Чешский авиазавод Zlin Moravan Aviation объявлен банкротом
Andreas:
Дай-то бог, чтоб крайних, а не последних...
pavlo:
http://www.flightsafetyacademy.com/adventure/vid_fleet.php
В конце ролика про Злин.
А ведь самая крутая школа Америки, а может и просто самая крутая, признает...
pavlo:
Хотя Л-410 тоже долго не выпускали. По той же причине. А вот с недавнего производство возобновили
moroshan:
Не пішли чехи на зов часу. Продовжували випускать в основному легкі літаки, а за ЗЛА забули, або ж нехтували. І дістали копняка. Бо шкіл для тренування не так уже й багато, ринок насичений, а на зверхлегкі апарати дивилися зверхньо. І вийшло, що мало вийти... Кому нафіг потрібен у зарегульованій Європі та Америці літак, що не вписується в категорію зверхлегких. Двомістка з таким здоровенним двигуннищем - 180 і більше коней?, 80 кг на кв м питомим навантаженням крила??? Той же "Суперкаб" набагато простіший, дешевший і масовіший... А Пайпер Каб і взагалі вписується в ЗЛА категорію...Та й запас ходу йому дали смішний - десь коло 500 км!!! Та й ціну лупили, як за власну маму... Дарма, що 42 вони прозвали "турінг"... Який там турінг?! Гора породила мишу.
Перший ліпший ультралайт йому вставить по співвідношенні "ціна - показники". От і проголосували покупці гаманцями...Зазнайство щодо масового покупця так просто не проходить. Не ті часи. Мацюпіся чеська державка вже не може постійно витягувать з халепи збиткове виробництво. І навіть цільнолюмінь і якісна збірка не допомогли...
ВВС:
@ moroshan
Немного поправлю Вас. VLA на украинский переводится как НПС (надлегке повітряне судно) и именно этот термин применяется Госавиаадминистрацией, но не как ЗЛА.
Навигация