Додаток 12
до пункту 3.1 Правил видачі
сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден
України
Перелік документів, необхідних для одержання:
---- СЕРТИФІКАТА ЛЬОТНОЇ ПРИДАТНОСТІ
1. Заявка (додаток
.
2. Доповнення до заявки (додаток 11) при потребі.
3. Оригінал сертифіката експлуатанта та спеціальні експлуатаційні положення, де вказані ПС, які експлуатанту дозволяється використовувати.
4. Оригінал діючого Реєстраційного посвідчення ПС.
5. Оригінал сертифіката льотної придатності (за наявності).
6. Оригінал сертифіката придатності щодо шуму на місцевості (за наявності).
7. Акт про перевірку експлуатантом технічного стану та визначення придатності повітряного судна до польотів (додаток 15).
8. Оригінал Дозволу на бортові радіостанції, у якому зазначені телефонні та (або) телеграфні позивні ПС (якщо ПС обладнане радіостанціями).
9. Висновок про відповідність екземпляра ПС та його ЕТД типовій конструкції або ТУ на поставку, виданий представником Укравіації на підприємстві-виробнику згідно з додатком 16 до цих Правил (для нових ПС).
10. Копія договору про оренду ПС (якщо ПС орендується) з копіями актів з приймання-передавання ПС.
11. Графік технічного обслуговування ПС (на календарний рік наперед).
12. Експортний Сертифікат льотної придатності держави-експортера (якщо ПС імпортується в Україну).
13. Перелік відмін від сертифікованого типу (для одержання спеціального Сертифіката льотної придатності ПС експериментальної категорії).
14. Копії страхових полісів (ПС та відповідальності перед третіми особами).
15. Карту контрольних даних повітряного судна для всіх ПС, на які видається сертифікат придатності щодо шуму на місцевості (додаток 3 до п.3 Правил видачі сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України).
16. Фінансовий документ, який підтверджує сплату державного збору.
не нашёл я где и кем требуется договор о базировании и договор ТО + доказательства для получения СЛГ для нового ВС без налёта.
Хорошо - новый самолёт у него есть AMM (aircraft maintenance manual)? Емсть конечно потому как вы сказали что сертификат типа имеется (правда какой не сказали), там есть всякие интересные разделы и открывает инспектор раздел "maintenance schedulе", а там надо отстыковать плоскости через 100 часов наработки и проверить узлы навески бароскопом, как вы докажете испектору что это плёвое дело и вы это легко можете сами сделать???
Есть, в мануале есть 12. Maintenance где есть план выполнения работ. и написано в мануале, что работы производяться ЛИБО инспектором фирмы производителя ЛИБО другим лицом, допущенным фирмой изготовителем, о чем есть документ.
Сертифика типа я не указал сейчас, а это столь значительно? Скажу что этот сертификат типа являет самым строгим, специалисты знают. Отстыковка крыла конкретно на данном ВС является ежедневной практикой не предусматривающая никаких инспекторов. крыло складывается