Вопросы регистрации самолета

<< < (3/21) > >>

Геннадий Хазан:
Г-ну Пихало уже объяснили в каких случаях и для каких ВС нужен экспортный сертификат. Осталось дело за малым , рассказать ЭТО его пресс секретарю 

Курченко С:
Это типа п-у-ук по делу? ;D

br5s:
Цитата: Геннадий Хазан от 01.03.2010, 03:16:10 am

br5s    "регламент выполнения ТО и доказательства возможности его выполнения"

А Вы можете подсказать , в каком документе прописаны эти требования о необходимости их выполнения для получения ЛГ ?

3.3.   Якщо  при розгляді заявки буде виявлено, що  відомості, які зазна-чені в заявці, не відповідають вимогам  цих  Правил  або  якщо  до заявки  не  додані  всі потрібні документи, то заявка повертається заявнику. Укра-віація має право вимагати додаткові  документи   для  визначення можли-вості видачі сертифіката льотної придатності. Строк розгляду заявки в  та-кому  разі може  бути продовжений до 10 днів з дня одержання додаткових документів.

6.4.   При інспектуванні ПС  інспектором з питань льотної придатності перевіряються:
технічний стан ПС;
відповідність ПС та  його ЕТД схваленій типовій конструкції;
формуляри ПС;
формуляри  двигунів та гвинтів;
виконання на ПС директив, бюлетенів, вказівок та ін.;
своєчасність та повнота виконання необхідного  технічного обслугову-вання ПС;
ресурси та строки служби ПС і його комплектуючих.

6.5.   Усі витрати на проведення перевірок та інспектування несе заявник (експлуатант) ПС.



7.       Вимоги до оформлення документів заявником

7.1.   Подані  в Укравіацію заявником документи повинні задовольняти  такі вимоги:
документи повинні бути затверджені й підписані уповноваженими  на це посадовими особами заявника (експлуатанта) та завірені печаткою. У всіх випадках зазначається  посада та  прізвище особи, яка підписала документ;
документи, що мають  підписи  із знаками “/”(“за”)  без зазначення  прі-звища ,  а також що мають підчистки, рукописні  або машинописні виправ-лення і доповнення, до розгляду не приймаються;
документи приймаються  до розгляду у вигляді оригіналів або копій, за-вірених у встановленому порядку.




br5s
а кто и зачем спрашивает
"место базирования (договор) лигитимное естественно, регламент выполнения ТО и доказательства возможности его выполнения," для регистрации НОВОГО ВС и для получения СЛГ на НОВОЕ ВС?
"?
Вы же не собираетесь на зарегистрированном ВС сидеть на аэродроме и любоваться, обычно при испектировании Вс решается вопрос и регистрации и лётной годности и разрешения на бортовые радиостанции и сертификации шумов после контрольного полёта


Ivan_Sh:
Курченко С,
в цитированом Вами Додатоке12 до пункту 3.1 Правил видачі сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден України
я не нашёл в списке документов что для получения СЛГ НОВОГО ВС с упаковки, необходимы
1. договор о базировании
2. договор ТО
3. доказательства прохождения ТО (какие доказательствао, фото-видео? НОВОЕ ВС которое ещё не подошло к ТО?)
Поясните пожалуйста, и желательно не цитированием слов, а как это сделал я на страние 3,
конкретный документ и пункты - надо и не надо. Спасибо

Геннадий Хазан:
br5s   Давай почитаем вместе документ что ты процитировал  , ОК?

"п.п. 6.4.При інспектуванні ПС  інспектором з питань льотної придатності перевіряються:"

"своєчасність та повнота виконання необхідного  технічного обслугову-вання ПС;
ресурси та строки служби ПС і його комплектуючих." (с)

Иными словами , ИНСПЕКТОР при осмотре самолёта проверяет полноту и свое временность выполнения необходимого тех обслуживания ВС  и т.д. т.п.А не в кабинете начальника АОН

А при чём здесь " что я собираюсь делать с ВС?" Это МОЁ ЛИЧНОЕ дело. Если я его не обслужу , мне не продлят ЛГ. Это не задача г-на Пихало требовать договор на обслуживание ВС перед тем как я получу ЛГ
Не придумывайте ЧТО МЫ должны , за нас это уже придумал г-н Пихало

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница