Як не порушити закон ?
Andreas:
Цитата: pavlo от 15.02.2010, 23:57:25 pm
ПРАВИЛА
ВИДАЧІ ДОЗВОЛІВ НА ВИКОНАННЯ ПОЛЬОТІВ
ЦИВІЛЬНИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН УКРАЇНИ
АВІАЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
можно найти на сайте ГАА [url=http://www.avia.gov.ua]www.avia.gov.ua[/url]
ПРОЕКТ правил. Насколько я знаю, утвеждены они не были...
Sixe:
Цитата: Геннадий Хазан от 16.02.2010, 02:43:22 am
РЖУНЕМОГУ! ;D Ты только вдумайся в эти РЕКОМЕНДАЦИИ ............
Оформлявшему было не до ржания, самолёт регистрировался как аматорский с использованием элементов серийного. На серийные элементы формуляры отсутствовали. Процедуру проходил на моих глазах.
И были это не рекомендации, а требования, выполнение которых стоило не малых денег.
Соответствующие специалисты приезжали для осмотра на место базирования, вся эпопея проходила прошедшей осенью.
ВалерийЩ:
Здається , дещо знайшов.
У "Повітряному кодексі"
Стаття 5. Сертифікація розробника, виробника і експлуатанта цивільної авіаційної техніки
Будь-яка юридична чи фізична особа, яка займається діяльністю, пов'язаною з розробкою, виробництвом, ремонтом і експлуатацією цивільної авіаційної техніки, повинна одержати від державного органу з питань сертифікації і реєстрації сертифікат, що підтверджує відповідність рівня технічної підготовки вказаної особи вимогам відповідних авіаційних правил України.
В іншому док. (не знаю як назвати) від 21.08.2006 №1.18-5437
"Щодо реєстрації та допуску до польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України та асоціації "Аероклуб України " сказано, зокрема :
Реєстрація ПС та видання Сертифікату льотної придатності проводиться Державіаслужбою після затвердження Рішення за результатами інспектування ПС інспектором (інспекторами) з льотної придатності Державіаслужби.
Наскільки я зрозумів спершу треба отримать дозвіл на бідівництво у Державіаадміністрації.
Якщо помиляюся, поправте.
Як це зробити, куди стукать, щоб не набити лоба там де вже люди пройшли ?
Мабуть треба звернутися до ТСОУ ?
Колись у ДТСААФ дуже любили надурняк поставити якусь кавичку про проведену роботу.
Щодо експлуатації- ще нема чого експлуатувать.
Головне ,щоб коли прийдуть , було можна довести, що все законно робиться.
Прийдуть раз, другий,
а там увійде у привичку і ніхто на цю справу не звертатиме уваги.
Якщо я все зрозумів вірно, буду робити слідуючий крок.
glib:
Не плутайте різні речі, шановний!
Діяльність - це те, на чому заробляють гроші безпосередньо. Тобто, для того щоб варити обід вдома ніяких ліцензій і дозволів не потрібно, бо це не діяльність. Але, якщо Ви продаватимите обіди за гроші, то вже інша справа.
Andreas:
В двух словах (из аргументов нашей защиты, которые использовать не пришлось, слава богу).
Производство подразумевает под собой производственный процесс - серийность, наличие основных средств и т.д.
Для самодеятельного авиастроение - это не производство (виробництво), это "створення".
Навигация