Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
21.11.2024, 18:48:29 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Вопросы регистрации самолета  (Прочитано 72677 раз)
Sixe
Авиаторы

Karma: +1/-1
Offline


« Ответ #75 : 17.02.2013, 23:01:49 pm »

Витя, не неси чушь. Особенно про "Программа облёта вольная, по усмотрению пилота".
Виноват, звонил, узнавал - программа есть и довольно обширная.
Записан
@rus
Он ушел от нас, но помнить его мы будем всегда
Авиаторы

Karma: +53/-6
Offline


« Ответ #76 : 17.02.2013, 23:03:50 pm »

Витя, не неси чушь. Особенно про "Программа облёта вольная, по усмотрению пилота".
Виноват, звонил, узнавал - программа есть и довольно обширная.

ну и критерии лётной годности пока никто не отменял
Записан
Стрела
***

Karma: +1/-0
Offline


« Ответ #77 : 18.02.2013, 07:45:01 am »

а можно в общих чертах о программе, что в неё входит?
Записан
Дима Давыдкин
Авиаторы

Karma: +473/-24
Offline



Это моя работа.


« Ответ #78 : 18.02.2013, 09:26:22 am »


Никогда с этим не сталкивался, но по идее программа должна быть на несколько полётов. Вот допустим (правда табличку вставить не удалось)
                                    ПРОГРАМА
обльоту Як-52 після виконання 100 (200) часових регламентних робіт, підготовки до літньої (зимової) експлуатації (2-й політ після заміни двигуна).
 Оно же после сборки самолета из ящика.


Характеристики
літака, які перевіряються.   Короткі вказівки по проведенні перевірки   Контрольні записи
1   2   3
1.Керованість літака
   при рулінні,
   працездатність
  гальмової системи.   Перевірити синхронність і ефективність дії гальм коліс шасі.   При нейтральному положенні педалів і застопорених коліс літак не повинний розвертатися при збільшенні обетів двигуна, при яких літак утримується на гальмах.
2. Поводження   
    літака на зльоті і
    наборі висоти 
    Н=400м. Робота 
    систем літака.   Зліт робити на зльотному режимі. При розбігу і зльоті перевірити поводження літака, здатність витримувати прямолінійний напрямок руху. Набір висоти робити при максимальному наддуві.                   N = (70 – 82%)  ± 1%
                           Рнад.= (75-95)±15мм рт.ст.
                           Ртоп. = 0.2 –0.5 кг/см2
                           Рмас. = 4 – 6 кг/см2
                           Тц      =  140 -190°С
                           Тмас. = 50 65°С 
                           V=170км/час,     Якісна оцінка поводження літака на зльоті, показання приладів контролю роботи двигуна і систем на зльотному і на номінальному режимі.
3. Поводження   
    літака в наборі
    висоти Н=1500м.    Перевірку робити на швидкості найбільш швидкого набору Н  (до Н=500м.) V=170км/год., на Н > 500м, V=160км/год.,) при роботі двигуна на номінальному режимі. Перевірити стійкість і керованість літака,  роботу двигуна. Оцінити ефективність рулів і елеронів при  мимовільних кренах.   Якісна оцінка стійкості і керованості літака,  показання приладів
контролю роботи двигуна і систем  у режимі максимальної скоропідйомності.
4. Стійкість літака   Перевірку стійкості літака робити в горизонтальному польоті його балансування на Н=1500м, і V=200км/год. перевірити:
а) подовжню стійкість - шляхом відхилення руля висоти і звільнення його у відхиленому положенні при  зафіксованих кермі напрямку й елеронах;
б) поперечну стійкість - шляхом відхилення елеронів і звільнення їх при зафіксованому кермі напрямку;
в) шляхову стійкість - шляхом відхилення руля напрямку і звільнення його у відхиленому положенні при зафіксованих елеронах і руля висоти;
г) стійкість літака при звільненій ручці керування літаком   Якісна оцінка стійкості літака.


При наявності крену допускається відхилення рулів літака із прийнятними зусиллями які не стомлюють льотчика.
5. Правильність установки упора максимальних обертів двигуна   Правильність установки упора максимальних обертів двигуна перевірити при роботі двигуна, відзначивши положення РУД на  Nmax.
Примітка: Правильність установки упора максимальних оборотів двигуна перевірити при роботі двигуна, відзначивши положення РУД на  Nmax.
(виконується при обльоті знову встановленого двигуна).   Показання оборотів контролю роботи двигуна
6. Керованість літака і робота двигуна на пікіруванні   Перевірити керованість літака і робота двигуна на пікіруванні: Швидкість виходу з пікірування  360км/год.,  nу = 7 (для літаків серії з 6501),
nу =  5  (для літаків до серії 6501).
Початок пікірування виконувати з кутом до 50°, з наступним зменшенням його таким чином, щоб не перевищити V=360км/год.  й  nу мах доп.   Якісна оцінка керованості літака і роботи двигуна, показань приладів контролю роботи двигуна.
7. Якісна оцінка керованості літака і роботи двигуна, показань приладів контролю роботи двигуна.   Перевірку робити після виконання гірки з кутом до 50° у горизонтальному польоті на V=130км/год.   Якісна оцінка поводження літака.
8. Перевірка місцевої міцності і відсутність вібрацій літака   Перевірку робити при зниженні літака. Оцінити керованість. Кут зниження підбирається таким, щоб швидкість при виводі не перевищувала  420км/год., перевантаження літака до серії 6501 nу = +5; - 3; із серії 6501 nу = +7; -5; а висота не меньше 1200м.   Якісна оцінка поводження літака
9. Пілотажні властивості літака   Пілотажні властивості літака перевірити на  1500м. з виконанням  наступних фігур правого і лівого обертання:
-          віражі вліво і вправо з кр.45 - 60°
-   штопор лівий (1 виток) - бойовий розворот
           правий;
-          штопор правий (1 виток) - боев. розворот
           лівий;
-          переворот - петля - напівпетля;
-          керована бочка (вліво, вправо);
-          ковзання;
-          спіраль (ліва – права).
Примітка:
      Для літаків які виконують вищий, елементи зворотного пілотажу, та готуються до польотів участі в змаганнях і показових виступах, виконувати наступне завдання:
-        віражі вліво і вправо з кр.45 - 60°;
-        пікірування, гірка з кутом 45 - 60°;
-   штопор лівий (1 виток) - бойовий розворот
         правий;
-        штопор правий (1 виток) - боев. розворот
          лівий;
-        штопор плоский (небільше 3-х витків);
-         зворотний штопор (1 виток);
-         переворот - петля - поворот на вертикалі;
-         переворот на гірці з вугл. 45°
-         п/петля;
-         бочка керована і штопорна в гор. польоті;
-        зворотний гор.політ - зворотн.віраж із
          креном30°.   Якісна оцінка поводження літака
10. Максимальна швидкість горизонтального польоту   Перевірку поводження літака на максимальній швидкості горизонтального польоту робити на висоті 500м. на зльотному режимі роботи двигуна.   Якісна оцінка поводження літака.
Перевіряється на протязі всього польоту
11. Працездатність
РЕО й АТ:
а) радіостанції

б ) курсова система ГМК-1а   
Якість двостороннього радіозв'язку на двох частотах з наземною радіостанцією.
Якість роботи в режимах МК, ГПК, "Пуск", автоматичного узгодження, "Контроль"   

Якість роботи.

Якість роботи.
12. Працездатність
авіаційного устаткування:
а) електрообладнання




б)приладове устаткування:
- прилади контролю роботи двигуна;
- барометричний висотомір
-покажчик швидкості
-авіагоризонт
-компас   

Працездатність агрегатів і систем електроустаткування , контролювати в плині всього польоту, звертаючи особливу увагу на величину напруги генератора і сигналізації роботи систем і агрегатів літака.

Перевірку робити перед вирулюванням, на зльоті і на протязі всього польоту.
Перед злетом перевірити правильність установки стрілки висотоміра на "0".
Показання ВУС-450  перевіряти відповідно до  встановленого режиму роботи двигуна.
Перевірку робити після виконання розвороту.
Перевірити працездатність і точність показання компаса на всіх 4-х основних курсах.   Якісна оцінка
13. Планування   Перевірити стійкість і керованість літака при плануванні. Стійкість роботи двигуна.   Якісна оцінка поводження літака.
14. Посадка літака   У процесі пробігу перевірити надійність і синхронність роботи гальм.   Якісна оцінка.
Записан
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #79 : 24.10.2013, 11:58:29 am »

Господа пилоты.Возник вдруг вопрос в связи с введением новых Партов и продвижением Украины в Европу: Будет ли зарегистрирован самолет,ввозимый в Украину частным лицом для частного,некоммерческого использования,если у него двигатель и винт с прекрасными ресурсами,но вышел календарь...?т.е.больше 12 лет...
 Появились слухи,что невозможно законным образом такое ВС зарегистрировать...
 У кого есть какие-то свежие данные или соображения на этот счёт?
Записан

С уважением.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #80 : 24.10.2013, 12:18:35 pm »

Могу рассказать
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #81 : 24.10.2013, 12:26:19 pm »

Вываливай... Улыбающийся
Записан

С уважением.
Advisor
****

Karma: +22/-2
Offline


WWW
« Ответ #82 : 24.10.2013, 12:39:50 pm »

некоторые (но не все) европейские САА позволяют это. например, немецкая.
Записан

Fly safe
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #83 : 24.10.2013, 12:42:47 pm »

Я это знаю,Алексей...тут хочу понять,как в Украине на это реагируют в связи с новыми веяньями...Есть информация,что имеют место быть перегибы и требования быть в календаре...
« Крайнее редактирование: 24.10.2013, 13:09:07 pm от alexchiz » Записан

С уважением.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #84 : 24.10.2013, 13:55:35 pm »

Позволяют в Евросоюзе ВСЕ, кроме Голландии и Англии.

Календарь требует А.С. Пихало.
Задали вопрос, на основании чего ...
Не ответил.
Он сейчас на больничном ))) И это понятно, работает же по нему комиссия

ПыСы. По просьбе руководства ДАС, мы готовим документы Евросоюза  по требованию национальных САА касаемо календарей на ВС которые НЕ используются в коммерческих целях.
« Крайнее редактирование: 24.10.2013, 13:57:20 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #85 : 24.10.2013, 15:33:09 pm »

Ну хорошо,это все в будущем и мало имеет значение для нас...У нас-то свои правила...Что на сегодняшний день?Кто в течении прошедших пару месяцев регистрировал что-то?Может кто слышал чего...Без эмоций и предположений...
Записан

С уважением.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #86 : 24.10.2013, 16:01:19 pm »

А где ты видел эмоции? На сегодняшний день АС Пихало предъявлены притенении по календарю на винты к ДВУМ  ВС владельцы которых написали заявления на него в ДАС.
МЫ предоставили контр аргументы в ДАС...ждем решения вопроса.

Есть эмоции , Александр? Или может быть здесь отпишуться те, кому Пихало продлевал летную годность за ВОСЕМЬ календарных дней?))) Расскажут что и КАК нужно правильно   Смеющийся делать, чтобы вложиться в такие сроки Смеющийся
« Крайнее редактирование: 24.10.2013, 16:10:38 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #87 : 24.10.2013, 17:00:06 pm »

Ну понятно,что никто не отпишется...Тогда где посмотреть,нужен календарь или нет?
Записан

С уважением.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #88 : 24.10.2013, 17:21:04 pm »

Ответят - сообщу!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #89 : 26.10.2013, 10:20:12 am »

Ну и в догонку появился документик от Лайкоминг,который уточняет межремонтные ресурсы своих двигателей...

* Recommended Time Between Overhaul Periods.pdf (484.95 Кб - загружено 714 раз.)
« Крайнее редактирование: 26.10.2013, 16:12:57 pm от alexchiz » Записан

С уважением.
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004