Як не порушити закон ?

<< < (4/7) > >>

Andreas:
Цитата: pavlo от 15.02.2010, 23:57:25 pm

ПРАВИЛА 
ВИДАЧІ  ДОЗВОЛІВ НА ВИКОНАННЯ ПОЛЬОТІВ
ЦИВІЛЬНИХ  ПОВІТРЯНИХ  СУДЕН  УКРАЇНИ
АВІАЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

можно найти на сайте ГАА [url=http://www.avia.gov.ua]www.avia.gov.ua[/url]



ПРОЕКТ правил. Насколько я знаю, утвеждены они не были...

Sixe:
Цитата: Геннадий Хазан от 16.02.2010, 02:43:22 am

РЖУНЕМОГУ! ;D  Ты только вдумайся в эти РЕКОМЕНДАЦИИ ............

Оформлявшему было не до ржания, самолёт регистрировался как аматорский с использованием элементов серийного. На серийные элементы формуляры отсутствовали. Процедуру проходил на моих глазах.
И были это не рекомендации, а требования, выполнение которых стоило не малых денег.
Соответствующие специалисты приезжали для осмотра на место базирования, вся эпопея проходила прошедшей осенью.

ВалерийЩ:
 Здається , дещо знайшов.
  У "Повітряному кодексі"
Стаття 5. Сертифікація розробника, виробника і експлуатанта цивільної авіаційної техніки

Будь-яка юридична чи фізична особа, яка займається діяльністю, пов'язаною з розробкою, виробництвом, ремонтом і експлуатацією цивільної авіаційної техніки, повинна одержати від державного органу з питань сертифікації і реєстрації сертифікат, що підтверджує відповідність рівня технічної підготовки вказаної особи вимогам відповідних авіаційних правил України.

 В іншому док. (не знаю як назвати) від 21.08.2006  №1.18-5437
  "Щодо реєстрації та допуску до  польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України та асоціації "Аероклуб України "    сказано, зокрема :

Реєстрація ПС та видання Сертифікату льотної придатності проводиться Державіаслужбою після затвердження Рішення за результатами інспектування ПС інспектором (інспекторами) з льотної придатності Державіаслужби.

Наскільки я зрозумів спершу треба отримать дозвіл на бідівництво у Державіаадміністрації.
 Якщо помиляюся, поправте.
Як це зробити, куди стукать, щоб не набити лоба там де вже люди пройшли ?
 Мабуть треба звернутися до ТСОУ ?
Колись у ДТСААФ дуже любили надурняк поставити якусь кавичку про проведену роботу.
 
Щодо експлуатації- ще нема чого експлуатувать.
Головне ,щоб коли прийдуть , було можна довести, що все законно робиться.
Прийдуть раз, другий,
 а там увійде у привичку і ніхто на цю справу не звертатиме уваги.

Якщо я все зрозумів вірно, буду робити слідуючий крок.

glib:
Не плутайте  різні речі, шановний!
Діяльність - це те, на чому заробляють гроші безпосередньо. Тобто, для того щоб варити обід вдома ніяких ліцензій і дозволів не потрібно, бо це не діяльність. Але, якщо Ви продаватимите обіди за гроші, то вже інша справа.

Andreas:
В двух словах (из аргументов нашей защиты, которые использовать не пришлось, слава богу).

Производство подразумевает под собой производственный процесс - серийность, наличие основных средств и т.д.

Для самодеятельного авиастроение - это не производство (виробництво), это "створення".

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница