Украинский авиапром еще не про__али, но обязательно прос__ут.

<< < (59/67) > >>

ur74010:
НУ что товарещи. На танках будем небо оберегать или вта "снабжать"  ?  Понятнно что тема по определеным причинам зашла в "тупик" по Д-27 и прочим вопросам. Но всеж доводить начетое дело от 2002 года "входа Яныка в примьеры" по 0104 нужно. Но всеж танки 10 новых и 10модернов это путь в некуда.  А Су25,24.27  и Миг29 с л39МУ  и авиа "Армейцы" с вертухами. авивация более мобильнее и разрушительнее. Танки разве по толпе "недовольных" и то если П Г 7 или Птура нету . Неуж танки для "укрепления"  этой самой Янык "ДЕМОКРАТИИ".Если для этого так путь ВЕРНЫЙ по бюджету 2011 года.   

serge:
http://tbu.com.ua/articles/vr_ozabotilas_problemami_gp_antonov_foto.html

SK:
В своём письме от 31.03.2011 я просил г-жу Королевскую Н.Ю., председателя Комитета ВР по вопросам промышленной и регуляторной политики и предпринимательства –  судя по статье „очень озабоченную проблемами авиационной промышленности”  – обратить внимание на отсутствие упоминания об авиапромышленности (как и о предпринимательстве вообще) в проекте нового Воздушного кодекса и при его обсуждении во втором чтении внести от имени Комитета хотя бы такие поправки:

„Поправка 1) – изложить определение термина „авіаційна діяльність” в такой редакции:
„авіаційна діяльність – організаційна, виробнича, учбова, наукова та інша діяльність фізичних і юридичних осіб, спрямована на здійснення, підтримку та розвиток авіації як галузі економіки і сфери суспільної діяльності, задоволення потреб економіки у повітряних перевезеннях, авіаційних роботах і послугах, у тому числі на виробництво та ремонт авіаційної техніки, створення і використання мережі аеродромів, аеропортів та авіаційної інфраструктури, використання повітряного простору в авіаційних цілях, для приватних потреб громадян, вирішення інших завдань, пов’язаних з авіацією”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„авіаційна діяльність – діяльність фізичних та юридичних осіб у галузі авіації та/або організація повітряного руху України”]

Поправка 2) – дополнить список терминов определением понятия „авіаційна промисловість” такого содержания:
„авіаційна промисловість – загальнодержавна промислова галузь економіки і народного господарства, що відноситься до сфери експериментальної (випробовувальної) авіації і об’єднує всі авіаційні виробничі та ремонтні підприємства всіх організаційно-правових форм і власності”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса определение отсутствует]

Поправка 3) – дополнить список терминов определением понятия „авіаційні правила” такого содержания:
„авіаційні правила України (авіаційні правила) – основоположні нормативно-правові акти, що необхідною та достатньою мірою визначають і регулюють діяльність у сфері цивільної авіації, в авіаційній промисловості і на авіаційному транспорті та використання повітряного простору України і які запроваджуються з метою убезпечення польотів, вжиття заходів авіаційної безпеки та збереження безпечного стану довкілля”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса определение отсутствует]

Поправка 4) – изложить термин „авіаційні роботи” в такой редакции:
„авіаційні роботи – роботи з використанням польотів повітряних суден для обслуговування в таких галузях, як сільське господарство, будівництво, медицина, а також  фотографування, топографічна зйомка, нагляд і патрулювання, пошук і рятування, повітряна реклама тощо”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„авіаційні роботи – це польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо)”]

Поправка 5) – изложить термин „авіація загального призначення” в такой редакции:
„авіація загального призначення – авіація, в якій повітряні судна використовуються виключно для приватних цілей та для суспільних потреб без будь-якої комерційної вигоди”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„авіація загального призначення – авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт”]

Поправка 6) – изложить термин „виріб авіаційної техніки” в такой редакции:
 „виріб авіаційної техніки – повітряне судно, авіаційний двигун, повітряний гвинт або допоміжна силова установка та інші компоненти і обладнання, призначені для використання в авіаційній діяльності”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„виріб авіаційної техніки – повітряне судно, авіаційний двигун, повітряний гвинт або допоміжна силова установка”]

Поправка 7) – определение термина „виробник” изложить в такой редакции:
„виробник – юридична або фізична особа, яка виробляє авіаційну техніку для її використання в авіаційній діяльності”;
 [В редакции проекта Воздушного кодекса:
„виробник – юридична або фізична особа, що здійснює виробництво авіаційної техніки”]

Поправка 7+1) – определение термина „дозвіл” изложить в такой редакции:
„дозвіл – допуск до авіаційної діяльності на підставі документів, які підтверджують відповідність нормам безпечної експлуатації об’єктів чи безпечної діяльності суб’єктів авіаційної діяльності без спеціального дозволу на господарську авіаційну діяльність”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„дозвіл – документ, що не є документом дозвільного характеру”]

Поправка 9) – дополнить список терминов определением понятия „експериментальна авіація” такого содержания:
„експериментальна авіація – сфера авіаційної діяльності, в якій розробляються, випробовуються, готуються до серійного виробництва, приймання, експлуатації і ремонту повітряні судна, авіаційні двигуни, повітряні гвинти та інша авіаційна техніка”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса определение отсутствует]

Поправка 10) – определение термина „експериментальне повітряне судно” изложить в такой редакции:
„експериментальне повітряне судно – повітряне судно, що використовується суб’єктами діяльності у сфері експериментальної авіації і яке відповідно до особливостей його функціональної придатності класифікується як прототип повітряного судна, модифіковане повітряне судно, нове повітряне судно або аматорське повітряне судно”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„експериментальне повітряне судно – прототип повітряного судна, модифіковане або нове повітряне судно, на якому проводяться випробування або дослідно-конструкторські, експериментальні та науково-дослідні роботи”]

Поправка 11) – в определении термина „експлуатант” слова „юридична чи фізична особа” заменить словами „юридична особа чи фізична особа-підприємець”.

Поправка 12) – название роздела XIІІ перед словами „Авіаційні роботи” дополнить словами „Авіаційне підприємство” и изложить его в такой редакции:
„Розділ XIІІ. Авіаційне підприємство. Авіаційні роботи”.
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„Розділ XIІІ. Авіаційні роботи”]

Поправка 13) – статьи 103 и 104 изложить в новой редакции:
„Стаття 103. Авіаційне підприємство.
Стаття 104. Авіаційні роботи, їх види та договір на виконання авіаційних робіт” (текст статей опускаю).
[В редакции проекта Воздушного кодекса:
„Стаття 103. Умови виконання авіаційних робіт
Стаття 104. Особливості виконання авіаційних робіт експлуатантами”].

Все поправки сопровождались аргументированным „обгрунтуванням”. А главное, они напрямую касались профиля Комитета, возглавляемого обычно довольно бойкой в зале Натальей Юрьевной. Но на заседании ВР, 21 апреля с.г., при рассмотрении проекта ВК во втором чтении наша радетельница отечественного авиапрома промолчала. Или помощники не донесли, или другая веская причина. Хотя, вполне возможно, "открытие ларчика" здесь кроется в том, что Комитет ВР по вопросам промышленной и регуляторной политики и предпринимательства, включённый в список 10-ти ответственных комитетов по вопросу Воздушного кодекса, должен был внимательно прочесть сей проект и свои поправки внести ещё до первого его чтения. На самом деле, "оно ему надо"...

Андрей-пилот:
Каждый народ заслуживает своего правителя.

Геннадий Хазан:
Андрей не нужно огульных обобщений!
Мне не нравится , что Глава профильного комитета игнорирует авиационное будущее НАШЕЙ с Вами страны.
На сегодняшний день о таком "игноре" мы прочитали только в нашем ФОРУМЕ!
Значит о этом нужно говорить громко!

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница