Вопросы регистрации самолета
Геннадий Хазан:
Г-ну Пихало уже объяснили в каких случаях и для каких ВС нужен экспортный сертификат. Осталось дело за малым , рассказать ЭТО его пресс секретарю
Курченко С:
Это типа п-у-ук по делу? ;D
br5s:
Цитата: Геннадий Хазан от 01.03.2010, 03:16:10 am
br5s "регламент выполнения ТО и доказательства возможности его выполнения"
А Вы можете подсказать , в каком документе прописаны эти требования о необходимости их выполнения для получения ЛГ ?
3.3. Якщо при розгляді заявки буде виявлено, що відомості, які зазна-чені в заявці, не відповідають вимогам цих Правил або якщо до заявки не додані всі потрібні документи, то заявка повертається заявнику. Укра-віація має право вимагати додаткові документи для визначення можли-вості видачі сертифіката льотної придатності. Строк розгляду заявки в та-кому разі може бути продовжений до 10 днів з дня одержання додаткових документів.
6.4. При інспектуванні ПС інспектором з питань льотної придатності перевіряються:
технічний стан ПС;
відповідність ПС та його ЕТД схваленій типовій конструкції;
формуляри ПС;
формуляри двигунів та гвинтів;
виконання на ПС директив, бюлетенів, вказівок та ін.;
своєчасність та повнота виконання необхідного технічного обслугову-вання ПС;
ресурси та строки служби ПС і його комплектуючих.
6.5. Усі витрати на проведення перевірок та інспектування несе заявник (експлуатант) ПС.
7. Вимоги до оформлення документів заявником
7.1. Подані в Укравіацію заявником документи повинні задовольняти такі вимоги:
документи повинні бути затверджені й підписані уповноваженими на це посадовими особами заявника (експлуатанта) та завірені печаткою. У всіх випадках зазначається посада та прізвище особи, яка підписала документ;
документи, що мають підписи із знаками “/”(“за”) без зазначення прі-звища , а також що мають підчистки, рукописні або машинописні виправ-лення і доповнення, до розгляду не приймаються;
документи приймаються до розгляду у вигляді оригіналів або копій, за-вірених у встановленому порядку.
br5s
а кто и зачем спрашивает
"место базирования (договор) лигитимное естественно, регламент выполнения ТО и доказательства возможности его выполнения," для регистрации НОВОГО ВС и для получения СЛГ на НОВОЕ ВС?
"?
Вы же не собираетесь на зарегистрированном ВС сидеть на аэродроме и любоваться, обычно при испектировании Вс решается вопрос и регистрации и лётной годности и разрешения на бортовые радиостанции и сертификации шумов после контрольного полёта
Ivan_Sh:
Курченко С,
в цитированом Вами Додатоке12 до пункту 3.1 Правил видачі сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден України
я не нашёл в списке документов что для получения СЛГ НОВОГО ВС с упаковки, необходимы
1. договор о базировании
2. договор ТО
3. доказательства прохождения ТО (какие доказательствао, фото-видео? НОВОЕ ВС которое ещё не подошло к ТО?)
Поясните пожалуйста, и желательно не цитированием слов, а как это сделал я на страние 3,
конкретный документ и пункты - надо и не надо. Спасибо
Геннадий Хазан:
br5s Давай почитаем вместе документ что ты процитировал , ОК?
"п.п. 6.4.При інспектуванні ПС інспектором з питань льотної придатності перевіряються:"
"своєчасність та повнота виконання необхідного технічного обслугову-вання ПС;
ресурси та строки служби ПС і його комплектуючих." (с)
Иными словами , ИНСПЕКТОР при осмотре самолёта проверяет полноту и свое временность выполнения необходимого тех обслуживания ВС и т.д. т.п.А не в кабинете начальника АОН
А при чём здесь " что я собираюсь делать с ВС?" Это МОЁ ЛИЧНОЕ дело. Если я его не обслужу , мне не продлят ЛГ. Это не задача г-на Пихало требовать договор на обслуживание ВС перед тем как я получу ЛГ
Не придумывайте ЧТО МЫ должны , за нас это уже придумал г-н Пихало
Навигация