Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.11.2024, 15:50:00 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: "Міжнародний аеропорт Рівне" запрошує  (Прочитано 10857 раз)
Піндюрін С.Д.
*

Karma: +0/-0
Offline


« : 19.01.2010, 01:32:13 am »

      ОКП "Міжнародний аеропорт Рівне" запрошує власників та пілотів приватних літаків та вертольотів відвідати наш аеропорт в зимовий період за акційними цінами, що діють до 31.03.2010.
      Приліт та виліт в один день-50грн.
      Приліт та виліт наступного дня- 70грн.

      500 метрів від аеропорту три готеля різних рівнів, боулінг, більярд, хокейне поле з бортами, влітку- тенісні корти...  Контакти надам по запиту.

       Швартовка Вашими власними  силами та засобами за скоби на плитах перону. За додаткову оплату- персоналом аеропорту.
       Аеропорт працює згідно регламенту з 6-00 по 15-00 UTC крім суботи та неділі. Відкриття аеропорту у вихідні дні потребує Ваших додаткових затрат у розмірі 200грн. на день (акційна ціна). Приліт по домовленості за телефонами:
            0362 613133
            0362 613119
            0675004907    Прохання дзвонити в робочий час.

        Головний інженер аеропорту        Піндюрін Сергій Дмитрович
Записан
Tango
В вечном полете...

Karma: +5/-0
Offline




« Ответ #1 : 19.01.2010, 02:07:00 am »

Та літав я до Вас. Дозвольте декілька порад. Треба зробити наступне:
1. На пероні обладнати швартовні кільця для малих літаків. (З цієї причини я попросився стояти туди, де за радянських часів Л-ки та Ан-2 стояли які у Львів та Київ літали.
2. Забезпечити доступність автомобільного пального (приходилось зі своїх каністр заправлятись)
3. Посадка-стоянка (1доба) -зліт не має коштувати понад 400 Грн як мені коштувало коли курс 5 був - ми ж не комерційна авіація і мєтєо беремо зі своїх джерел.
А загалом, підтверджую: ставлення дружнє, готель поряд - нормальний, з дуже добрим рестораном, проблем з РП та іншими не мав.
Успіхів Вам - мене багато що з цим аеропортом пов'язує. Може якось зустрінемось - розкажу.
Останній рік, як треба було до Рівного по справах, то літав на Воронів (ну ніяк мимо Юри Лісіцина пролетіти не можу! Улыбающийся )
Записан

Самые большие глупости делаются с очень серьезным выражением лица. (С)
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #2 : 19.01.2010, 02:23:36 am »

Шановний Сергій Дмитрович!
Щиро дякуємо за то шо нарешті дочекались , що нас пілотів  запрошують відвідати Ваше летовище.
Були би щиро вдячні Вам щоб  для нашої авіації загального призначення був розробленний свій цінник на послуги Вашого аєропорта! Тоді ми будема у Вас частими гостями , а не раз на рік з причин що вже Вам називав мій колега
« Крайнее редактирование: 19.01.2010, 02:37:44 am от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Піндюрін С.Д.
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #3 : 19.01.2010, 03:30:26 am »

   
Для Танго та Хазана- дякую за поради. Стосовно спеціального цінника- я його озвучив. Це дорого? Чи ви не вірите, що це всі гроші, які Вам прийдеться заплатити? До 30.03.2010 ніяких додаткових платежів, крім тих,
що я назвав у першому повідомленні,  від пілотів авіації загального призначення брати не будемо. Далі- залежить від вашої активності. Якщо дорого- пробачте що потурбували, більше не будемо...
     Швартовочні петлі-- для ваших літаків ними вкритий весь перон. Це місця, де перонні плити зварені між собою. Зараз у нас пришвартований за ці скоби-зварки  легкий літак капроновим шнуром за підкоси вверху та вісь передньої стойки. Вичистити лід та землю та продіти під ці скоби шнур у пілота зайняло 10 хвилин. Інструмент- звичайна викрутка (отвертка). Зробимо це за вас за додаткову плату.
    За паливо- знаємо... Але маємо право заправляти і заправляємо лише сертифікований ТС-1. Але за 50 метрів за кпп-1 заправка авіас, за 1,3км-окко. В приватному порядку допоможемо. Здається всі відповіді...
     якщо  у Вас Зодіак, томи Вас пам"ятаємо.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #4 : 19.01.2010, 03:33:14 am »

Пане Сергіе ! Ті сумми що Ви тільки що озвучили є дуже пристойними. Є побажання щоб вони такими залишились і в майбутньому! Готовий як тільки стабілізується погода просто прилетіти до Вас познайомитись и попити каву  Улыбающийся
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Піндюрін С.Д.
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #5 : 19.01.2010, 03:35:22 am »

Ок!
Записан
Tango
В вечном полете...

Karma: +5/-0
Offline




« Ответ #6 : 19.01.2010, 12:51:02 pm »

якщо  у Вас Зодіак, томи Вас пам"ятаємо.
Так, це був я. Як потеплішає та нарешті розтане цей кляти сніг обов'язково прилечу на каву. Зараз, нажаль мій літак по крила занесений снігом, та й полоса вкрита снігом-льодом-заносами так, що не злетіти.
А за запрошення - дякуєм!
Записан

Самые большие глупости делаются с очень серьезным выражением лица. (С)
Сергей Шевчук
Авиаторы

Karma: +2/-3
Offline

сепаратист


« Ответ #7 : 19.01.2010, 13:03:35 pm »

Если на кофе, то и я прилечу:)
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #8 : 19.01.2010, 13:16:13 pm »

Quoondo  ну что вы за типок ? Злой
 То что сейчас написано в приглашении на посещение Ровенского аэропорта это просто огромный прогресс! Руководство хочет , и начало делать всё для того чтобы мы начали к ним прилетать в аэропорты. Самым первым и прогрессивным в этом деле был аэропорт Львов.Помню очень свои первые полёты туда в 2000 году ...
А почему он был первым и прогрессивным ?  Потому что его генеральный директор летал во Львовском аэроклубе и никто как он знал что нужно сделать чтобы к нам начали относиться не как к АЭРБАСАМ на крайний случай как АН-24.
На сегодняшний день наши пилоты уже начали БАЗИРОВАТЬСЯ в международных аэропортах . Вы понимаете о чём я говорю ?  Да , подписаны договора на базирование.  К нам прекрасно относятся дирекция аэропортов таких как Львовский , Тернопольский , Винницкий , Черновицкий , а теперь заметьте и Ровенский.
Это просто ощутимый прогресс!   В некоторых аэропортах что я перечислил стоимость месячной стоянки в АНГАРАХ , стоит ПРИНЦИПИАЛЬНО ниже,чем в некоторых модных Киевских аэроклубах под открытым небом.
А при принятии службами некоторых процедур на вылет которые относятся именно к АОН ( а постаринке иногда нас путают с рейсовыми АН-24) то для многих владельцев ВС решаться будет вопрос на вылет без каких либо заморочек , а значет и подтолкнёт их на принятие решения на базировани в аэропортах.
« Крайнее редактирование: 19.01.2010, 13:24:15 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Tango
В вечном полете...

Karma: +5/-0
Offline




« Ответ #9 : 19.01.2010, 13:20:39 pm »

Если на кофе, то и я прилечу:)
Давай Серега, меня с этим местом многое связывает. Я из-за этого аэропорта попал на учет в детскую комнату милиции в 4-м классе, когда мы с моим товарищем пробрались в охраняемую зону чтоб ближе самолеты рассмотреть и, ессно были пойманы охраной. А в карманах еще и спички были... Сам понимаешь что шили деткам. Так что будем лететь в Ровно - спички не брать, а то мало ли что... Улыбающийся
Записан

Самые большие глупости делаются с очень серьезным выражением лица. (С)
zloy
Авиаторы

Karma: +33/-25
Offline


« Ответ #10 : 19.01.2010, 16:23:35 pm »

Андрей,так ты  авиафанатик с детства.  Подмигивающий Мы тоже с пацанами на Жуляны за крепежом лазили.
За нами гонялись но не поймали. Строит глазки
Приятное преглашение от Ровенского аэропорта.
Нам бы еще от Южных аэропортов приглашения иметь.
 Лед тронулся,господа!
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #11 : 19.01.2010, 18:41:58 pm »

Цитировать
Лед тронулся,господа!
Ага Юра  , "тронулся". Трогаем , вот он и начинает трогаться ....  В замешательстве
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
zloy
Авиаторы

Karma: +33/-25
Offline


« Ответ #12 : 19.01.2010, 22:30:46 pm »

Ну, под лежачий камень вода не течет. Улыбающийся
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #13 : 20.01.2010, 18:51:24 pm »

Юра , как по мне , аэропорты начинают быть конкурентами аэроклубов. и это очень хорошо.
Пусть это продлиться лет 5 - 6 , но зато будет для многих пилотом альтернативой и облегчением
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Viktor Yak.
Гость
« Ответ #14 : 22.01.2010, 00:38:29 am »

Привіт з Жулян від фаната Рівненського аеропорту, Сєрий-ти кращий, молодець.Мужики,пІдтримайте Ініціативу.ТАНГО-тебе теж пам'ятаю,я з Ігорем Петруком тебе зустрічав тоді.Всім хто мене впізнав і памятає величезний привіт,тримайтеся,дуже сумую за Вами.                                                                                
Записан
  Печать  
Страниц: 1 2 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004