Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.12.2024, 14:10:25 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: "Додаткова освіта та працевлаштування" - 5 ярмарок в НАУ  (Прочитано 2655 раз)
Prof NAU
*

Karma: +0/-0
Offline




WWW
« : 15.09.2009, 10:58:26 am »

Запрошуємо Вашу компанію прийняти участь у IV Ярмарку вакансій «Додаткова освіта та працевлаштування», яка буде проведена 29 жовтня 2009 року Національним авіаційним університетом.

Мета проведення:
- підбір персоналу компаніям-учасникам;
- надання рекламної інформації про продукцію та послуги компаній учасниць для відвідувачів заходу;
- підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації персоналу на базі НАУ;
- визначення нових місць проходження виробничої та переддипломної практики студентами;
- забезпечення студентів вакансіями провідних компаній України;
- постійне працевлаштування випускників НАУ;
- тимчасове працевлаштування студентів молодших курсів (робота на час канікул за спеціальністю);
- формування бази даних резюме;

В порередніх 4 ярмарках брали участь такі компанії:
- авіакомпанії «Аеросвіт», «МАУ», «Візз Еір Україна» , «Хорс»
та «Lufthansa Technical Training»;
- компанія мобільного зв’язку «Beeline»;
- туристичні компанії «Американська Туристична Група» та «Колізей» ;
- Міжнародний автомобільний холдинг "Атлант-М";
- ТОВ "Tambrands-Ukraine" (“P&G”);
- страхова компанія «Провідна»;
- IT компанії «Інком» та « Porta One»;
- Іноземне підприємство «Кока Кола»;
- ТОВ «Ерст енд Янг – «Аудиторськи послуги»;
- JT International Company Ukraine;
- ДП «Юнітрейд-Україна»;
- ТОВ «Евросеть ЦТ»;
- Торгова марка «Adidas».

Місце проведення: Національний авіаційний університет,
пр. Космонавта Комарова 1, корп. 8а (Приймальна комісія)
Час проведення: 29 жовтня 2009 р. з 10.00 до 17.00
Для підтвердження участі у заході просимо повідомити Організаторів до 20 жовтня 2009 р.


Для компаній-учасників Організатором забезпечується:
• надання робочого місця на 2 особи для співбесіди з відвідувачами ;
• розміщення інформації про компанію в бюлетені Ярмарку (рекламна інформація про компанію, контактні дані, інформація про вакансії)
• табличка з назвою компанії-роботодавця та логотипом;
• комп’ютер для презентації, слайд-шоу чи рекламного ролика на робочому місці кожного з учасників виставки;
• трансляція рекламних роликів та слайд-шоу на моніторах в залі проведення Ярмарку всіх учасників заходу;
• пряма трансляція в центральному корпусі університету та на сайті http://osvita.nau.edu.ua проведення Ярмарки;
• трансляція інформації про компанії-учасниці на світлодіодній панелі (бігучий рядок) на центральному корпусі Університету;
• розміщення банерів компаній (розмір 2х1.5, інший розмір погоджується з Організатором) в залі проведення Ярмарку;
• розміщення матеріалів компаній в залі проведення заходу;
• організація анкетування відвідувачів Ярмарку для подальшого вивчення попиту на вакансії;

Всім учасникам Ярмарку Студентським кадровим агентством ІПН НАУ забезпечується (до 30 липня 2010 року):
• розміщення оголошень про вільні вакансії на веб - порталах локальної мережі, що об’єднує всі гуртожитки та навчальні комп’ютерні аудиторії, а також на веб-порталах університету;
• розміщення оголошень про вільні вакансії у студентській газеті «Біплан»;
• розміщення інформації про вільні вакансії в щотижневому дайджесті профкому з працевлаштування «Профінформбюро»;
• розміщення рекламної інформації про Вашу компанію в корпусах університету.

За попередньою домовленість компаніям-учасницям Університет надає пріоритетну можливість:
 проведення рекламних компаній, різноманітних акцій, презентацій, заходів;
 стати партнером та спонсором різноманітних студентських заходів та фестивалів, що проходять в Центрі культури та мистецтв НАУ (1750 глядачів) та нічному клубі «Форсаж» ( 2500 тисяч відвідувачів).


Для підтвердження участі у заході просимо повідомити Організаторів до 10 квітня 2009 р. та надіслати наступну інформацію:
1. Логотип компанії (в форматі .tif 300 dpi чи .eps, .cdr у кривих);
2. Інформацію про напрям діяльності компанії;
3. Інформацію про вільні вакансії;
4. Контактну інформацію;
5. Рекламний ролик компанії (у будь-якому форматі);
6. Копію свідоцтва про реєстрацію юридичної особи.

Вартість участі у заході для компаній – 950 грн.
Вартість участі у заході для компаній, що приймали участь у попередніх заходах – 500 грн.
Контактна особа:
Бабич Юлія (тел. +380509087141, +380937682541),
[email protected], job_ [email protected]
тел/факс: 457-71-00
« Крайнее редактирование: 15.09.2009, 12:14:23 pm от Prof NAU » Записан

  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги: 29.10.2009 10.00-17.00 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004