НОВЫЕ ПРАВИЛА ПОДАЧИ ЗАЯВОК В УКРАИНЕ

<< < (4/6) > >>

shamanzc:
Цитата: Яковлев от 17.12.2009, 01:44:03 am

Спасибо за информацию, Юра.
Первая ссылка что то не работает. :-\


Пожалуйста :)
У них очень навороченный сайт, с кучей разных служб. Попробую объяснить где эта кнопка.
Сайт: https://www.cfmu.eurocontrol.int
В правой колонке, под календарем, мааленький блок:
IFPUV         
Support: Structured Editor, Free Editor

Нажимаем на Structured Editor - структирированная форма подачи FPL.
Кстати, не в тему, но ниже есть EAD - доступ к всем AIP, NOTAM и т.д., регистрация на EAD-Basic бесплатная :
EAD Basic
EAD Basic is the EAD general access for private pilotes, general aviation, training schools and any member of the public seraching for aeronautical information.
Register to EAD Basic (new users)
Login to EAD Basic (existing users)

shamanzc:
Цитата: Геннадий Хазан от 17.12.2009, 11:27:28 am

shamanzc   никаких проблем в подаче ФПЛа у нас никогда небыло. И раньше его можно было подавать хоть через Брюссель на внутренние полёты. Для меня мало понятны "движения" вокруг этой темы подачи ФПЛов


Если у кого то вызываетсложности заполнение сего документа , то прочтите сей документ :


За документ спасибо, положил в коллекцию.

Насколько я понимаю, речь идет о автоматизации подачи FPL, не диктовать же каждый раз по телефону, зайдействовать тот же инет и эл-почту.
Конечно Зубры не ошибаются в заполнении FPL, но новички могут - поэтому и хорош был бы сайт, где формочка бы глупости проверяла. Туда же и ссылки на метео/погоду, NOTAM положить и приятный для всех ресурс будет для брифинга.
Тут же и подчеркивали, сделать версию формочки/сайта, что бы с мобильника нормально была видна.

Геннадий Хазан:
shamanzc    На здоровье!

Что касается иного , то Есть в интернете сайт с которого можно подать ФПЛ , и  предварительно автоматически проверить правильность его заполнения

Andreas:
З 1 січня 2010 року в Україні вводиться в дію нова Інструкція зі складання заявок на використання повітряного простору під час планування проведення відповідного виду діяльності.
Ця інструкція розроблена на виконання пункту 59 Положення про використання повітряного простору України. Уніфікований для всіх користувачів формат таких заявок відповідає базовим принципам Європейської концепції гнучкого використання повітряного простору.
Інструкція визначає правила формування і терміни  подання  заявок  на  використання  повітряного простору України, а також міжнародного повітряного простору, що перебуває
під відповідальністю України  під час планування проведення відповідного виду діяльності. Подання заявок на використання повітряного простору, а не заявок на польоти, що регулюються окремими правилами є принциповою відмінністю і сприяє впорядкуванню нормативного забезпечення менеджменту повітряного простору та підвищенню безпеки повітряного руху. Адже з використанням повітряного простору пов’язані не лише всі види польотів, а й багато інших видів діяльності, наприклад вибухові роботи  у гірничо-видобувній промисловості, стрільби та пуски ракет на військових полігонах, а також запуск метеозондів і підйом непілотованих аеростатів метеорологами тощо. Здійснення усіх цих видів робіт може впливати на безпеку повітряного руху, а отже потребує координації, надання  відповідних дозволів та контролю уповноваженими органами.
 В Україні головними органами, відповідальними за прийом і обробку заявок та надання дозволів на використання повітряного простору є уповноважені підрозділи Об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху (Украеророцентр та районні диспетчерські центри), які входять до складу Украероруху.
Серед основних переваг нововведення є чітка формалізація заявок, що дозволяє автоматизувати процес планування використання повітряного простору. Для цього було модернізовано автоматизовану системиу «АС-ЦЕНТР», впроваджену в Украерорусі ще у 2003 році. Таким чином значно спроститься процедура обробки заявок і підвищиться ефективність використання повітряного простору та безпека повітряного руху.
З уведенням в дію цієї інструкції втрачають чинність застосовувані протягом вісімнадцяти років незалежності країни три радянські документи кінця сімдесятих – початку вісімдесятих років минулого сторіччя – «Інструкція зі складання формалізованих заявок  на аеродромні, маршрутні і трасові польоти повітряних суден» від 16.03.1981 №54, «Інструкція зі складання формалізованих заявок на використання повітряного простору СРСР при запусках аеростатів (куль-зондів), проведенні стрільб, пусків ракет, вибухових робіт» від 04.12.1984 №288 та наказ Міністра цивільної авіації СРСР від 28.04.1978 №72 «Про затвердження Інструкції зі складання Плану польоту та Попереднього плану польоту (формалізованої заявки) на польоти повітряних суден усіх відомств по внутрішньосоюзних і міжнародних повітряних трасах та місцевих повітряних лініях».
Довідка. Інструкція зі складання заявок на використання повітряного простору під час планування проведення відповідного виду діяльності, розроблена фахівцями Украероруху, затверджена спільним наказом Міністра оборони України та Міністра транспорту та зв’язку України 14.10.2009  №518/1063 і зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17.11.2009.
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України створене у
1992 р., підпорядковується Міністерству транспорту та зв’язку України. Надає повний спектр послуг з аеронавігаційного обслуговування: обслуговування повітряного руху, організація потоків повітряного руху, організація і менеджмент повітряного простору, радіотехнічне забезпечення зв’язку, навігації і спостереження, забезпечення метеорологічною та аеронавігаційною інформацією всіх видів польотів у зоні своєї відповідальності, що складається з п’яти районів польотної інформації загальною площею
776 442 кв. км.

Геннадий Хазан:
Как и полагается при серьёзных ново введениях нас всех собирали в Украэрорухе Львовской зоны и доводили все нормативные документы к нашему сведению. В принципе всё понятно. Нюансы естественно будут возникать на первых порах , но их изначально не много.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница