевірки  практичної  роботи для кандидата на отримання свідоцтва авіаційного  персоналу  в  Україні  (наприклад  курсів  підвищення кваліфікації,  перевірки  на  тренажері,  сертифікаційної  льотної перевірки і таке інше) або тільки складання іспитів з  теоретичної підготовки в обсязі відповідного сертифікаційного акта.
     12.6.2.3. ЦЛЛСК України:
     12.6.2.3.1. Проводить    аналіз    представлених    власником свідоцтва,  виданого в іншій державі,  медичних документів щодо їх відповідності  вимогам медичної сертифікації авіаційного персоналу цивільної авіації України.
     12.6.2.3.2. На    підставі   проведеного   аналізу   визначає необхідність  щодо  додаткових  медичних  обстежень  кандидата  на отримання  відповідного  медичного сертифіката або його видачі без таких.
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #5 : 25.08.2010, 17:27:18 pm »

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
                            Н А К А З
 N 486 від 07.12.98                   Зареєстровано в Міністерстві      м.Київ                           юстиції України                                       29 грудня 1998 р.                                       за N 833/3273 
       Про затвердження Правил видачі свідоцтв авіаційному                        персоналу в Україні
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #6 : 25.08.2010, 17:29:05 pm »

Вот,собственно говоря,что требуется .
Записан
shamanzc
Юрий Кривошеев
Авиаторы

Karma: +4/-0
Offline



Начинающий пилот


WWW
« Ответ #7 : 25.08.2010, 17:48:55 pm »

Сергей, спасибо. Развернуто.

Итог:
Если ПС иностранное и летаем только по международным АП - ничего не требуется.
Хочется летать мимо или на местных ПС - валидируй.

А сколько процедура требует денег и времени, есть у кого-то информация?
Просто любопытно, т.к. сейчас на Украине бываю максимум два-три раза в год, то интересно наскоько получится делать это каждый раз по-приезду.
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #8 : 25.08.2010, 18:34:10 pm »

Сам этого не делал,врать не буду.Знаю пару человек,которые валидировались,но с их слов - хлопотно,один просто перестал это делать,второй плюнул и сделал украинское.Ещё один знакомый обладает и американским и украинским свидетельством,самолёт в N- регистрации,летает по всей Украине но получил  украинское признание на американскую лётную годность самолёта.Так что ответ неоднозначен.В любом случае - сформулируй свои пожелания: украинский самолёт - европейская лицензия?Самолёт арендовать?Или что-то иное?
Записан
shamanzc
Юрий Кривошеев
Авиаторы

Karma: +4/-0
Offline



Начинающий пилот


WWW
« Ответ #9 : 25.08.2010, 18:52:39 pm »

Если учесть, что больше летаю в европе, и все допуски/типы проще делать тут - то и лицензия наверное европейская.
Если часто буду летать по украине - то наверное логичнее сделать второе пилотское, украинское, если валидировать от случая к случаю хлопотно.
Насчет регистрации самолетов - для меня тоже пока сложная вилка:
Украинская регистрация (сертификат типа и т.п.) плюс проблемы с бензином в европе.
Европейская (американская) регистрация - признание летной годности, полеты по международным аэродромам или лидировщик.

Ближайший год-два только аренда. Посматриваю в сторону ультралайтов и получения LAA (чешская ультралайтная лицензия) на базе PPL (2 часа переподготовки).

В любом случае спасибо, кое-что прояснилось.
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #10 : 25.08.2010, 18:57:38 pm »

Ты знаеш,тут как-то  у нас всё постоянно то так,то эдак.В любом случае,европейская лицензия - вся Европа и с некоторыми оговорками - и Штаты.А украинская? Украинская интересна истинным ценителям красивых бумажек,потому что, бывает такое, иногда за лицензией то и пилота нет.
« Крайнее редактирование: 25.08.2010, 18:59:22 pm от Курченко С » Записан
pavlo
Авиаторы

Karma: +28/-3
Offline




« Ответ #11 : 26.08.2010, 15:25:12 pm »

Валидировали мы немца - инструктора.

Должен был пройти собеседование в Департаменте.

Посмотрели на его допуски, валидировали автоматом.  заплатили госпошлину (что-то около 180грн)
Все.
Записан
shamanzc
Юрий Кривошеев
Авиаторы

Karma: +4/-0
Offline



Начинающий пилот


WWW
« Ответ #12 : 26.08.2010, 19:54:31 pm »

Тоже вселяет надежду, спасибо.
Записан
Taraskin
*

Karma: +4/-1
Offline


« Ответ #13 : 09.01.2018, 23:43:29 pm »

Всім привіт!
Хто може, опишіть, будь ласка, процес валідації в Україні FAA CPL? Я не знаю, чи не змінився закон, який наведений вище. Тай взагалі цікаво, як це відбувається, а не просто цитати зі закона. Чи це так і є - приніс всі документи, подав і чекаєш, коли тобі дадуть укр ліцензію?
« Крайнее редактирование: 09.01.2018, 23:54:20 pm от Taraskin » Записан
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #14 : 19.01.2018, 21:53:46 pm »

Змінилися правила. Читайте тут - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1056-17
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
  Печать  
Страниц: 1 2 » |   Вверх
Тэги: ДАА. Валидация обучение ppl 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004