Чешский авиазавод Zlin Moravan Aviation объявлен банкротом

<< < (4/7) > >>

ВВС:
Вы разницу между 450кг и 750кг замечаете???
Дуже легке перевод категории VLA, а не ULA, который уважаемый moroshan перевел как ЗЛА.
Про Вашу личную неприязнь к представителям военной авиации наслышан :)
документы, будучи пенсионером особо открывать нет охоты, спасибо за Вашу подсказку.

Курченко С:
Наказ Міністерства транспорту України
від 7 червня 2004 року N 470

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
20 серпня 2004 р. за N 1039/9638
Про затвердження Положення про сертифікацію типу надлегких та дуже легких повітряних суден, планерів, мотопланерів, мотопарапланів і пілотованих вільних аеростатів
Дуже легкі повітряні судна - дуже легкі літаки, дуже легкі мотодельтаплани, дуже легкі гвинтокрилі повітряні судна.
Дуже легкий літак - літак, що має:
поршневий двигун (двигуни) внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням або запалюванням від стиснення, або поршневий двигун (двигуни) зовнішнього згоряння;
не більше двох місць включно з місцями екіпажу.
Максимальна злітна маса, встановлена при сертифікації, не перевищує 750 кг.
Максимальна швидкість звалювання в посадковій конфігурації (Vso) не повинна перевищувати 85 км/год.
Дуже легкий літак призначений для виконання польотів тільки вдень за правилами візуальних польотів та поза умовами зледеніння і не призначений для виконання фігур вищого та складного пілотажу.
Дуже легкий мотодельтаплан - мотодельтаплан, що має:
поршневий двигун (двигуни) внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням або запалюванням від стиснення, або поршневий двигун (двигуни) зовнішнього згоряння;
не більше двох місць включно з місцями екіпажу;
максимальну злітну масу, встановлену при сертифікації, що не перевищує 750 кг.
Максимальна швидкість звалювання в посадковій конфігурації (Vso) не повинна перевищувати 85 км/год.
Дуже легкий мотодельтаплан призначений для виконання польотів тільки вдень за правилами візуальних польотів та поза умовами зледеніння і не призначений для виконання фігур вищого та складного пілотажу.
Дуже легке гвинтокриле повітряне судно - гвинтокриле повітряне судно, що має:
поршневий двигун (двигуни) внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням або запалюванням від стиснення, або поршневий двигун (двигуни) зовнішнього згоряння;
не більше двох місць включно з місцями екіпажу;
максимальну злітну масу, встановлену при сертифікації, не більше ніж 600 кг.
Дуже легке гвинтокриле повітряне судно призначене для виконання польотів тільки вдень за правилами візуальних польотів та поза умовами зледеніння і не призначене для виконання фігур вищого та складного пілотажу.

Курченко С:
В ответе 9 - это вы писали?Или это моя личная неприязнь  к военным?
Цитировать

VLA  на украинский переводится как НПС (надлегке повітряне судно) и именно этот термин применяется Госавиаадминистрацией
Вы разницу между ULA и  VLA замечаете?А т.н. "неприязнь" к ОТДЕЛЬНЫМ представителям военных и вызвана упёртым нежеланием товарищей читать доки ,зато везде насаждать свои глупости, путаясь в них,как в собственных соплях :o.Подчёркиваю,это относится к ОТДЕЛЬНЫМ представителям ВВС.Среди гражданских тож иногда попадаются :o

ВВС:
Цитата: Курченко С от 26.01.2010, 14:15:04 pm


Про затвердження Положення про сертифікацію типу надлегких та дуже легких повітряних суден, планерів, мотопланерів, мотопарапланів і пілотованих вільних аеростатів

а надлегких чего же вы не выделили?? постеснялись??  :)

Курченко С:
Повторить?Повторю вопрос.Вы разницу между ULA и  VLA замечаете?
Кто написал -Цитировать

Немного поправлю Вас. VLA  на украинский переводится как НПС (надлегке повітряне судно) и именно этот термин применяется Госавиаадминистрацией,
???
А что товарищ понимал под ЗЛА - одному Богу известно,может автор термина прояснит.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница